خرید عمده نوشابه کوکا شیشه (قیمت فروش)

امتیاز دهید post

از گذشته تا به حال خرید عمده نوشابه کوکا شیشه با قیمت فروش بسیار مناسب و ارزان، مد نظر خریداران بسیار زیادی بوده است. از همین جهت خریداران سالانه شاهد خرید و فروش بالای این برند در سایت فروشگاه های معتبر بوده اند. به همین ترتیب خریداران می توانند با خرید عمده و قیمت فروش بسیار کمتر نوشابه کوکا شیشه را ثبت سفارش کنند. نوشابه کوکاکولا دارای مدل های بدون قند نیز می باشد. یعنی اینکه حاوی محتویات و ترکیبات و مواد شیرین کننده کاملا طبیعی است و قند خطرناک و مصنوعی از آن حذف گردیده است. لذا مصرف این نوشابه کوکا شیشه بدون قند کاملا بی خطر است و می توان آن را با اطمینان کافی خریداری و مورد مصرف قرار داد. نوشابه  کوکاکولا در انواع سایز ها در شرکت نوشابه سازی کوکا در کشور ایران تولید می گردد.

 

خرید عمده نوشابه کوکا شیشه (قیمت فروش) - سامان گستر

تلاش ها در حوزه تبلیغات و بازاریابی

در سال 1969 میلادی، کمپانی کوکاکولا و آژانس تبلیغاتی اش، مک کان اریکسون، پویش معروف ( همه چیز با کوکاکولا بهتر می شود Coca-Cola … make good things taste better ) را متوقف کرد پویشی جدید با شعار جدید ( این نوشابه واقعی است – It is the real thing ) را جایگزین قبلی کرد. سپس این پویش با انتشار موزیک محبوب و پرطرفدار با نام I would like to buy the world a Coke تبلیغات جذاب و گسترده ای را انجام داد.

معنای این شعار کوکاکولا این است که، می خواهم برای کل دنیا یک کوکا بخرم. در واقع این تبلیغ جزو جذاب ترین و محبوب ترین تبلیغ هایی است که تا به حال در سرتاسر دنیا ارائه شده است. در تاریخ 12 فوریه سال 1971، برای نخستین بار اهنگ ( میخواهم برای کل دنیا یک کوکا بخرم ) به ایستگاه های رادیویی تمامی ایالت های آمریکا ارسال شد. اکثریت مردم از این تبلیغ استقبال خوبی به عمل نیاوردند.

 

 

بخش تبلیغات و بازاریابی کمپانی کوکاکولا، ادعا کرد این نوع تبلیغ برای مورد توجه قرار گرفتن و موفقیت، نیازمند به یک بعد بصری می باشد. در نهایت آنها توانستند مدیران و مسئولان کوکاکولا را در این زمینه قانع کنند. در آخر کمپانی کوکاکولا تصمیم گرفت برای انجام این کار، بودجه ای به مبلغ 250 هزار دلار را برای فیلم برداری و تولید آگهی تصویری، در اختیار تولیدکنندگان این آگهی تبلیغاتی قرار دهد. در آن زمان بودجه ای که برای تولید این محتوای بصری در اختیار بخش تبلیغات کمپانی کوکاکولا قرار گرفت، از بزرگترین بودجه هایی بود که تا آن زمان برای تبلیغات صرف می شد.

خرید اینترنتی نوشابه کوکا شیشه

یکی از شرکت های تولید کننده نوشابه بدون قند رژیمی (زیرو) که اهمیت خاصی به سلامت جسمی مصرف کننده ها می دهد، کوکاکولا می باشد. این شرکت معتبر با به کارگیری روش های کاملا ویژه و تخصصی بهترین نوشابه شیشه ای را تولید و سپس به بازار عرضه می دارد. از همین رو می توان خرید عمده نوشابه کوکا شیشه را با قیمت فروش ارزان از سوی خریداران عمده سرتاسر کشور شاهد بود.

 

 

به منظور دسترسی کامل تر مشتریان به مراکز فروش نوشابه کوکا شیشه، سایت های خرید اینترنتی عملکرد مطلوبی از خود نشان داده اند. بطوریکه عده کثیری از مشتریان اقصی نقاط کشور می توانند تجربه خرید عمده با قیمت فروش عالی را از این طریق تجربه نمایند. یکی از این سایت ها که مشتریان و خریداران بسیار زیادی دارد و همانطور که می دانید کاملا شناخته شده است، سایت بازرگانی سامان گستر است. دسترسی خریداران به این سایت این مرکز معتبر بسیار آسان است و آنان به راحتی محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close