بازرگانی فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری – قیمت عرضه

امتیاز دهید post

در بازرگانی فروش سامان گستر، نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با عرضه و تقاضای بسیار خوبی همراه است. اگر در نمایندگی های فروش بهترین برند های نوشیدنی ارائه شود و مشتری از آن ها راضی باشد، میزان توزیع با قیمت عالی به حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری از جمله پر فروش ترین مدلهایی است که توسط بازرگانی فروش های معتبر و مختلف با قیمتی بسیار عالی و ارزان به بازار عرضه می گردد. این نوع نوشابه کوکاکولا به خاطر داشتن حجم کاملا معین و کیفیت بالا، خریداران و مشتریان بسیاری را از سراسر کشور جذب کرده است. بطوریکه روزانه شاهد فروش بالای این نوشابه پر طرفدار در سطح کشور هستیم. در این مقاله به بررسی بازرگانی های فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری – قیمت عرضه پرداختیم.

 

بازرگانی فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری - قیمت عرضه - سامان گستر

شیوه ضدعفونی شیشه های نوشابه در کارخانه

قبل از اینکه شیشه نوشابه را یه دستگاه پرکنده نوشابه وارد کنند، وارد مرحله ای به نام آینه خوانی میشود. در این مرحله از نور و آینه استفاده میکنند تا اگر جسم خارجی کوچکی در درون یطری نوشابه بود، مشاهده و از آن خارج شود. در مرحله دوم شیشه های نوشایه وارد دستگاهی به نام فلومیکس میکنند. عملکرد این دستگاه به این صورت است که مقدار آب و عصاره داخل شیشه نوشابه را تنظیم میکند. این عصاره ها به واسطه تکنسین های ازمایشگاه ها به دست می آیند.

مقدار ترکیبب مواد مختلف در ساخت نوشابه به این صورت است که، آب تصفیه شده را به نست مساوی با شکر ترکیب میکنند. به طور مثال یک گالن آب و یک گالن شکر را در درون یک مخزن ریخته، ترکیب میکنند، و سپس مواد نگهدارنده مثل بنزوات سدیم را طیق فرمول استاندارد ساخت نوشابه و به مقدار معین به مخلوط اضافه کرده و با یکدیگر ترکیب میکنند. این ترکیب به طوری صورت میگرد که دانه ها یا همان کریستال های کوچک شکر به طور کامل در آب حل شوند.

 

 

اگر بخواهیم که از شربت تولید شده ی اولیه برای تهیه نوشابه پرتقالی (زرد) یا لمون لابم استفاده کنیم، در همین مرحله و در همان مخزن به مقدار استاندارد و طیق فرمول صحیح ساخت نوشابه ، به ـن سیتریک اسید افزوده میکنیم. دراین مرحله شربت ساخته شده به دلیل وجود مواد و ناخالصی ها کمی رنگ کدر و تیره ای دارد و این احتمال نیز وجوئد دارد که رنگ و یوی ناخوشایند و همینطور آلودگی های مبکروبی نیز داشته باشد. پس برای جلوگیزی از آن و بهبود کیفیت نوشابه باید آن را به طور کامل تصفیه نماییم.

شرکت توزیع و فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

حجم نوشابه کوکاکولا خانواده به طور دقیق یک و نیم لیتر است. این حجم مقداری کاملا متناسب و ایده ال برای هر فرد مصرف کننده به نظر می آید. به همین دلایل مشخص استفاده از نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری برای خریداران بسیار مهم و قابل توجه است. شما خریداران محترم نیز از مراجعه مکرر مشتریان به بازرگانی های فروش برای خرید نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با خبر هستید.

در حال حاضر شناخته شده ترین برندهای تولید کننده و توزیع نوشابه در کشورمان ایران:

کوکاکولا

پپسی

شاد نوش

زمزم

کانادا

می باشد.

 

 

تمامی این برند ها برای خریداران عمده و خرد صد درصد شناخته شده شده است. به همین خاطر اکثریت مراکز خرید و فروش، و بازرگانی فروش نوشابه ها یر فروشی مانند نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری را بسیار آسان تر به فروش می رسانند. البته ناگفته نماند هر یک از این برند ها متناسب با ذائقه مشتریان خریداران خاص خود را دارند و با قیمت مختلف عرضه میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close