عرضه نوشابه کوکا قوطی به قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

نحوه عرضه و فروش نوشابه کوکا قوطی به قیمت درب کارخانه، متناسب با موقعیت های مختلف تغییر می کند. نحوه قیمت گذاری نوشابه کوکا قوطی در استان تهران و دیگر شهرستانها اغلب اوقات با در نظر گرفتن نوع برند تولید کننده و کیفیت محصول مورد نظر تعیین می گردد. یکی از مزایای خرید محصولات از بازرگانی سامان گستر، عرضه انواع نوشابه کوکاکولا به قیمت درب کارخانه است. بطوریکه می توان گفت قیمت نوشابه کوکا قوطی از برخی دیگر از برند ها گران تر است.

 

عرضه انواع نوشابه کوکا قوطی به قیمت درب کارخانه - سامان گستر

تولد دوباره کوکاکولا

اسم کوکاکولا اولین بار توسط فرانک رابینسون، دفتردار پمبرتون پیشنهاد شد. نام این نوشابه یعنی کوکاکولا طبق دستور ساخت آن که از ترکیب برگ کوکا و کافئین موجود در آن که از دانه کولا استخراج شده بود، الهام گرفته شده است. در همین حال، رابینسون که قلم بسیار عالی و معروفی داشت، به این فکر افتاد که وجود دو حرف C در نام این نوشابه میتواند باعث جذاب به تظر رسیدن نامش در تبلیغات شود. سپس نام KOLA  به COLA  تغییر داده شد و باعث شد تا نام تجاری آن متولد شود. علاوه ب آن رابینسون نخستین لوگوی کوکاکولای نوشتنی را به وجود آورد.

 

 

این نوشابه برای تخستین بار در تاریخ هشتم ماه May سال 1886 در شهر آتلانتا به فروش رسید. روزانه تقریبا 9 وعده نوشابه به فروش می رسید. فروش نوشابه کواکولا در سال اول مجموعا به 50 دلار رسید. به همین دلیل در سال اول فروش و تجارت در این حوزه به در کافی موفقیت آمیز نیود، چون تهیه و ساخت این نوشیدنی خود به تنهایی بیشتر از 70 دلار برای پمبرتون هزینه داشت و به همین دلیل باعث ضرر و زیان نیز شد.

قیمت نوشابه کوکا قوطی

یکی از اصلی ترین و مورد توجه ترین انواع نوشابه که مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد، نوشابه کوکا قوطی است. این نوع نوشابه به خاطر وجود محتویات و مواد خاصی که در آن به کار رفته شده در ابعاد گوناگون بدن اثر مثبت دارد. بطوریکه علاوه بر کمک به هضم غذای های سنگین انرژی بدن را به حد قابل توجهی افزایش خواهد داد. به همین دلیل امروزه عرضه انواع نوشابه کوکا قوطی به قیمت درب کارخانه و به طور عمده باب شده است. در حال حاضر خریداران زیادی را می توان دید که انواع گوناگون نوشابه کوکاکولا را با قیمت معین خریداری و مورد استفاده قرار می دهند.

امروزه نوشابه کوکا قوطی در قوطی های کاملا استاندارد، شیک و بهداشتی توسط شرکت ها و مراکز عرضه معتبر وارد بازار می شود. بر خلاف آنچه تصور می شود این قوطی ها به گونه ای طراحی شده که می توان درب آن را به راحتی باز نمود و در هر زمان و مکانی به آسانی مصرف کرد. با آنکه برخی اوقات قیمت نوشابه کوکا قوطی از انواع دیگر آن و یا حتی برند های دیگر کمی گران تر است، اما مشتریان بسیار زیادی به خرید آن اقدام می کنند.

 

 

قیمت نوشابه کوکا قوطی را می توان تابع:

اندازه و حجم

سطح کیفیت

طعم

هزینه باربری

تولید داخلی یا خارجی

نحوه عرضه

دانست.

استان تهران یکی از اصلی ترین شهر هایی است که در آن انواع نوشابه کوکاکولا تولید و به قیمت روز وارد بازار نوشیدنی می گردد. نوشابه کوکا قوطی دارای برندی مخصوص و قدیمی است. پس به طور قطع قیمتی معین دارد که از طرف تولید کنندگان اعلام می گردد. البته ناگفته نمایند عرضه نوشابه کوکا قوطی به قیمت درب کارخانه توسط برخی نمایندگی ها و در برخی از ماه های سال قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close