فروش فوق العاده نوشابه پپسی قوطی (قیمت مرجع)

امتیاز دهید post

در جشنواره فروش فوق العاده سامان گستر به راحتی می توانید قیمت مرجع انواع نوشابه مثل پپسی قوطی را استعلام نمایید. امکان خرید عمده انواع نوشابه و آبمیوه از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه فراهم شده است. این مرکز می تواند از این طریق با مشتریان خود تعامل داشته باشد و نیاز آنان را به بهترین نحو برطرف نماید. نوشابه پپسی و کوکاکولا جزء محصولاتی اند که به میزان زیاد در این مجموعه خرید و فروش می شوند.

فروش فوق العاده نوشابه پپسی قوطی (قیمت مرجع) - سامان گستر

ارتباط مصرف بیش از حد نوشابه و چاقی

عجیب نیست که مصرف آن همه شکر و مواد شیرین کننده در نوشابه‌ باعث چاقی و اضافه ورن شود. اما به تازگی محققان دانشگاه علوم سلامت تگزاس دریافتند که حتی مصرف بیش از حد نوشابه های رژیمی هم چاق‌کننده‌ است. پژوهشگران این دانشگاه 475 فرد بزرگسال را به مدت چند سال زیر نظر گرفتند. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد افرادی که نوشابه‌ رژیمی مصرف می کنند درمقایسه با افرادب که هیچ نوشابه‌ای مصرف نمی‌کردند، در طول 10 سال 70 درصد به دور کمرشان افزوده می شود.

افرادیکه روزانه بیش از دو نوشابه‌ رژیمی مصرف می‌کردند اندازه دور کمرشان افزایش ۵۰۰ درصدی داشت. یعنی پنج برابر! تحقیقات دیگری نیز روی موش‌ها انجام گرفت که نتایج حاصل از آن این احتمال را مطرح کرد که آسپارتام (Aspartame) فاکتور اصلی افزایش قند خون است و که در نهایت منجر به افزایش وزن می‌گردد. بطوریکه که افزایش بیش از حد قند خون منجر به تبدیل آن به چربی توسط کبد می گردد.

در نهایت با تجمع قابل‌توجه‌ چربی در کبد و ماهیچه‌های اسکلتی مقاومت به انسولین‌ در بدن افرایش یافته و منجر به ابتلای فرد به دیابت می گردد. مطالعات انجام گرفته نشان می‌دهد کسانیکه به مدت شش ماه هر روز نوشابه‌ می‌خوردند دچار افزایش چربی کبد، چربی اسکلتی، و هم‌چنین افزایش در چربی تری‌‌گلیسیرید خون و سایر ارگان‌های بدن می‌شدند.

علاوه بر این مصرف بیش از اندازه نوشابه در مقایسه با آنهایی که نوشیدنی‌های سالم مثل آب یا شیر مصرف کرده بودند به افزایش 11 درصدی کلسترول منتهی شده بود. آنچه لازم است درباره مصرف نوشابه بدانید، رعایت اعتدال در مصرف نوشابه های استاندارد مثل پپسی است. در فروش فوق العاده مجموعه سامان گستر می توانید نوشابه پپسی قوطی را به قیمت مرجع تهیه نمایید.

فروش فوق العاده و اینترنتی نوشابه پپسی

این روزها به دلیل ازیاد جمعیت در شهرهای بزرگ، شرایط اقتصادی نامطلوب و ترافیک سنگین مردم ترجیح می دهند محصولات مورد نطر خود را با قیمتی مناسب از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند. اما امکان خرید عمده محصولاتی مانند نوشابه در همه سایت های اینترنتی امکان پذیر نیست. اما شرکت بازرگانی سامان گستر با فروش فوق العاده نوشابه پپسی قوطی امکان خرید آن را با قیمت مرجع به صورت اینترنتی فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی سامان گستر به صورت سایت ایجاد شده اند، اما در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و تلگرام  هم صفحاتی برای فروش اینترنتی به وجود آمده اند. در فروشگاه اینترنتی سامان گستر مشتریان می توانند انواع محصولات غذایی و نوشیدنی را به دلخواه انتخاب کرده و آن را ثبت سفارش کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل کرده و محصول غذایی مورد نظر را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close