فروش فوق العاده نوشابه کوکا قوطی

امتیاز دهید post

نوشایه کوکا قوطی یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سرتاسر دنیاست. نوشابه کوکا قوطی یاد آورنده همه ی خاطرات خوب برای همه ی ما است. نوشیدن نوشابه کوکا قوطی هر بار حس خوشایندی در ما ایجاد می کند. این نوشابه خوش طعم طعمی به یاد ماندنی دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری را درباره فروش فوق العاده این نوشابه با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار دهیم.

فروش فوق العاده نوشابه کوکا قوطی - سامان گستر

نوشابه رژیمی و کم کالری کوکاکولا

نوشابه های رژیمی و کم کالری کوکا دارای کالری نسبتا کمی می باشند. در واقع در این نوع نوشابه کوکا از شیرین کننده های مصنوعی استفاده میشود. شیرین کننده های مصنوعی از آن دسته شیرین کننده هایی هستند که بسیار قوی هستند و جند برابر ساکارز، شیرینی دارند. برخی از این شیرین کننده های مصنوعی عبارتند از: ساخارین (Saccharin)، آسپارتام (Aspartame) و توماتین (Thaumatin). یک لیوان کوچک نوشابه رژیمی به همان نسیت نوشابه گازدرا بیش ار 150 کیلوکالری را کم میکند و به علت کاهش یا حذف انرژی باعث کاهش وزن افراد خواهد شد.

ساخارین ماده ای است که حدود 150 سال پیش کشف شده و از آن زمان به بعد به عنوان جایگزینی مناسب برای شکر مورد استفاده قرار می گیرد. برخی کارشناسان بر این باورند که جایگزینی شکر با این ماده در نوشابه های رژیمی منحر به کاهش وزن و همچنین کاهش ریسک ابتلا به دیابت می‌شود. گروهی دیگر نیز درباره سلامت و ایمنی این ماده تردید دارند. ساخارین یک ترکیب شیرین‌کننده مصنوعی است که در آزمایشگاه با اکسیداسیون مواد شیمیایی اوتولوئن سولفونامید یا آنتیدر فتالیک تولید می‌شود. لازم است بدانید ظاهر آن به پودر کریستالی سفید شباهت دارد. از ساخارین معمولاً به‌عنوان جایگزین قند استفاده می‌شود چرا که بدون کالری و فاقد کربوهیدرات است. توجه داشته باشید بدن انسان‌ نمی‌تواند این ماده را در خود ذخیر کند و آن را به سرعت از طریق کلیه دفع می‌کند، بنابراین تأثیرات منفی بر بدن نخواهد داشت.

فروش عمده نوشابه کوکا قوطی

همانطور که مستحضر هستید مجموعه های بزرگ زیادی در ایران در زمینه توزیع انواع نوشابه در حال فعالیت اند. بازرگانی سامان گستر یکی از مراکز فروش بسیار با اعتبار ایرانی است که از سلایق مصرف کنندگان مطلع است و می تواند محصولات پر متقاضی را با شرایط ویژه در اختیار مشتریان قرار دهد. نوشابه کوکا قوطی تولید ایران، یکی از محصولاتی است که هم در ایران و هم دیگر کشورها نظر اغلب مشتریان را به خود جلب نموده است. در حقیقت قیمت خرید عمده به قیمت خرید مستقیم از کارخانه گفته می‌شود.

البته قطع به یقین عبارت (فروش ویژه) به که در تبلیغات برخی از شرکت ها به گوشتان میخورد، عبارتی تزئینی است و تنها هدف آن جلب توجه مشتریان است. چرا که این نحوه فروش تنها در توان برخی شرکت هایی است که می توانند از هزینه های اضافی بکاهند. سامان گستر از جمله مراکزی است که در راستای فروش عمده، از بهترین تکنیک های بازاریابی استفاده می کند و به همین دلیل می تواند محصولات را به قیمت اصلی بفروشد. برای اطلاع از لیست قیمت روز نوشابه کوکا قوطی با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و با خیالی آسوده خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close