خرید بدون واسطه نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی – کمترین قیمت

امتیاز دهید post

خریداران می توانند خرید بدون واسطه نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی را با کمترین قیمت در بازرگانی سامان گستر از طریق مراجعه سایت اینترنتی تجربه کنند. این شرکت پخش معتبر به طور گسترده در حال فعالیت در سرتاسر کشور است. نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی هواداران زیادی در همه جای کشور دارد و بسیار پر متقاضی است. از این رو شرکت های پخش و نمایندگی های معتبر می توانند سود آوری بهتری را از این طریق خرید و فروش این محصول با قیمت مناسب به دست آورند.

خرید بدون واسطه نوشابه پپسی قوطی - کمترین قیمت - سامان گستر

تاریخچه تولید نوشابه پپسی

داروسازها، پزشکان و متخصصان موفق به تولید نوشابه هایی شدند که مصرف دارویی داشتند و به دلیل اثرات دارویی و خواصشان تولید انبوه شدند و خیلی زود در اختیار عموم مردم قرار گرفتند. آب های گازدار با طعم خاص و منحصر به فردشان نه فقط به دلیل تاثیرات دارویی و خواص درمانی که داشتند بلکه برای شادابی و تازگی نیز به کار میرفتند. بازار تولید و پخش این نوشابه ها تا اوایل دهه 1830 ادامه پیدا کرد و بسیار هم پر رونق بود تا وقتی که برای نخستین بار آب گازدار در glass bottle که در واقع همان ظرف های شیشه ای بودند به فروش رسید. تا پیش از ابداع و طراحی و ساخت دستگاه های پر کننده نوشابه و دستگاه های اتوماتیک پر کردن شیشه نوشابه و گذاشتن در بر روی آن پروسه سختی بود. با تولید این دستگاه ها بیش از 170 سال پیش کمک بسیاری زیادی به صنعت نوشابه سازی شد. کلمه پاپ دیرینک اولین بار در دهه 1860 به کاربرده شد که به علت صدای پاپی حین خروج گاز نوشابه میداد، نامگذاری شد.

اولین بار برگ کولا را کارگران بولیوی به علت کارهای سخت و طاقت فرسا و از بین یردن خستگی جسمی استفاده میکردنند. کارگران کشور آفریقا هم دانه های کوکا را به عنوان stimulate drug که باعث افزایش برانگیختگی نیروی بدن میشد به کار میبردند. در سال 1886 John Stith Pemberton یک پزشک داروساز آمریکایی تبار، ترکیب شیمیایی جالبی را با ترکیب کولا و کوکا به وجود آورد که با انجام این کار محبوب ترین و معروف ترین نوشیدنی جهان که همان کوکا کولا است را پایه گذاری کرد.

این نوشیدنی محبوب به عنوان آشامیدنی که تازگی و شادابی را افزایش میداد و خواص درمانی بسیاری هم داشت در سرتاسر دنیا تبلیغ میشد. در ادامه همین مسیر Celab Bradham داروساز انگلیسی_ایرلندی که در کالیفرنیا زندگی میکرد نوشیدنی جدیدی به نام پپسی کولا را به وجود آورد. نام این نوشیدنی گازدار از pepsin گرفته شده بود. پپسین نیز نوعی آنزیم است از جنس پروتئین که در دستگاه گوارش و معده کمک به هضم و جذب غذا میکند. با وجود این نکته مهم کمپانی پپسی در رابطه با خواص درمانی آن تبلیغ زیادی نمیکرد. در اوایل قرن بیست، کمپانی کوکا در سراسر دنیا بر روی تبلیغ در رابطه با طروات بخشی و تازگی نوشیدنی های خود وقت و هزینه زیادی صرف کرد.

سایت خرید نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی

فروشگاه‌ اینترنتی سامان گستر با جلب اعتماد مشتریان توانسته به موفقیتی عظیم در حوزه فروش عمده نوشیدنی و محصولات غذایی دست یابد. علی رغم اینکه این مرکز نوشیدنی های پرفروش مانند نوشابه پپسی قوطی را با کف قیمت به فروش می رساند، کیفیت فروش و نحوه خدمات رسانی اش به خریداران، بسیار بالا است. هر خریدار در پروسه ثبت سفارش اینترنتی به راحتی می توانند قیمت و میزان رضایت خرید مراکز فروش مختلف را با همدیگر مقایسه کند. درنهایت باید گفت مشتری تا به اطمینان کافی دست پیدا نکند به هیچ وجه حاضر به ثبت سفارش عمده نخواهد شد. نوشابه پپسی قوطی به عنوان نوشیدنی گازدار بسیار خوش طعم، بر اساس بالاترین سطح استاندارد در ایزان در حال تولید است. شما مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش محصولات برند پپسی به نمایندگی فروش سامان گستر مراجعه فرمایید.

شرایط خرید عمده اینترنتی نوشابه، آبمیوه و سایر محصولات غذایی در ایران بهتر از گذشته شده است و ارائه محصولات با شرایط عالی صورت می گیرد. رضایت مشتریان شرکت سامان گستر بیش از پیش شده و بیشتر آنان ترجیح می‌دهند خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهند. توجه داشته باشید برای خریدارانی که نوشیدنی های پر متقاضی و گران قیمت را به صورت آنلاین ثبت سفارش می کنند، تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close