قیمت خرید آبمیوه سان استار بزرگ

امتیاز دهید post

قیمت خرید آبمیوه سان استار بزرگ را می توانید از طریق سایت فروش بازرگانی سامان گستر استعلام فرمایید. این مجموعه با توجه به محبوبیت زیادی که در بین مردم دارد، توانسته درصد فروش بسیار بالایی فروش محصولات سان استار را به خود اختصاص دهد. این مجموعه پیوسته در تلاش است نیاز مشتریان را آنطور که شایسته است تامین نمایند. علاوه بر این مجموعه درجه یک، در بازار تهران شرکت های دیگری نیز در حال فعالیت اند اما سامان گستر می تواند حداقل قیمت را ب شما عزیزان پیشنهاد کند.

قیمت خرید آبمیوه سان استار بزرگ - سامان گستر

آب پرتقال سان استار و کمک به بهبود سرطان

همانطور که پیش تر هم در این باره توضیح دادیم، دامنه خواص آبمیوه سان استار یک لیتر با طعم پرتقال به خاطر داشتن ویتامین C، بسیار گسترده است. یکی از اصلی ترین کارکرد های این ویتامین در بدن محافظت در برابر بروز سرطان می باشد. به بیانی دیگر ویتامین C به عنوان یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها از ایجاد جهش در DNA سلول‌های سالم جلوگیری می کند. در نتیجه از تبدیل شدن سلول‌های سالم به سلول‌های سرطانی جلوگیری می شود. آنچه لازم است بدانید این است که ویتامین C موجود در آب پرتقال همانند یک حصار قوی بدن را در برابر مشکلات و بیماریهای جدی به ویژه انواع سرطان‌ محافظت می کند و رشد تومور ها را متوقف خواهد کرد. در حقیقت این ویتامین به آسانی با ایجاد مرگ سلولی از حضور سلول‌های سرطانی جلوگیری خواهد کرد. نتبایج تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد وجود این ماده در بهبود سرطان کولن بسیار تاثیرگذار است. البته توجه داشته باشید در سایر سرطان‌ها نیز نقشی اساسی ایفا می‌کند.

نتایج تحقیقاتی جدید در آمریکا نشان داده که دوز بالای ویتامین سی تاثیر شیمی درمانی را در روند از بین بردن سلول های سرطانی تشدید می نماید. دانشمندان آمریکایی بر این باورند که تزریق این ویتامین می تواند معالجه ای موثر، دقیق و ارزان برای بهبود و پیشگیری از سرطان هایی مانند کنسر تخمدان باشد. نتایج این پژوهش در نشریه Science Translational Medicine چاپ گردیده است. ویتامین C همواره می تواند به عنوان یک تکنیک پزشکی جایگزین برای درمان انواع سرطان ها مورد استفاده قرار بگیرد. در دهه 1970 میلادی پزشکی به نام لینوس پالینگ گزارش کرد که ویتامین C در صورتیکه داخل رگ تزریق شود، تاثیر مطلوبی در درمان خواهد داشت. با این وجود، در نتیجه انجام آزمایشات کلینیکی با دادن قرص ویتامین سی به بیماران نتایج مشابهی دریافت نشد و تحقیقات در این حوزه نیمه کاره رها شد. امروزه می دانیم در صورتیکه ویتامین سی از طریق دهان به بدن وارد گردد، خیلی سریع دفع می گردد. از طرفی دیگر اساتید دانشگاه کانزاس تحقیقات تازه ای انجام داده اند که نشان می دهد، تزریق ویتامین سی جذب را در بدن افزایش می دهد و می تواند سلول های سرطانی را بدون صدمه به سلول های سالم از بین ببرد.

آنها ویتامین C را در آزمایشگاه به سلول های سرطانی تخمدان و همچنین به بیمارانی که سرطان تخمدان آنها در مراحل پیشرفته بود، تزریق کردند. نتیجه نهایی نشان می دهد که سلول های سرطانی به ویتامین سی تزریق گردیده واکنش نشان داده و سلول های سالم آسیب ندیدند. این تکنیک ساده در عین حال اثرگذار توام با داروهای استاندارد شیمی درمانی در روند کم شدن سرعت رشد تومورها، تاثیرات مفیذی بر جای گذاشته است. بطور کلی در میابیم ویتامین سی(C) می تواند اثرات نامطلوب انواع سرطان ها را بطور چشمگیری کاهش دهد. لازم است بانید بیماران مبتلا به سرطان که در حال درمان با داروی شیمی‌درمانی دوکسورابیسین هستند، احتمالا عوارض جانبی را تجربه کنند که عواقب بد و طولانی به همراه دارد. در این بین آسیب دیدگی عضلات قلب و تحلیل ماهیچه‌های اسکلتی، بر استقامت جسمانی و کیفیت زندگی آنان تاثیراتی بر جای گذارد. نتایج جدیدترین آزمایشات نشان داده که ویتامین C به عنوان یک درمان کمکی بالقوه برای کمک به مدیریت اختلال های عضلانی محیطی بعد از درمان با دوکسورابیسین در نتیجه بهبود عملکرد، کیفیت زندگی و همچنین کاهش مرگ‌ و میر بسیار مفید است.

آب پرتقال طبیعی سان استار به عنوان یک نوشیدنی سرشار از ویتامین سی، یک داروی ضدسرطان قوی به حساب می آید. لازم به ذکر است که این نوع ویتامین در فهرست داروهای ضروری سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته و برای درمان انواع سرطان ها از سرطان سینه، سرطان لنفوم و رحم مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین راه دریافت ویتامین سی علاوه بر مکمل و داروهای تزریقی مصرف آبمیوه های سرشار از ویتامین سی مثل آب پرتقال سان استار است.

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در ابن باره این است که بر اساس گفته كارشناسان مؤسسه ملى سرطان آمريكا، موارد ابتلا به سرطان معده در آمريكا تقريباً كم می باشد. اصلی ترین علت آن هم این است که تقریبا در تمامی ماه هاى سال پرتقال و در صورت نبود آن آب پرتقال مصرف می کنند. آب پرتقال سن ایچ بسیار طبیعی است و درصد خلوص بسیار بالایی دارد به همین دلیل می تواند بدن شما را از ابتلا به انواع سرطان های گوارشی مصون نگه دارد. ويتامين سی يكى از عوامل اصلی مهاركننده سرطان می باشد. به طوریکه جامعه پزشکی این ويتامين را دشمن نيرومندى بر علیه يكى از عوامل سرطان زا يعنى همان نيتروزامين ها (Nitrosamins) مى دانند. با گنجاندن آب پرتقال سان استار می توانید از بروز سرطان معده جلوگیری کنید. بطور مثال ریسک ابتلا به سرطان مرى در افرادیکه كه زياد پرتقال یا آب پرتقال مصرف می کنند، 50 درصد كمتر از آنهایی است كه آن را كمتر مصرف مى كنند و يا اصلاً جایی برای آن در برنامه غذایی خود ندارد. به علاوه ریسک ابتلا به سرطان لوزالمعده در مصرف كنندگان آب پرتقال در پايين ترين حد ممکن قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر ویژگی های محصولات سان استار به مقاله خرید عمده آبمیوه سان استار پاکتی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.