حراج نوشابه کوکا قوطی با تخفیف – نازل ترین قیمت

امتیاز دهید post

در حال حاضر فروش نوشابه کوکا قوطی با تخفیف ویژه و نازل ترین قیمت در سایت حراج مجموعه سامان گستر، انجام می شود. نوشابه کوکا یکی از نوشیدنی های پرفروش ایران و جهان است که از زمان های قدیم بر سر سفره مردم جایگاه ویژه ای داشته است. در حال حاضر شرکت نوشابه سازی کوکاکولا با پیشرفت تکنولوژی توانسته انواع مختلف نوشابه را در سایز ها و طعم های متنوع تولید کند. خریداران می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه نوشیدنی های گران را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

حراج نوشابه کوکا قوطی با تخفیف - نازل ترین قیمت - سامان گستر

ترکیبات موجود در نوشابه های رژیمی

نوشابه‌های رژیمی مخلوطی از آب گازدار، ترکیبات شیرین‌کننده، رنگ‌های خوراکی و اسانس هستند. ویژگی خاص نوشابه های رژیمی با سایر نوشابه ها این است که معمولاً کالری کمی دارند یا بدون کالری هستند. به‌ طور مثال، یک قوطی نوشابه کوکاکولای رژیمی فاقد کالری، چربی و قند است. با‌ این وجود همه نوشابه‌هایی که حاوی شیرین‌کننده‌های مصنوعی اند، کم‌کالری یا بدون قند نیستند. در تولید بعضی از آن‌ها از ترکیب شکر و شیرین‌کننده با هم استفاده می‌ شود. به‌عنوان مثال، یک قوطی کوکا که حاوی شیرین‌کننده ای طبیعی به نام استویا است، دارای 90 کیلو کالری و 24 گرم قند می باشد.

البته دستورالعمل‌ ساخت نوشابه های رژیمی هر برند با برند دیگر تا حدودی متفاوت است. بطور کلی آب گازدار موجود در نوشابه رژیمی با حل‌کردن کربن دی اکسید در آب تحت فشار تولید می‌شود. ترکیبات شیرین‌کننده‌ شامل شیرین‌کننده‌های مصنوعی همانند آسپارتام و ساخارین یا شیرین‌کننده‌های طبیعی مثل استویا اند که 200 تا بیش از 12000 برابر شیرین‌تر از شکر معمولی است. از جمله اسیدهای به کار رفته شده در تولید نوشابه می توان به اسید سیتریک، مالیک و فسفریک اسید برای ایجاد طعمی ترش و متعادل است اشاره کرد. ماده نگهدارنده موجود در نوشابه های رژیمی کوکاکولا هم معمولا ترکیبی به نام بنزوات پتاسیم است. برای تهیه نوشابه کوکا قوطی با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه می توانید از حراج فصلی مجموعه سامان گستر خرید خود را انجام دهید.

حراج نوشابه کوکا قوطی با تخفیف ویژه

فروشگاه اینترنتی این مجموعه جهت دسترسی آسان و خرید عمده راحت محصولات پر فروش مانند نوشابه کوکا و پپسی راه اندازی شده است. این مجموعه با طراحی این فروشگاه و ارائه بهترین خدمات به مشتریان عمده خود باعث جلب اعتماد و افزایش رضایت مشتریان خود شده است. این مجموعه از زمان ثبت سفارش تا ارسال محصول در کنار شما خریداران عزیز خواهد بود.

سایت فروش سامان گستر به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی با سبک نوین و پایبندی به سه فاکتور کلیدی، ارائه محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و پشتیبانی موفق شده تا بهترین خدمات را مشتریان عمده ارائه دهد. خریداران به محض ورود به سایت سامان گستر می توانند لیست قیمت محصولات با کیفیت را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با راحتی ثبت سفارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close