خرید ارزان نوشابه کوکا پت 300 سی سی – قیمت فروش

امتیاز دهید post

خرید نوشابه کوکا پت 300 سی سی برای خریداران عمده با قیمت فروش ارزان، در مجموعه بازرگانی سامان گستر مهیا شده است. این مرکز پخش عمده با ارائه بهترین انواع نوشیدنی و‌ موادغذایی توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. البته قیمت فروش ارزان محصولات پرمتقاضی هم در خرید مشتریان از این مجموعه بی تاثیر نبوده است.

خرید ارزان نوشابه کوکا پت 300 سی سی - قیمت فروش - سامان گستر

المپیک 1928 و موفقیت برند کوکاکولا

هیچ‌کس به‌اندازه‌ رابرت وودراف نتوانست بر موفقیت شرکت کوکاکولا تأثیر گذار باشد. در سال 1923 میلادی یعنی دقیقا  4 سال پس از زمانی که پدر وی ارنست وودراف کمپانی کوکاکولا را از آسا کندلر خریداری کرد رابرت مدیریت شرکت را بر عهده گرفت. کندلر کوکاکولا را به آمریکایی ها معرفی کرد، منتها مدیر جدید این شرکت 60 سال از عمرش را صرف معرفی این برند به مردم دنیا کرد. وودراف در حوزه بازاریابی تابعه بود و از هر فرصتی برای تبلیغات استفاده می‌کرد. او در سال 1982 نوشابه‌ کوکاکولا را برای نخستین بار با بازی‌های المپیک که در آمستردام هلند برگزار می‌شد، آشنا نمود.

وودراف نوشابه‌ کوکاکولا را در بسته‌بندی‌ 6 تایی عرضه کرد تا مشتریان آسان ‌تر بتوانند نوشابه را در منزل یا حین رفت‌ وآمد مصرف کنند. این کار نه تنها موفقیت بزرگی را برای این شرکت رقم زد بلکه باعث شد تا این نوشیدنی وارد بازار نوشیدنی بین المللی گردد. عکس های زیادی از تصویر یکی از کیوسک‌های کوکاکولا در المپیک آمستردام منتشر شد. در بیشتر این عکس ها تصویر 3 نفر از فروشنده های نوشابه‌ کوکاکولا مشاهده می‌شد که لباس و کلاه با لوگوی برند کوکاکولا را به تن کرده‌ بودند. بر روی شیشه‌ این کیوسک ها نقاشی هایی دیده می‌شد که خواص و ویژگی های این نوشابه را به زبان هلندی برای مشتریان ترجمه کرده بود.

در سال 1941 ایالت متحده آمریکا وارد جنگ جهانی دوم گردیده و هزاران شهروند آمریکایی به نیروی جنگ پیوستند. رابرت وودراف اعلام کرد هر بک نفری که لباس جنگی بر تن داشته باشد می تواند یک بطری نوشابه را با قیمت فقط 5 سنت خریداری کند. در سال 1943 یکی از فرمانده های جنگ یک پیام ضروری برای شرکت کوکا ارسال کرد و از این شرکت خواست تا نوشابه‌های خود را با کشتی های بزرگی  به منطقه های جنگی بفرستند. در زمان جنگ اکثر افراد نخستین باری بود که این نوشیدنی را می نوشیدند و رفته رفته به طعم  آن علاقه مند شدند. پس از پایان جنگ تجهیزات ‌شان در همان مناطق ماند و مقدمه ساختن کارخانجات نوشابه سازی در کشورهای دیگر هم فراهم آمد. در نتیجه هدف وودراف برای شناساندن این محصول به جهان تحقق یافت و از سال 1940 تا 1960 تعداد کشورهایی که نوشابه‌های کوکاکولا را بسته‌بندی می‌کردند تقریبا ۲ برابر شده بود.

خرید ارزان قیمت نوشابه کوکا پت 300 سی سی

عمده فروشی از جهات مختلفی با خرده فروشی متفاوت است.  نخستین تفاوت آن این است که عمده فروشی با خریداران تجاری بسیاری سرو کار دارد منتها خرده فروشی اغلب با مصرف کننده ها خرید و فروش می کنند. شرکت سامان گستر جهت پیشبرد اهداف خود در راستای جلب اعتماد مشتریان قدم های زیادی برداشته است. نوشابه کوکا پت 300 سی سی یکی از انواع پر فروش نوشابه است که امکان خرید آن با قیمت فروش ارزان امکان پذیر است.

این شرکت عمده فروشی محصولات خود را از تولیدکنندگان بطور مستقیم و بدون واسطه خریداری می کند و به همین خاطر امکان خرید ارزان برای مشتریان وجود دارد. امکان تماس و پیگیری مراحل خرید پس از ثبت سفارش، امکان پذیر است. همین موضوع باعث افزایش اعتماد مشتریان به مجموعه سامان گستر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close