فروش ارزان نوشابه پپسی یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی یک و نیم لیتری جزو نوشیدنی های گازدار و بسیار محبوب است که در کنار غذاهای گوناگون مصرف می شود. نوشابه پپسی در رنگ‌های سیاه، نارنجی و بی‌رنگ موجود است. در حال حاضر شرکت نوشابه سازی پپسی در ایران محصولات خود را به طور کاملا استاندارد و به کارگیری دانش روز دنیا تولید می کند. بطور کلی شرکت پپسی محصولات خود را منطبق با نیاز و سلیقه مشتریان تولید می کند.

فروش ارزان نوشابه پپسی یک و نیم لیتری - سامان گستر

درباره قند موجود در نوشابه بیشتر بدانید

به طور طبیعی نوشابه پپسی حاوی مقداری قند می باشد. مصرف این نوشابه برای اشخاصی که بصورت ناگهانی دچار افت قند می شوند بسیار مفید است و این نیاز را تامین می کند. البته لازم به ذکر است که وجود فسفریک اسید درون نوشابه پپسی باعث می شود تا میزان زیادی از قند آن خنثی گردد. در این حالت مصرف نوشابه با حس بهتری همراه می شود. بر اساس آمارهای موجود، مصرف سرانه نوشابه در ایران بیش از 30 لیتر می باشد. این در حالیست مصرف این نوشیدنی در سایر کشورها به میزان بین 11 الی 12 لیتر در سال است. به عبارتی هر ایرانی در طول سال سه تا چهار برابر استانداردهای جهانی نوشابه مصرف می کند. در حقیقت یکی از مشکلات تغذیه ای در ایران مصرف بیش از حد و بالا تر از استاندارد جهانی است.

نوشابه پپسی بسیار اسیدی است و از آنجایی که بدن انسان بطور طبیعی کمی حالت قلیایی دارد، مصرف ماده اسیدی اثرات سوئی بر سلامت بدن دارد و باعث برهم خوردن تعادل بدن می شود. علاوه بر این اثر اسید فسفریک موجود در نوشابه موجب دفع کلسیم از استخوان ها می شود و احتمال بروز پوکی استخوان را افزایش می دهد. از طرفی دیگر برای جذب کلسیم موجود در غذا از طریق دستگاه گوارش نیاز به برقراری نوعی تعادل بین میزان کلسیم و فسفر می باشد. منتها وقتی این تعادل به خاطر مصرف نوشابه پپسی حاوی فسفریک اسید به هم می خورد جذب کلسیم از دستگاه گوارش دچار اختلال می شود. بنابراین بدن از یک طرف از کلسیم ذخیره شده در استخوان استفاده می کند و از طرفی دیگر به آسانی نمی تواند کلسیم جذب کند و در نهایت فرد دچار فقر کلسیم و کاهش تراکم استخوانی می شود. علاوه بر قند و اسید فسفریک نوشابه پپسی حاوی ترکیبات متعدد دیگری نیز هست که در مقالات بعدی توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد.

مراکز فروش نوشابه پپسی یک و نیم لیتری

گروه بازرگانی سامان گستر از جمله محبوب‌ ترین مراکز فروش عمده ای است که اقدام به فروش عمده نوشابه پپسی خانواده به قیمت کف بازار در اختیار خریداران قرار می دهد. البته تنها نوشابه نیست که در این مجموعه بصورت عمده به فروش می رسد. تقریبا تمام محصولات غذایی و نوشیدنی های شناخته شده توسط این شرکت فروخته می شود. برای خرید نوشابه پپسی از شرکت سامان گستر، می توان با استفاده از راه های مختلف اقدام کرد. یکی از مطمئن ترین آنها ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه است.

علاوه بر این جهت رفاه حال مشتریان امکان خرید این محصول بصورت آنلاین نیز فراهم آمده است. بدین ترتیب می توانید از طریق سایت فروش سامان گستر، به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام فرمایید. این مجموعه با تیمی مجرب، از مرحله ثبت سفارش تا زمان تحویل بار در کنار مشتریان گرامی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close