نمایندگی فروش نوشابه پپسی قوطی (قیمت ویژه)

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر یکی از نمایندگی های فروش معتبر در ایران است که نوشابه پپسی قوطی را با قیمت ویژه عرضه می کند. در تولید نوشابه پپسی از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا استفاده می شود. فروش این برند معتبر با قیمت مناسب نشانگر عملکرد مطلوب این شرکت ایرانی است. کشور ایران در منطقه خاورمیانه به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید نوشابه پپسی شناخته شده است.

نمایندگی فروش نوشابه پپسی قوطی (قیمت ویژه) - سامان گستر

مصرف نوشابه و افزایش چربی دور شکم

اگر چربی دور شکمتان افزایش پیدا کرده، احتمالا یکی از علت های آن مصرف بیش از اندازه نوشابه است. قند تصفیه شده‌ موجود در نوشابه با سرعت بالا بدن جذب شده و باعث افزایش قند خون می شود. این مسئله، تولید هورمون انسولین را تحریک می‌کند و در نهایت باعث تبدیل قند به چربی (به‌ویژه در اطراف شکم) می شود. گلوکز اضافی و بیش از نیاز بدن پس از مصرف مواد غذایی پر کالری مانند نوشابه، باعث بالا رفتن ظرفیت ذخیره سازی قند در کبد می شود و زمانیکه ظرفیت کبد پر شد قند اضافه توسط کبد به اسید های چرب تبدیل و سپس وارد جریان خون می گردد.

در نتیجه مقداری از آن به عنوان سلول های چربی در اطراف شکم و باقی آن نیز در خون، اطراف قلب، پاها و دور سینه ذخیره می شود. در نهایت این امر باعث کاهش متابولیسم، تضعیف سیستم ایمنی، افرایش فشار خون و بروز دیابت می شود. به همین خاطر ما همیشه به شما توصیه می کنیم در مصرف نوشابه های گازدار و سایر مواد غذایی پر کالری افراط نکنید. اما اگر سالی چند بار قصد خرید نوشابه پپسی قوطی برای میهمانی هایتان داشتید، با نمایندگی فروش سامان گستر تماس بگیرید و آن را با قیمت و شرایط ویژه خریداری نمایید.

نمایندگی خرید نوشابه پپسی قوطی

شرکت سامان گستر به عنوان نمایندگی فروش شرکت پپسی، انواع نوشابه های تولیدی این شرکت از جمله نوع قوطی آن را با قیمت ویژه به خریداران عمده و خرد می فروشد. قیمت ارائه شده توسط این مجموعه معمولا کمتر از بازار است. از این رو با خرید محصول مورد نظر از این نمایندگی با حداقل قیمت، می توانید سود بیشتری به دست آورید.

ارتباط واضح و صحیح این نمایندگی خرید با مشتریان از راه دور، یکی از نقاط قوت این مجموعه به حساب می آید. شرکت پخش سامان گستر ارسال محصول خریداری شده درست در در زمان گفته شده و ارتباط لحظه لحظه با مشتریان تا زمان تحویل محصول را تضمین می کند. مشتریان با عضویت در کانال تلگرام می توانند از قیمت محصولات، تخفیفات و جشنواره های فروش مطلع شوند و خریدی فوق العاده را تجربه نمایند.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام آقا من قزوین ام پانزده سال سابقه پخش دارم در شرکت پپسی میخام با شرکت شما کار کنیم ولی سرمایه ام کم چه راهی هست که بتونیم باهم کار کنیم تلفن 09191858559

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close