فروش عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی – قیمت پخش

امتیاز دهید post

نمایندگی فروش سامان گستر فروش عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی را با قیمت پخش مناسب انجام می دهد. نوشابه های زمزم به خاطر استاندارد بالای تولید و‌ طعم عالی، نظر مشتریان زیادی را از سرتاسر کشور جلب کرده است. با توجه با تقاضای بالایی که برای خرید نوشابه زمزم وجود دارد، شرکت تولید کننده آن همواره در تلاش است با تولید انبوه نیاز مشتریان سرتاسر کشور را برطرف نماید.

فروش عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی - قیمت پخش - سامان گستر

خودکفایی، شکوفایی و پیشرفت شرکت زمزم

محصولات و نوشیدنی های شرکت نوشابه سازی زمزم تا سال 1357 بر اساس قرارداد های تحت لیسانس و زیر نظر شرکت های نوشابه سازی خارج از کشور فعالیت میکرد. بعد از انقلاب اسلامی کارخانه نوشابه سازی زمزم مصادره گردید پس از آن به‌عنوان یک شـرکت مادر (هلدینگ) تخصصی تحت نظر بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز نمود. در سایت شرکت نوشابه سازی زمزم، راجع به فعالیت این شرکت در حوزه نوشابه ها و انواع نوشیدنی پس از انقلاب اسلامی و قطع ارتباط و وابستگی به نوشابه پپسی و کوکاکولا اشاره شده است. آنچه بیان گردیدیه این است که در سال 59 به احداث واحد تحقیق و توسعه اقدام نمودیم و آزمایشگاه این واحد هم از اردیبهشت ماه 1360 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

این آزمایشگاه مجهز در جهت فرموله کردن و ساخت تولید انواع طعم دهنده ها و ترکیبات لازم برای ساخت عصاره به صورت شبانه روزی تلاش کرد و تمامی فعالیت خود را در دستیابی به این اهداف مهم متمرکز کرد. سپس در تاریخ شهریور سال 1360 موفق شد تا عصاره پپسی و پس از آن عصاره پرتقالی را فرموله کند. شرکت نوشابه سازی زمزم برای رها شدن از وابستگی به کشورهای خارجی در حوزه مواد و ترکیبات اولیه هم اقدامات و فعالیت هایی را آغاز نمود. نخستین گام در این حوزه تغییر بطری های شیشه ای نوشابه با لوگوی پپسی بود که آرام آرام با قالبی جدید و با لوگوی نوشابه زمزم به بازار عرضه گردید. در همان زمان، شرکت زمزم منبع های تهیه و ساخت عصاره های خود را هم عوض کرد.

بطوریکه از قرارداد استعماری هر عصاره به قیمت 300 دلار نوشابه پپسی کولا آزاد گردید و در مقابل عصاره هـایی را با قیمت بسیار مناسب تر تولید کرد. کمپانی زمزم در سال‌های اخیر پیشرفت عظیم و قابل قبولی در حوزه فعالیت‌های خود داشته است. نکته حائز اهمیت این است که این شرکت نوشابه سازی نخستین بار فعالیت خودش تنها را با یک خط تولید آغاز کرد، اما در حال حاضر 13 شرکت در شهرهای سرتاسر کشور ایران و همچنین چندیم شرکت خارجی در سایر کشورها تحت لیسانس هلدینگ زمزم ایران، محصولات و نوشیدنی های متنوع زمزم را تولید می‌کنند. از آنجایی که مدرن‌ترین و جهزترین واحد ساخت عصاره در منطقه خاورمیانه به شرکت زمزم ایران تعلق دارد، پس می‌تواند نوشیدنی ها و نوشابه هایی را با طعم و مزه‌های گوناگون و مختلف تولید کند.

فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی

شرکت بازرگانی سامان گستر، اولین مرکز فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی در ایران است که امکان خرید آنلاین عمده را برای مشتریان فراهم آورده است. به طور مثال نوشابه زمزم پت 300 سی سی از جمله پرفروش ترین محصولات ایرانی است که برای فروش عمده آنلاین آن با قیمت پخش ارزان، تمهیدات ویژه ای توسط این مجموعه در نظر گرفته شده است.

شرکت سامان گستر با فراهم آوردن شرایط ویژه برای خرید عمده نوشابه زمزم، آنها را به تهیه این نوشیدنی با کیفیت سوق داده است. نمایندگی فروش سامان گستر با توجه به تامین نیاز مشتریان برای خرید محصولات پر متقاضی با قیمت مناسب، در شبکه‌های اجتماعی هم طرفداران زیادی دارد. برای خرید عمده اینترنتی نوشابه زمزم، به وب‌سایت شرکت سامان گستر مراجعه کنید. منتها اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی نداشتید، با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از این طریق هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close