فروش نوشابه کوکا قوطی درب کارخانه (نازل ترین قیمت)

امتیاز دهید post

آیا می دانید برای خرید و فروش نوشابه کوکا قوطی درب کارخانه و نازل ترین قیمت باید از چه سایت هایی کمک گرفت؟ آیا می دانید امروزه سایت های خرید و فروش اینترنتی چه نقش تاثیرگذار و مهمی در تامین نیاز مشتری های خودشان دارند؟ نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی و دیگر مدل های نوشابه از جمله نوشیدنی های گازداری است که با وجود این همه تبلیغات منفی، باز هم مصرف کنندگان و طرفداران بسیار زیادی دارد. نوشابه های کوکاکولا که با طعم های عالی و فوق العاده وارد بازار نوشیدنی شده در کنار  از وعده های غذایی مردم مورد استفاده قرار می گیرند. به خاطر محبوبیت خاص و قیمت عالی نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی میزان فروش آن درب کارخانه، بسیار بالا است.

 

فروش نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی درب کارخانه (نازل ترین قیمت) - سامان گستر

مراحل تصفیه نوشابه

نخستین مرحله تصفیه نوشابه عبور شربت اولیه آن از فیلتر های مشبکی است که جنس استیل دارند. با استفاده از این فیلتر ها مبتوان ناخالصی های شربت که از آن نوشابه میسازند را گرفت. در مرحله بعدی تصفیه نوشابه، آن آنها را فیلتر های مخصوص دیگری به نام لنزا میگذرانند. فیلتر لنزا نوعی مخزن است که در دروت آن لوله هایی به صورت عمودی شکل قرار گرفته اند و روی این لوله ها شیار های کوچکی نیز وجود دارد.

با استفاده از اعمال مختلفی که در این مرحله به انجام رسیده، تاخالصی های شربت به طور کامل از آن جدا شده و شربت تصفیه شده درون لوله ها به حرکت درمی آید. این مرحله از تصفیه نوشابه در طول مدت زمان 20 دقیقه انجام میشود و در این مدت تمامی ناخالصی های شربت کاملا از ان جدا میشوند.

 

 

مرحله بعدی تصفیه نوشابه، پاستوریزاسیون نام دارد. در این مرحله شربت تصفیه شده ی نوشابه  به دستگاه پاستوریزاتور وارد شده و در این دستگاه در بازه زمانی 30 ثانیه الی 1 دقیقه در دمای 80 درجه سانتیگراد گرم شده و حرارت میبیند. این سیستم به واسطه ی مبدل گرمایی صفحه ای (Heat exchanger) گرما را به شربت انتقال می دهند.

در این میدل های گرمایی، در یک صفحه بخار اب و در صفحه دیگر که در کنار آن صفحه قرار گرفته است شربت جریان دارد. این شربت های نوشابه در طول مدت نیم الی یک دقیقه در درون این صفحات می مانند. در طول این مدت زمان دمای شربت به 85 درجه سانتی گراد تغییر یافته و وارد قسمت بعدی مبدل ها خواهد شد.

خرید و فروش نوشابه کوکا قوطی درب کارخانه

شرکت ایرانی نوشابه سازی کوکاکولا، از اصلی ترین، معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کننده هایی نوشابه در ایران است. این شرکت پیشرفته با در نظر گرفتن نیاز خریداران به طور کامل و همچنین استانداردهای لازم، توانسته نوشابه کوکاکولا را در مدل های متنوع و پر فروش:

قوطی 330 سی سی

قوطی 250 میلی

خانواده (یک و نیم لیتری)

شیشه

زیرو (رژیمی)

تولید و به مردم ایران ارائه دهد. این شرکت به جهت افزایش خرید و فروش انواع نوشابه کوکاکولا، آنها را در سرتاسر ایران با بهترین قیمت ارائه می دهد. نمایندگی های فروش بهترین امکانات و استاندارد های لازم را جهت فروش و تامین نیاز خریداران خود را فراهم کرده اند. همانطور که تقریبا همه مشتریان و خریداران سرتاسر کشور می دانند، نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی یکی از بهترین سایزهای نوشابه کوکاکولا است که به آسانی خرید و فروش می شود.

 

 

نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی برای مصرف تنها یک نفر در نظر گرفته شده در جاهایی مانند:

مجالس عروسی

میهمانی ها

رستوران ها

بیشترین استفاده را دارد. به همین خاطر اکثریت خریداران این نوع نوشابه را به طور عمده و فله از فروشگاه ها و مراکز خرید ثبت سفارش می کنند. میزان فروش نوشابه کوکا قوطی درب کارخانه بسیار بالا است؛ زیرا محصول مورد نظر با نازل ترین قیمت ممکن ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close