فروش عمده آبمیوه تکدانه بزرگ

امتیاز دهید post

در حال حاضر آبمیوه تکدانه بزرگ با درصد خلوص بالایی که دارد، با بهترین شرایط و به کارگیری دانش روز دنیا در حال تولید است. به همین ترتیب افراد زیادی را می توان دید که به مصرف این نوشیدنی روی می آورند و در فصول مختلف سال آن را مورد استفاده قرار می دهند. در چندین سال گذشته فعالیت شرکت های تولید آبمیوه تکدانه در ایران هدفمند تر گردیده و محصولاتی مرغوب و با کیفیت را به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

فروش عمده آبمیوه تکدانه بزرگ - سامان گستر

درباره خواص آبمیوه بیشتر بدانید

آبمیوه تکدانه آناناس بیشترین میزان پتاسیم را در مقایسه با سایر آبمیوه ها به خود اختصاص داده است. از همین رو مصرف منظم این آبمیوه برای کسانی که فشارخون بالا دارند، بسیار توصیه شده است. لازم است بدانید زمانیکه پتاسیم موحود در این نوشیدنی توسط بدن جذب شود، فشار خون تنظیم می شود. علاوه بر این قند موجود در آب آناناس از نوع فروکتوز می باشد و از این رو بیماران دیابتی‌ هم می‌توانند بدون هیچ نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهند.

پژوهش های بسیار زیادی در رابطه با مصرف این نوشیدنی انجام گرفته است. نتیجه این پژوهش ها ثابت کرده که مصرف روزانه آب آناناس به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان کوئرستین منجر می شود میزان کلسترول مضر خون (LDL) کاهش پیدا کند و به دنبال آن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی _ عروقی به میزان چشم گیری کاهش می‌ یاید. اینها فقط قسمت کوچکی از ویژگی های مثبت این آبمیوه بود.

قیمت آبمیوه تکدانه بزرگ

یکی از بارزترین چالش‌های پیش روی یک مرکز فروش فعال در صنعت غذایی و نوشیدنی همانند سامان گستر، تصمیم‌گیری در مورد قیمت نهایی محصولاتی از جمله آبمیوه تکدانه است. خوشبختانه این شرکت با به کارگیری راهبردهایی تخصصی و حرفه ای تا به امروز در تعیین قیمت مناسب، عملکردی موفق داشته است. برای نمونه از آنجایی که آبمیوه تکدانه بزرگ در مقایسه با سایر برند ها جایگاه بالاتر و قیمت بیشتری دارد، قیمت در نظر گرفته شده برای آن در این مرکز کاملا منطقی و معمولا ارزان تر از شرکت های دیگر است.

دقیقا همین موضوع عاملی مهم در افزایش فروش سامان گستر و محبوبیت آن در کشور به حساب می آید. علاوه بر این امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت تکدانه باعث شده، این مجموعه در برگزاری جشنواره های فروش ویژه با قیمت استثنایی توانمند باشد و بتواند محصولات این برند را با تخفیف به فروش برساند. برای اطلاع از قیمت آبمیوه تکدانه بزرگ بهترین گزینه برقراری ارتباط با کارشناسان واحد فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close