ارزان ترین قیمت نوشابه پپسی شیشه

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی شیشه با ارزان ترین قیمت در مرکز فروش سامان گستر قابل خریداری است. شرکت تولید کننده نوشابه پپسی برای رفاه حال مشتریان و در نظر گرفتن سلایق مختلف، محصولات خود را در طعم ها و سایز های مختلف تولید و به بازار ارائه می دهد. این تولیدات بسیار با کیفیت و استاندارد اند و به دلیل داشتن مزیت و سطح استاندارد بالا،  در شهرهای مختلف کشور با فروشی عالی همراه است.

تاثیر نوشابه بر بروز چاقی و انواع سرطان

لپتین‌ نوعی هورمونی است که با کمک سلولهای چربی درون بدن تولید می شود. در حقیقت وظیفه این هورمون تنظیم و تعدیل میزان سوخت و ساز و متابولیسم کالری بدن میباشد. سطح هورمون لپتین در پاسخ به شدت گرسنگی و اضافه وزن تغییر میکند، به همین دلیل بیشتر اوقات به لپتین هورمون پرخوری و یا گرسنگی میکویند. آزمایشات و تحقیق های انجام گرفته نشان می دهند که مقاومت به لپتین جزو یکی از اصلی ترین عوامل افزایش میزان چربی در بدن انسان است. بطوریکه بدن شما پس از دریافت میزان زیادی فروکتوز، به هورمون لپتین مقاوم می شود. اما نکته قابل تامل این است که پس از بازگشت به رژیم غذایی بدون قند، به طور شگفت آوری مقاومت بدن به هورمون پرخوری (لپتین) از بین خواهد رفت.

بیماریهای مزمن و ریشه دار مثل چاقی و اضافه وزن، دیابت نوع 2 و بیماری ها و مشکلات قلبی از جمله عوامل ابتلا به سرطان به شمار می روند. به همین علت عجیب نیست که نوشیدنی های خیلی شیرین مانند نوشابه که به وجود آورنده ی بسیاری از بیماری ها است افزایش خطر ابتلا به انواع سرطان ها را هم با خودش به همراه دارد. اشخاصی که در هر هفته 2 یا چندین قوطی نوشابه مصرف میکنند تقریبا 90 درصد بیشتر از افزادی که از نوشیدن این نوشیدنی پرهیز کرده اند در معرض خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده که یکی از بدترین انواع سرطان هاست، قرار میگیرند. زنانی که در دوره ی یائسگی قرار دارند و نوشابه زیاد مصرف میکنند هم بیشتر از زنانی که نوشابه در رژیم غذاییشان جایی ندارد، در معرض خطر ابتلا به سرطان آندومتر (سرطان لایه داخلی رحم) قرار میگیرند. علاوه بر این نوشیدن نوشابه با بدتر شدن سرطان و مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ هم ارتباط  و پیوستگی دارد.

ارزان قیمت ترین نوشابه پپسی شیشه

شرکت عمده فروشی سامان گستر نوشابه پپسی شیشه، کوکا و زمزم را با ارزان ترین قیمت پخش می‌کند. این مرکز خرید عمده محصولات پر متقاضی این چنینی را با قیمت بسیار کمتر از سایر مراکز عادی می فروشد. با یک سرچ عادی در اینترنت می توانید به سایت فروش این مجموعه دسترسی پیدا کنید و لیست قیمت محصولات غذایی را مشاهده فرمایید.

شرکت فروش عمده سامان گستر طرفداران زیادی دارد و اکثر مشتریانی که قصد خرید عمده نوشابه و آبمیوه دارند، سفارش خود را از این طریق ثبت می کنند. ثبت سفارش عمده از این شرکت هم به صورت تلفنی و هم اینترنتی امکان پذیر است. البته خرید آنلاین عمده نوشابه، مزایای بسیار بیشتری برای مشتریان دارد. ثبت سفارش انواع نوشابه از فروشگاه اینترنتی سامان گستر، به راحتی امکان پذیر است. چنانچه دسترسی به اینترنت نداشتید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close