فروش ویژه نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی (قیمت استثنایی)

امتیاز دهید post

امکان خرید نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی با قیمت استثنایی در جشنواره فروش ویژه سامان گستر امکان پذیر است. نوشابه پپسی تولید ایران با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته در حال تولید است. این نوشیدنی با استفاده از مواد و ترکیبات درجه یک تهیه شده است. تمامی موارد گفته شده باعث گردیده نوشابه پپسی برای مصرف کنندگان مطلوبیت داشته باشد.

فروش ویژه نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی (قیمت استثنایی) - سامان گستر

به هفت علت با نوشابه خداحافظی کنید

نوشابه یکی از عوامل اصلی و مهم افزایش فشار خون می باشد. فشار خون بالا و غیر نرمال یک فاکتور خطر آفرین برای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی به شمار می آِید. احتمال حمله قلبی، سکته مغزی و قلبی برای شخصی که میزان فشار خون او 5/13 بر روی 5/8 است دو برابر فردی است که میزان فشار خون او 5/11 بر 5/7 است. بررسی‌ ها و پژوهش های انجام شده توسط دانشمندان انگلیسی و آمریکایی نشان می ‌دهد که به ازای هر قوطی نوشابه که حاوی مواد شرین کننده است میزان فشار خون به ‌طور کاملا منظم و پیوسته بیشتر می ‌شود. از طرفی دیگر نتایج آزمایشات انجام گرفته بر روی بیش از 2 هزار و 500 نفر نشان می ‌دهد که نوشیدن بیشتر از 355 میلی لیتر آب میوه ی شیرین یا نوشابه ی گازدار در طول روز می ‌تواند توازن و تنظیم میزان فشارخون و قند خون را بر هم بزند.

متخصصان بر این باورند که مصرف زیاد شکر، نوشابه های گازدار و مواد غذایی یا نوشیدنی های شیرین در خون باعث بر هم خوردن حالت نرمال عروق و مقدار نمک در بدن خواهد شد. خوشبختانه نوشیدنی ‌های رژیمی که با استفاده از ترکیبات و شیرین کننده‌ های مصنوعی طعم گرفته باشند، همچین خطری را ندارند. مدیران و صاحبان صنعت نوشابه ‌سازی معتقدند که نوشابه ها و نوشیدنی های آنها اگر بیش تر حد نرمال مصرف شوند، تقریبا بی خطر هستند و عوارضی را در پی ندارند. انجمن قلب آمریکا اعلام کرده است که مصرف و نوشیدن بیشتر از 3 قوطی 355 میلی لیتری در هفته خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در این آزمایش در 4 مورد از داوطلبان 40 الی 59 ساله از کشورهای انگلیس و آمریکا درخواست شد تا هر نوشیدنی و ماده غذایی را که در 24 ساعت قبل مصرف کرده اند، یادداشت و ثبت کنند. علاوه بر این در این آزمایش نمونه ادرار این اشخاص گرفته شد و میزان فشارخون شان سنجیده شد. در نهایت مشخص شد که به ازای نوشیدن هر یک قوطی اضافه نوشابه شیرین شده در روز، فشار خون ماکزیمم داوطلبان 6/1 میلی متر جیوه و فشار مینیموم آن ها 8 دهم میلی‌ متر جیوه بیشتر می شود.

فروش نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی

برای خرید آنلاین و عمده انواع نوشابه پپسی می توانید با شرکت تخصصی سامان گستر ارتباط گرفته و ثبت سفارش خود را نهایی کنید. این مرکز توانسته در شهرهای مختلف فعالیت مطلوبی داشته باشد. علاوه‌ بر اینکه‌ امکان ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت بازرگانی سامان گستر وجود دارد، بصورت تلفنی هم می توانید محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

اگر قصد دارید نوشابه پپسی را بصورت تلفنی خریداری کنید بایستی ابتدا با وارد سایت خرید شده و سپس با واحد فروش تماس حاصل نمایید. کیفیت فروش و خدمات ارائه شده به مشتریان در این مجموعه بسیار بالا است. فروش ویژه نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی در مجموعه سامان گستر با قیمت استثنایی انجام می شود. تیم فروش این مجموعه تضمین کننده این است که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و همواره در این راستا قدم برمیدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close