خرید آنلاین آبمیوه تکدانه یک لیتر – کمترین قیمت

امتیاز دهید post

سامان گستر امکان خرید آنلاین آبمیوه تکدانه یک لیتر را با کمترین قیمت برای مشتریان عمده فراهم آورده است. معمولاً خریدارانی که به دنبال تهیه آبمیوه ای خوشمزه و با بالاترین درصد خلوص هستند، محصولات تکدانه را در اولویت خود قرار می‌دهند. همچنین با توجه به تقاضای بالایی که برای خرید این نوشیدنی وجود دارد، مشتریان به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با حداقل هزینه محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. در این شرایط پیشنهاد ما به شما این است به دنبال مراکزی باشید که بتوانید از طریق آن محصول مورد نظر خود را به قیمت نمایندگی خریداری فرمایید.

خرید آنلاین آبمیوه تکدانه یک لیتر - کمترین قیمت - سامان گستر

خواص بی نظیر آب انار تکدانه بر جوانسازی پوست

آب انار یکی از آبمیوه‌های بسیار خوشمزه و پرخاصیت است که طرفداران زیادی در همه جای دنیا دارد. شرکت آبمیوه ‌سازی تکدانه اقدام به تولید آب انار طبیعی با بالاترین درصد خلوص کرده است. حتماً شما هم شنیده اید که یکی از بارزترین خواص این نوشیدنی، تاثیرات شگفت‌آور بر سلامت پوست و افزایش زیبایی می باشد. مداومت در مصرف آب انار تکدانه باعث درخشندگی پوست و مو شده می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند.

همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد اثرات مصرف آبمیوه بر بدن در دوره زمانی کوتاه مدتی پدیدار می شود. آب انار تکدانه جزو آبمیوه های طبیعی منبعی غنی از ویتامین سی می‌باشد که در مراقبت از پوست بسیار ضروری بوده و موجب تغذیه و تقویت پوست می‌گردد. این ویتامین دارای خواصی از جمله احیا کنندگی، ضد التهابی و ضد پیری دارد در صورتی که آن را بر رژیم غذایی خود بگنجانید پوستی درخشنده را به شما هدیه می‌دهد. همانطور که پیشتر هم گفتیم ترکیبات موجود در آب انار از طریق جریان خون به عمق پوست شما نفوذ کرده و رطووبتی ماندگار در پوست ایجاد می‌کند. به همین دلیل کسانی که از پوست خشک رنج می‌برند علاوه بر استفاده از کرم‌های موضعی بهتر است، آب انار را به طور روزانه مصرف کنند.

هسته‌های انار حاوی روغنی پرخاصیت اند که از طریق تکنیکی خاص به دست می‌آیند. روغنی بسیار طبیعی با بوی خوش است که فواید بسیاری برای ما دارد. وجود این ماده باعث شده که آب انار حاوی مقدار زیادی این ماده سرعت کلاژن‌سازی را در پوست تقویت کرده و موجب حفظ شادابی جوانی و زیبایی پوست میگردد و می‌تواند لایه بیرونی پوست را تقویت کرده و صورت شما را جوان‌تر نگه دارد. به طوریکه علی رغم اینکه می‌تواند عمق چین و چروک‌ها را کاهش دهد، روند پیری را نیز به تاخیر می‌اندازد. در ضمن روغن موجود در هسته انار در خود آبمیوه آن هم وجود دارد که درباره خواص شگفت آور آن در ادامه این مقاله توضیحاتی مختصر به شما خواهیم داشت.

نکته بسیار جالب این است که ساختار مولکولی میوه انار بسیار کوچک است. به همین خاطر روغن هسته انار موجود در این آبمیوه میتواند به عمق پوست نفوذ کند آن‌ را از درون آبرسانی نماید. آب انار حاوی اسید پونیسیک می باشد که می‌تواند باکتری‌ها را دور نگه دارد و رطوبت پوست شما را حتی در فصول سرد مثل پاییز و زمستان تضمین نماید. روغن هسته انار موجود در این آبمیوه که از طریق تکنیکی خاص به دست می‌آید، روغنی بسیار طبیعی با بوی خوش است که فواید بسیاری برای ما دارد. وجود این ماده باعث شده که آب انار حاوی مقدار زیادی این ماده سرعت کلاژن‌سازی را در پوست تقویت کرده و موجب حفظ شادابی جوانی و زیبایی پوست میگردد.

بعضی افراد با افزایش سن با مشکلاتی از جمله تغییر رنگدانه‌های پوست و بروز لک‌های تیره بر روی پوست خود روبرو می‌شوند. آبمیوه تکدانه حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که به بازسازی سلول‌های آسیب دیده کمک می‌کند. کلاژن یکی از اصلی‌ترین احزای پوست شماست که عاملی بسیار مهم در تعیین سفتی، نرمی و صافی پوست در نظر گرفته می‌شود. این نوع آب انار مملو از ترکیباتی است از تجزیه و بین رفتن کلاژن جلوگیری می‌کند. به علاوه باعث تقویت سلول های تولید کننده کلاژن نیز می‌گردند. در نتیجه به مرور زمان شاهد لیفت، صافی و لطافت پوستتان خواهید بود. آب انار حاوی ترکیباتی سودمند از جمله پلی فنول، ویتامین A، آنتی اکسیدان‌های ضد سرطانی، پونیسیک اسید، فلاونوئیدها، لینولئیک اسید، اولئیک اسید می باشد که خواص فراوانی برای پوست دارند. بطور مثال پلی فنول خاصیت ضد التهابی زیادی دارد. به همین دلیل کسانی که از التهاب پوست رنج می‌برند و داروهای شیمیایی بر آنها تاثیر نگذاشته است میتوانند با گنجاندن آب انار تکدانه در رژیم غذایی شان، شدت التهاب پوست را تا حد زیادی کاهش دهند.

از جمله خواص بی‌نظیر این ماده موجود در آب انار تکدانه می‌توان به درمان چین و چروک قسمت هایی از صورت مثل دور لب، پیشانی و گردن اشاره کرد که در نتیجه افزایش کلاژن‌سازی انجام می‌گیرد. در واقع وجود اسید پونیسیک و فیتوسترول در این نوع آبمیوه اصلی ترین عاملی است که موجب تحریک کلازن سازی می شود. علاوه بر این وجود بسیار بالای آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها موجود در این نوشیدنی باعث رفع چین و چروک دور چشم شده و به بازسازی سلول‌های آسیب دیده این پوست حساس در بدن کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این افرادی که به دلیل افزایش سموم در بدن و داشتن رژیم غذایی نامتعادل پوستشان تیره شده با مصرف این نوشیدنی می‌توانند به پاکسازی بدن و در نتیجه روشن شدن پوست خود کمک کنند.

یکی دیگر از ترکیباتی که آب انار را به یک نوشیدنی شگفت انگیز تبدیل کرده است، ماده ‌ای به نام سیتوسترول است. این ماده می‌تواند به سلول ‌های پوستی جدید کمک کند که در نتیجه آن لک های قهوه‌ای و قرمز صورت، جای جوش، اسکار و سوختگی‌های قدیمی به آسانی درمان می‌شوند. علاوه بر این ویتامین E موجود در این نوشیدنی هم به بهبود جای جوش و درمان لک‌ها کمک کننده است. بطوریکه افرادی که از بیماری‌های پوستی مثل پسوریازیس و اگزما رنج می‌برند با مصرف این آبمیوه می توانند سرعت درمان خود را تا حد زیادی افزایش دهند. در حقیقت آب انار دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی می‌باشد که می‌تواند از بروز آکنه و جوش جلوگیری کند. همچنین می‌تواند با کاهش چربی پوست علاوه بر درمان جوش و آکنه عمق جای جوش را هم  کاهش دهد. لازم به ذکر است که آبمیوه تکدانه بزرگ در طعم های متنوع موجود است که هر کدام خواص خاص خود را دارند.

خرید اینترنتی آبمیوه تکدانه یک لیتر

بازرگانی سامان گستر نخستین فروشگاه اینترنتی فروش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در ایران است که در سال گذشته نخستین تراکنش امن اینترنتی را انجام داد. این شرکت توزیع کننده در راستای مشتری مداری و خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن، اقدام به افتتاح فروشگاه آنلاین در حوزه پخش عمده مواد غذایی و نوشیدنی کرده است. در حقیقت به عنوان مجموعه فعال در حوزه پخش محصولات غذایی و انواع نوشیدنی بستری را فراهم کرده که خریداران عمده می‌توانند به آسانی از طریق اتصال به اینترنت وارد وب سایت فروشگاهی این مجموعه شوند و پس از دریافت اطلاعات در مورد قیمت و شرایط خرید، محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند.

در فروشگاه اینترنتی سامان گستر پرداخت به طور آنلاین انجام می‌گیرد. اهمیت خرید آنلاین به ویژه محصولات غذایی بسیار بالاست چرا که با ترویج تجارت الکترونیک و گسترش انجام خریدها به طور آنلاین بسیاری از مشکلات رفع شده و محدودیت‌ها کنار زده می‌شوند. از جمله فواید خرید اینترنتی محصولاتی از جمله آبمیوه تکدانه می ‌توان به اطلاع از  نوسانات قیمتی در هر لحظه اشاره کرد. همچنین با کاهش تماس‌های تلفنی صرفه‌جویی بسیاری در زمان میشود. این مجموعه این امکان را با به روز ترین روش‌ها و اختیار خریداران قرار داده هزینه و زمان کمتر محصول مورد نظر خود را از مجموعه معتبر و با قیمتی باورنکردنی در هر جای این کشور پهناور خریداری کنند. اگر شما مشتری گرامی هم قصد خرید آنلاین آبمیوه تکدانه یک لیتر با کمترین قیمت را دارید هم اکنون فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close