فروشگاه اینترنتی نوشابه زمزم شیشه – قیمت پخش

امتیاز دهید post

به منظور خرید نوشابه زمزم شیشه از فروشگاه های اینترنتی با قیمت پخش مناسب، می توانید به نمایندگی های رسمی فروش شرکت های معتبر مراجعه کنید و از آنها کمک بگیرید. بازرگانی سامان گستر یکی از معتبر ترین نمایندگی های فعال در حوزه خرید انواع نوشابه و محصولات غذایی است. نوشابه زمزم شیشه ترکیبی از آب و گاز و دیگر محتویات درجه یک بوده و امروزه در زندگی مردم حضور پر رنگی دارد. نوشابه زمزم در انواع گوناگون بسته بندی وارد بازار نوشیدنی شده و هر یک از آنها با حجمی معین در نظر تولید و به فروش می رسد. همانطور که مشخص است هر خریدار نوشابه و یا هر نوع نوشیدنی دیگری را متناسب با میزان نیاز خود خریداری می کند. لذا بسته بندی های مختلف این کمک بزرگ را به انها در انتخاب نوع محصول می کند.

 

فروشگاه اینترنتی نوشابه زمزم شیشه - قیمت پخش - سامان گستر

چرا نوشابه ها تا این حد مضر و آسیب زا هستند ؟

هر یک قوطی نوشابه کوکاکولا حاوی 10 قاشق غذاخوری شکر، 150 الی 200 کیلوکالری و همچنین 30 الی 50 میلی گرم کافئین می باشد. این در نوشابه ها دارای مقادیر بسیار زیادی رنگ های مصنوعی خوراکی به کار برده شده اند. کافئین موجود در نوشابه ها باعث شده تا ویتامین ها، مواد معدنی و مورد نیاز بدن از بین رفته و سوزانده شود. علاوه بر این باعث پوسیدگی و از بین رفتن دندان ها خواهند شد و احتمال ابتلا به پوکی استخوان را سه تا چهار برابر افزایش می دهد.

طبق آمار متاسفانه مردم ایران حدود دویست میلیون دندان خراب و پوسیده دارند. پژوهش های انجام گرفته در حوزه سلامت دهان و دندان در دهه گذشته بین کودکان و خردسالان ایرانی نشان دهنده این است که، هر کودک حداقل دارای پنج دندان شیری پوسیده، ترمیمی و یا کشیده شده است. این در حالیست که میزان پوسیدگی و خرابی دندان در بین کودکان کشور های دیگر بین یک الی یک و نیم دندان می باشد.

 

طبق بیانیه منتشر شده از سوی پژوهشگاه علوم غدد و متابولسیم دانشگاه علوم پزشکی تهران، تقریبا سی درصد از جمعیت کل کشور پوکی استخوان دارند. متاسفانه میزان شیوع و همه گیری این بیماری در بین زنان و مردانی که بالای 50 سال سن دارند در حال رشد است. اما تمامی ماجرا تنها به این ختم نمی شود، بلکه مواد شیرین کننده و اسانسهای موجود در نوشابه ها به علت وجود قند و مواد شیرین کننده احتمال ابتلا به دیابت را هم افزایش میدهند.

عرضه اینترنتی نوشابه زمزم شیشه

یکی از اندازه های پر فروش نوشابه زمزم، نوع شیشه آن است. این اندازه نوشابه برای مصرف یک نفر بسیار مطلوب است. بطوریکه می توان در کنار وعده های غذایی اصلی مورد مصرف قرار داد. این روز ها خرید نوشابه زمزم شیشه از فروشگاه های اینترنتی به قیمت پخش بسیار رایج است.

 

 

معمولا در خرید و فروش عمده نوشابه زمزم، نوع شیشه و قوطی بیشتر توجه خریداران است. چرا که علاوه بر طعم فوق العاده اای که دارند، می توان مقادیر زیادی از آنها را ثبت سفارش کرد. از این رو عرضه آن برای فروشنده و هم چنین خرید برای مصرف کننده آسان تر می شود. به منظور خرید عمده نوشیدنی خریداران بایستی از شرکت های توزیع کننده معتبر و شناخته شده سطح کشور کمک بگیرند. در رابطه با عرضه عمده، می توانید به فروشگاه های اینترنتی نوشابه زمزم شیشه که قیمت پخش بسیار ارزانی دارند، مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close