نکتار تکدانه یک لیتر ارزان قیمت

امتیاز دهید post

در میان انواع آبمیوه های گوناگون، نکتار تکدانه یک لیتر یکی از برند های معتبر و محبوب است. انواع مختلف نکتار تکدانه یک لیتر با عصاره های میوه ای و هم چنین نوشیدنی های گازدار با طعم های متنوع در حال تولید اند. نکتار تکدانه یک لیتر مورد تایید تمامی مزاج ها است. بطوریکه می تواند به عنوان یک آبمیوه سالم و مقوی برای از بین بردن تشنگی مورد استفاده قرار گیرد. خرید آبمیوه تکدانه از طریق سایت بازرگانی سامان گستر امکان پذیر است.

نکتار تکدانه یک لیتر ارزان قیمت - سامان گستر

نکاتی مهم درباره مصرف آبمیوه

آب انبه تکدانه منبعی عالی برای ویتامین‌‌های A، C و K به همراه سایر ترکیبات مغذی ضروری مانند بتاکاروتن، کولین، لوتئین، و زاگزانتین است. یکی از موارد استفاده از این نوشیدنی که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و برخی پژوهشگران قرار دادن آن را در رژیم غذایی توصیه می کنند، کاهش وزن و لاغری است. بر اساس نتایج یک مطالعه، 20 شرکت کننده به مدت 12 هفته به طور روزانه آب انبه طبیعی مصرف کردند. نتایج این آزمایش نشان داد که این شرکت‌‌کننده ها، هر یک کاهشی قابل توجه در میزان گلوکز خون، فعالیت آسپارتات ترانس آمیناز و همچنین افزایش قابل توجه ظرفیت آنتی اکسیدانی را تجربه نموده اند.

حال سوال این است که ویژگی های آبمیوه تکدانه چیست و چه عاملی باعث می شود مداومت در مصرف آن وزن را به سرعت کاهش دهد؟ اصلی ترین عاملی که باعث کاهش وزن می شود پس از مصرف آب انبه تکدانه می شود، ماده شیمیایی گیاهی به نام (پلی فنول) است. این ماده می تواند باعث اختلال در چربی‌زدایی و سرکوب آن گردد. به بیانی دیگر این آبمیوه می‌تواند میزان چربی تولید گردیده در بدن را کم کند و در نهایت باعث کوچک تر شدن سلول های چربی شود. همچنین پلی فنول‌ها از طریق سوزاندن چربی بیشتر، باعث کاهش وزن و تناسب اندام می شوند.

خرید عمده نکتار تکدانه یک لیتر

شرکت سامان گستر برای نخستین بار در ایران به عنوان یکی از مراکز پخش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی اقدام به راه‌اندازی سایتی مجهز برای فروش عمده این محصولات، کرده است. همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد از جمله بارزترین اهداف این مجموعه از تاسیس و راه‌اندازی این سایت، ایجاد شاهراهی برای خرید آسان مشتریان بوده است. در واقع وجود این سایت راه را برای اطلاع از قیمت محصولاتی مانند آبمیوه تکدانه یک لیتر در هر لحظه و هرجا امکان‌پذیر نموده است.

توجه داشته باشید این روش خرید بر سود نهایی خریداران عمده بسیار تاثیر گذار است، چرا که از صرف هزینه‌های اضافی می‌کاهد. در ضمن مشتریان ثابتی که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند، از شرایط خرید ویژه و تخفیفات استثنایی بهره‌مند خواهند شد. در نهایت باید گفت مرکز پخش سامان گستر با تکیه بر توانایی خود در حوزه خرید و فروش عمده محصولات غذایی توانسته در بالاترین سطح ممکن به مشتریان خود خدمت رسانی کند. برای اطلاع از قیمت نکتار تکدانه یک لیتر به صفحه تماس به ما مراجعه کنید و با تیم فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close