فروش آنلاین شربت سن ایچ گالنی – کمترین قیمت

امتیاز دهید post

شربت سن ایچ گالنی یکی از به صرفه ترین و برترین نوع آبمیوه های قابل تهیه با روش بسیار ساده در کشور می باشد. این محصول در ابعاد متفاوت و با میوه های متنوع در استاندارد ترین شیوه تهیه و تولید می شود. خرید این محصول با اندازه ها و حجم های متعدد و طعم های عالی و متنوع به صورت عمده با نهایت کیفیت و تنوع و نکتار های مختلف با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر می باشد.

 

فروش آنلاین شربت سن ایچ گالنی - کمترین قیمت - سامان گستر

ویژگی نوشیدنی سن ایچ گالنی

یاین محصول تمامی ویتامینها و فیبرهای مورد نیازی که از میوه به دست می آید را حتی چندین برابر بیشتر به بدن می رساند و برای تمامی افراد در هر کجا که باشند استفاده شده و دارای طعمی دلنشین می باشد. نوشیدن این نوشیدنی گوارا و پر ویتامین به تمامی ورزشکاران، بیماران، کودکان در سنین رشد و  مصرف روزانه افراد در همه جا توصیه می شود.

ویژگی نوشیدنی سن ایچ گالنی موجب گردیده تا این محصول از متقاضیان زیادی برخوردار باشد. این محصول تهیه شده از تمامی میوه ها از جمله آناناس، هلو، گیلاس، آلوئه ورا، سیب، گلابی و انواع مختلف دیگر می باشد. ابن سن ایچ معروف در اندازه های گالنی دو لیتری و سیزده لیتری در انواع طعم ها با کیفیتی باور نکردنی وجود دارد.

 

 

این سن ایچ ها  دارای ترکیبات کاملا استاندارد از جمله بیست و هست گرم کربوهیدرات، سیصد و هشتاد و چهار میلی گرم پروتئین، دوازده میلی گرم چربی، نهصد و شصت میلی گرم فیبر، سی و هفت میلی گرم ویتامین سی، یازده میلی گرم کلسیم، هشتاد و یه میلی گرم پتاسیم، یک دهم میلی گرم روی می باشد.

قیمت شربت سن ایچ گالنی

مراکز پخش سن ایچ گالنی درجه یک با کیفیت در کشور در تمامی نمایندگی های فروش محصول وجود داشته و این محصول را در انواع مختلفی با تنوع فراوان و کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب به فروش می رسانند. شربت سن ایچ گالتی در وزن های دویست میلی لیتر و صد و سی میلی لیتری در بسته بندی های بسیار شیک و شکیل  تهیه و تولید می شود.

 

 

لیست قیمت شربت سن ایچ گالنی  توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن ابعاد قوطی، حجم، نوع میوه و غلظت و نحوه بسته بندی تعیین شده و به تمامی نمایندگی های وابسته به  فروش این برند صادر می گردد. مراکز تولیدی و بسته بندی سن ایچ گالنی مرغوب، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع سن ایچ معروف و  خوشمزه  توسط شرکت  تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close