پخش عمده دوغ عالیس بطری – قیمت عرضه

امتیاز دهید post

دوغ عالیس بطری نوعی دوغ طبیعی حاصل از عمل تخمیر و فعالیت میکروارگانیسم های خاص است که می تواند جایگزین انواع مختلفی از نوشابه ها و نوشیدنی ها شود. دوغ عالیس بطری گزینه مناسبی برای صرف با غذا در وعده های مختلف باشد. پخش عمده دوغ عالیس با قیمت عالی در بازرگانی سامان گستر امکان پذیر است. سالانه به تعداد خریداران این نوع نوشیدنی لبنی افزوده می شود.

 

پخش عمده دوغ عالیس بطری - قیمت عرضه - سامان گستر

شناخت خصوصیات دوغ گازدار

دوغ عالیس بطری دسته ای از مواد لبنی و پر طرفدار به خصوص در بین ایرانیان است که در تمام فصول و ایام سال مورد مصرف قرار می گیرد. این محصول توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات لبنی مانند شرکت عالیس با کیفیت های مختلفی تولید می شود که سبب تنوع در آن شده و سلایق مختلف را پوشش می دهد.

به عنوان نمونه دوغ عالیس بطری نمونه ای از دوغ هایی است که طی فرایندی طبیعی و همچنین بدون استفاده از گاز به مرحله تخمیر رسیده و از این جهت طعم بی نظیری دارد. دوغ عالیس می تواند در وعده های مختلف غذایی به همراه ناهار و شام مورد استفاده قرار گیرد. خصوصیات دوغ گاز دار عالیس سبب شده است تا امروزه شاهد حضور آن بر سر اکثر سفره های ایرانی بود. میزان خرید و فروش این نوشیدنی خوش طعم و خنک همواره رو به افزایش است.

 

 

این نوشیدنی سرشار از موادی چون:

پروتئین، قند، انرژی و چربی

کلسیم، ویتامین دی، و ویتامین های گروه بی

می باشد و میکروارگانیسم های موجود در آن قادر به از بین بردن عفونت بدن می باشند.

مرکز پخش عمده دوغ عالیس بطری

دوغ عالیس بطری را می توان یکی از پر مصرف ترین انواع نوشیدنی های ایرانی به شمار آورد که ایرانیان آن را در وعده های مختلف غذایی مورد استفاده قرار می دهند. دوغ از خانواده لبنیات به شمار آمده و سرشار از مواد مفید برای بدن می باشد. دوغ عالیس بطری در انواع طبیعی و ساده و گاز دار تولید می شود. میزان پخش عمده آن در سرتاسر نمایندگی های فروش بسیار بالا است.

مواد تشکیل دهنده این نوع دوغ عبارت است از:

شیر پاستوریزه

نمک تصفیه شده

استارتر ترموفیل

آب آشامیدنی

علاوه بر دوغ عالیس بطری گازدار، این شرکت تولید کننده دوغ بدون گاز نیز بوده که پس از تولید توسط مراکز پخش عمده دوغ به سراسر کشور و فروشگاه های مختلف توزیع شده و با قیمتی عالی خرید و فروش می گردد. هر فروشگاه بنا به میزان فروش خود تقاضای متفاوتی برای این محصول دارد و در شهر های بزرگ عملیات پخش پروسه پیچیده تری را در بر می گیرند که نرم افزار های پخش پیشینه کاملی از فعالیت در یک محدوده زمانی مشخص را در اختیار مدیران قرار می دهند.

 

 

دوغ عالیس در حجم و ظرفیت مختلفی تولید می شود که از آن جمله می توان به:

250 سی سی

275 سی سی

1500 سی سی

اشاره کرد که در مجموعه بازرگانی سامان گستر امکان پخش عمده این محصولات با قیمت مناسب، امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close