توزیع عمده نوشابه کوکا قوطی (زیر قیمت بازار)

امتیاز دهید post

توزیع عمده نوشابه کوکا قوطی توسط بازرگانی سامان گستر زیر قیمت بازار انجام می شود. علی رغم اینکه کارخانه های نوشابه سازی دیگری نیز در ایران شروع به کار کرده اند اما شرکت کوکاکولا از پیشرفته ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد برای تولید محصولات خود استفاده می کند. با این‌ وجود این شرکت پیوسته در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. در نتیجه کیفیت بسیار بالای محصولات این برند، توزیع آنها با سهولت بیشتری انجام می شود. جالب است بدانید در کشور های خارجی از این نوشابه برای جایگزینی مشروبات الکی استفاده می شود.

توزیع عمده نوشابه کوکا قوطی (زیر قیمت بازار) - سامان گستر

نکاتی جالب درباره تاریخچه برند کوکاکولا

داستان کولاکولا، داستانی بر مبنای موفقیت است. کوکاکولا رویای شیمی‌دان آتلانتایی قرن نوزده بود که تصمیم داشت یک نوع نوشیدنی با طعمی خاص و منحصر به فرد تولید کند‌ که دنیا را فتح نماید. اما متاسفانه این شیمی‌دان مدتی بعد از ساخت کوکا فوت کرد. در حقیقت تاریخچه تولید نوشابه کوکا بسیار جالب و پر از فراز و نشیب است. او اتاق تاریکی داشت که در آنجا معجون شگفت‌ آورش را می‌جوشاند و آن ترکیب را در قابلمه ای مسی با قاشقی بزرگ به هم می‌زد. اما مدتی نگذشت که راه را برای تاسیس کارخانه‌هایی بزرگ و مدرن و ورود شان برای ورود به صنعت نوشیدنی هموار شد و رویای او به حقیقت پیوست. گرچه او خود در قید حیات نبود که شاهد این پیشرفت باشد.

در ادامه بعد از تلاشی بیهوده در سال 1914، تقریبا شصت سال بعد (یعنی شصت سال بعد از تولید کوکاکولا برای نخستین بار) این برند تجاری در مقیاس گسترده وارد کشور هلند شد. کوکاکولا یکی از نشانه‌های عصر جدید بعد از جنگ بود که جزو محصولات شناخته شده‌ای بود که مردم تمایل زیادی به خرید آن داشتند. در حقیقت روبه رو شدن با نخستین نوشیدنی غیرالکلی جدید در‌ بطری هایی خاص تجربه‌ای جالب بود که برای خیلی‌ها جدید بود. گفته ها حاکی از آن است که نخستین بار مردم ساکن در دهکده ای که در آنجا بزرگ شده بودند، آن را تجربه کردند چرا که محل تولید این نوشابه ها در آنجا بود. در ابتدا نوشابه کوکاکولا هر کدام در جعبه‌هایی شامل 24 بطری بودند به طور رایگان بین مردم پخش می شدند.

مدتی بعد به دلایلی کارخانه تولید کوکاکولا به خارج از دهکده منتقل شد. در زمینی پشت یک آلونک، دستگاه بطری پرکن نصب گردید که خیلی سریع توجه افراد زیادی را به خود جلب نمود. علاوه بر اینکه آنجا زمین فوتبال بود، محلی برای دربهای جمع آوری و ساخت بطری‌های کوکاکولا و شیشه‌های شکسته آن شده بود. جالب است بدانید افرادیکه خیلی خوش‌شانس بودند، زیر لایه‌هایی از چوب پنبه‌های درب ها می‌توانستند حروف واژه کوکاکولا را روی تکه کاغذهایی ببینید و اگر می‌توانستند نام کاملی را ارائه دهند، یک بطری کوکاکولا به رایگان به آنها ارائه می‌شد. منتها آشنایی کامل ما با برند تجاری کوکاکولا به دهه 1950 برمی‌گردد که سیاست‌ های روابط عمومی کمپانی آن‌را نشان می‌دهد که به این جایگاه رسیده است.

با قرار گرفتن انواع مختلف کوکاکولا در دسترس مصرف‌کنندگان در جای جای دنیا، این کمپانی بزرگ موقعیت و جایگاه ویژه خود را در بازار های بین المللی به‌دست آورد. شعاری که کلید شهرت بین‌المللی کوکاکولا در کل جهان شد این بود: «جهانی بیاندیش، محلی عمل کن!» موفقیت راهبرد های کمپانی کوکاکولا از طریق نتایج حاصل از پژوهش هایی که در سال 1998 به واسطه سازمان تحقیق انجمن‌های لاندور در آمریکا صورت گرفت، اثبات  شد و به دنبال آن مردم سراسر جهان از وجود نام تجاری جهانی کوکاکولا به عنوان نوعی رقابت جهانی آگاهی پیدا کردند. نکته جالب دیگر این است که محصولات کوکاکولا به عنوان نوشیدنی‌ های غیرالکلی با بطری‌های ویژه خود به یکی از مشخصه‌های قرن بیستم مبدل شد. علاوه بر این وینسنت ونگوگ و مارلین مونرو که از هنرمندان معروف آن زمان بودند هم در این عرصه به شهرت زیادی رسیدند.

اما دوبارره برگردیم به اواخر قرن 19 در کشور آمریکا، در سال 1868، شیمی‌دانی معروف و شناخته شده به نام «جان سایت پمبرتون» در سن 35 سالگی به آتلانتا مهاجرت کرد تا در آنجا به فروش کلی داروهای خود بپردازد. بزرگترین آرزوی او تولید نوعی نوشابه غیرالکلی بود که بهتر و باکیفیت تر از سودا باشد و یک نوع نوشیدنی جدید به حساب بیاید. گفته حاکی از آن است که در هشتم ماه مه 1886، او موفق به ساخت یک نوشابه خوشمزه و جدید شد. در حقیقت موادی را با هم مخلوط کرده که پیش تر در یک نوع اکسید و شربت با یکدیگر رکیب کرده بود و علاوه بر آن شکر و آب را هم به آن افزوده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرمول جدید ساخت این نوشابه متناسب با دستورالعملی بود که «شراب فرانسوی کولا» نام داشت و آن هم با الهام گرفتن از یک نوشابه معروف به نام «وین ماریانا» تولید شده بود. منتها پمبرتون بعد از آنکه شربتی که ساخته بود طی اعمال تغییراتی خاص طعم ویژه ای پیدا کرد، به آن ترکیبات دیگری هم اضافه کرد. همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد، این ترکیبات تا امروز هنوز به صورت سری حفظ شده اند. اگر به کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت کوکاکولا علاقه مندید، مقاله فروش ویژه نوشابه کوکا خانواده را از دست ندهید.

پخش عمده نوشابه کوکا قوطی

شرکت سامان گستر مرکز فروش عمده ای است که در زنجیره توزیع و پخش محصولات غذایی و نوشیدنی در حال فعالیت است. در حقیقت این شرکت عمده فروش به عنوان رابط بین شرکت تولید کننده و خرده فروش عمل می کند. البته شرکت های دیگری هم در این حوزه در حال فعالیت اند اما عوامل متخلفی وجود دارند که بازرگانی سامان گستر را نسبت به سایر شرکت ها متفاوت کرده است. این مجموعه با ارتباطات و کانال های قوی با اغلب شرکت های تولیدکننده، محصولات خریداری کرده را با قیمت تخفیف دار و ارزان تر می فروشد.

به بیانی دیگر محصولاتی از جمله نوشابه کوکاکولا با تخفیف زیاد از شرکت تولید کننده خریداری کرده و در مقیاس مشابه به خرده فروشان می فروشد. عامل دیگری که باعث محبوبیت شرکت سامان گستر در بازار فروش محصولات غذایی شده این است بر خلاف سایر مراکز غالباً روی فروش عمده محصول یا گروهی خاص، بطور مثال محصولات زمزم متمرکز نشده است. بلکه در حوزه فروش اغلب محصولات غذایی و نوشیدنی ها بطور جدی در حال فعالیت است. جهت جستجوی ارزان ترین قیمت نوشابه کوکا قوطی پیشنهاد ما به شما ارتباط با واحد فروش بازرگانی سامان گستر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close