فروش عمده ماءالشعیر ایستک شیشه – قیمت عمده

امتیاز دهید post

ماءالشعیر ایستک شیشه که از نوشیدنی های گازدار شناخته شده می باشد، توسط مرکز عرضه این نوشیدنی در بسته بندی هایی با طرح ها و اشکال مختلف، مانند: ماءالشعیر ایستک شیشه به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید و فروش عمده ماءالشعیر ایستک شیشه توسط مراکز پخش معتبر با قیمت عالی و ارزان انجام می شود. در فروش عمده، این نوشیدنی با قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر ارائه می شود. در واقع، خریدار عمده این محصول، هزینه کمتری نسبت به خریدار جزئی آن پرداخت می کند.

 

فروش عمده ماءالشعیر ایستک شیشه - قیمت عمده - سامان گستر

خصوصیات انواع ماءالشعیر

از خصوصیات ماءالشعیر ایستک شیشه این است که از عصاره جوانه جو تهیه می‌شود و از نوشیدنی های حلال و گازدار است. این نوشیدنی، در بسته بندی های مختلف مانند: پت، بطری، قوطی و شیشه، با طعم بندی های مختلف قرار می گیرد. کالری اش زیاد است و چربی آن ناچیز است.

ماءالشعیر ایستک شیشه دارای ارزش غذایی، خواص و فوائد زیادی برای بدن است که ما در این مبحث به ویژگی های درمانی این نوشیدنی اشاره می‌کنیم. نوشیدنی گازدار ماءالشعیر برطرف کننده تشنگی است. هنگامی که احساس عطش دارید، ماءالشعیر، از نوشیدنی های خوبی است که مصرف آن توصیه می شود.

 

 

از آنجایی که ماءالشعیر ایستک شیشه ادرار آور است، استفاده از آن برای افرادی که مشکل کلیه دارند و کلیه آنها سنگ ساز توصیه می شود. همانطور که می دانید، ماءالشعیر دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. به همین علت وجود فیبر به عنوان ماده ای که دارای ارزش است، سبب می شود حرکت روده ها به صورت منظم انجام شود و با این کار به تقویت عملکرد روده ها کمک می کند و سبب از بین رفتن مشکل یبوست می شود.

مراکز عرضه ماءالشعیر ایستک شیشه

مراکز عرضه ماءالشعیر ایستک شیشه این نوشیدنی گازدار حلال را، در بسته بندی های مختلفی، مانند: شیشه، قوطی و دیگر اشکال بسته بندی شده، در بازار شهر های سراسر کشور توزیع می کنند. میزان فرشو عمده این کالا بسیار بالا است. گاهی این مراکز به صورت نمایندگی های ایستک به عرضه این محصولات می پردازند و با معرفی این محصول و خواص درمانی این محصول سبب جلب رضایت مشتریان می شود. لازم به ذکر است که ماءالشعیر ایستک، از جمله نوشیدنی های شناخته شده در سرتاسر دنیا است.

 

 

کالری ماءالشعیر ایستک بسیار زیاد است و چربی این نوشیدنی بسیار کم است. به همین علت است که توصیه می‌شود افرادی که رژیم لاغری دارند از این نوشیدنی استفاده کنند. به سبب اینکه، حس سیری در بدن ایجاد می کند و جلوی مصرف بیش از حد غذا را می‌گیرد. مصرف این نوشیدنی به افرادی که دیابت دارند، زمانی که قند آنها می‌افتد و در رژیم غذایی آنها اجازه مصرف این نوع نوشیدنی است، پیشنهاد می‌شود. توجه داشته باشید با اجازه پزشک، مصرف این نوشیدنی، امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close