نمایندگی فروش آبمیوه سن ایچ بطری (پایین ترین قیمت)

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر یکی از نمایندگی‌ های فروش برند سن ایچ است که آبمیوه سن ایچ بطری را با پایین‌ ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. این مجموعه با در اختیار داشتن نمایندگی فروش محصولات این برند درجه یک، می تواند مشتریان را از تخفیفات استثنایی بهره‌مند نماید. از طرفی دیگر کیفیت آبمیوه‌های سن ایچ به قدری بالاست که درخواست خرید برای آنها روز به روز در حال افزایش است.

نمایندگی فروش آبمیوه سن ایچ بطری (پایین ترین قیمت) - سامان گستر

درباره روند تولید آبمیوه سن ایچ بطری بیشتر بدانید

آلبالو، انگور، سیب انار و سایر میوه‌هایی که به عنوان ماده خام در پروسه تولید محصولات سن ایچ بطری به کار برده می‌شوند، بسیار سالم اند. نخستین مرحله در تولید آبمیوه سن ایچ شستشو است. این مرحله که به منظور جداسازی خاک، شن، برگ، گرد و غبار و سایر موادی که حین چیدن میوه‌ها با آنها حمل شده اند، انجام می گیرد. علاوه بر این برای از بین بردن بقایای حشره‌کش‌های مانده بر روی میوه‌ها، عمل شستشو با دقت بسیار زیادی انجام می‌گیرد. لازم است بدانید این فرایند بار میکروبی میوه‌ها را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهد. روند شستشو در سیستمی متشکل از ته نشین سازی، شناورسازی، حل کردن و تکان دادن صورت می‌گیرد.

به طور معمول در روند شستشوی میوه‌ها از نوع حوضچه و یک بالابر شیبدار استفاده می‌شود. در این فرایند میوه‌ها در آن حوضچه به واسطه هوایی که به داخل آب تزریق می‌شود تکان داده شده و به طور کامل تمیز می شوند. مواد خارجی سبک‌تر که وزن کمتری دارد در قسمت بالایی حوضچه جمع شده و زمانی که آب شروع به سریز کردن می‌کند از آن جدا می‌شوند. مواد خارجی سنگین‌تر هم در قسمت زیرین حوضچه در صفحه‌ای مشبک جدا می‌شود. میوه‌هایی که با استفاده از بالابر از حوضچه خارج می‌گردند با استفاده از دوش آب آبکشی می‌شوند. لازم است بدانید این پروسه پس از روند جداسازی انجام شده یا تکرار می‌شود. کفایت پروسه شستشو با استفاده از تعیین خاکستر نامحلول در کلریدریک اسید رقیق شده 10 درصد در آبمیوه  مشخص می‌شود.

میوه‌هایی که در تولید آبمیوه سن ایچ بطری استفاده می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند. زیرا علاوه بر اینکه بر سلامت بدن تاثیرگذارند؛ در طعم و رنگ نهایی آن هم موثرند. به همین خاطر جدا کردن میوه‌های پوسیده، لهیده شده و خراب فرایندی بسیار با اهمیت است که پیش از عمل شستشو به دقت انجام می‌پذیرد. به خصوص اینکه در میوه‌های پوسیده احتمال به وجود آمدن مایوتوکسین علی الخصوص پاتولین، وجود دارد. توجه داشته باشید پاتولین به وجود آمده در آبمیوه‌ها را حتی با اجرای عملیات حرارتی هم نمی‌توان به طور کامل از بین برد. بطور کلی پروسه تولید آبمیوه سن ایچ بسیار جالب و پیچیده است.

مرحله بعدی فرایند دم گیری است که برای دو میوه آلبالو و انگور استفاده می‌شود. جالب است بدانید دستگاه دم‌گیری میوه آلبالو از تعدادی غلطک از جنس کائوچو که در جهت مخالف به هم در حال حرکت بوده و فاصله‌شان از یکدیگر نیز قابل تنظیم است، تشکیل شده است. سیستمی که این غلطک‌ها را به وجود می‌آورد شیبدار است. بطوریکه حین حرکت میوه‌ها در قسمت رویه غلطک‌ها بین یکدیگر گیر کرده و از یکدیگر جدا می‌شود. دستگاه جداسازی ساقه انگور از غربال استوانه‌ای که قطر سوراخ‌هایش از قطر حبه‌های انگور بیشتر می باشد تشکیل شده است. علاوه بر این دارای یک غلطک دیگر نیز هست که دارای دندانه‌های فنری می باشد. این غلطک ها در محور غربال و استوانه چرخش می‌کنند. در نهایت ساقه‌های جدا شده از یک طرف استوانه بیرون ریخته می‌شود و خود میوه‌ها هم از قسمت غربال استوانه جدا می‌شوند.

حالا نوبت به خرد کردن میوه ها می رسد. پیش از انجام عملیات پرس کردن بایستی بافت میوه به طور کامل متلاشی شود و دیواره سلولی هم تا حد زیادی تجزیه گردد. به این منظور آلبالو و انگور از بین دو غلطکی که در جهت مخالف یکدیگر در حال چرخش اند و همانطور که گفته شد فاصله آنها از یکدیگر هم قابل تنظیم است عبور داده می‌شوند. لازم است بدانید در میوه آلبالو شکسته شدن بیش از حد هسته‌ها منجر به نفوذ آمیگلادین موجود در هسته به آبمیوه می شود. به همین دلیل این موضوع در کارخانه آبمیوه سازی سن ایچ با دقت بسیار زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد.

میوه‌هایی از جمله گلابی و سیب هم با استفاده از آسیاب میوه خرد می‌شوند. میوه خرد شده هم (مش) نامیده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که به محض متلاشی شدن بافت میوه رنگ آن شروع به تغییر و قهوه‌ای شدن می گردد. این فرایند که قهوه‌ای شدن آنزیمی نام دارد توسط آنزیم‌های خود میوه انجام می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین روش‌های جلوگیری از بروز تغییر ات نامطلوب غیر فعال سازی حرارتی آنزیم‌ها است. بدین منظور مش آلبالو و انگور در درجه حرارت بین 85 الی 90 درجه سانتیگراد به مدت 2 دقیقه حرارت داده می‌شوند. به طور معمول برای انجام این فرایند از مبدل‌های حرارتی لوله‌ای استفاده می‌شود. در این سیستم به منظور گرم کردن آبمیوه از بخار و سرد کردن آن از آب سرد استفاده می‌شود.

تاثیرات آب پرتقال سن ایچ بطری بر افزایش گردش خون

گردش خون ضعیف یکی از مشکلات رایج افراد جامعه است که تحت تاثیر عوامل مختلفی اتفاق می‌افتد. از جمله عوامل  بروز گردش خون ضعیف می توان به چاقی و اضافه وزن، دیابت و استعمال دخانیات اشاره کرد. کاهش جریان خون در بدن باعث بروز علائم ناخوشایندی از جمله گرفتگی عضلات، مشکلات گوارشی، سردی دست و پا، بی‌حسی و بی‌حالی می شود. لازم است بدانید علاوه بر کسانی که مشکل گردش خون ضعیف دارند؛ افرادیکه به طور منظم ورزش می‌کنند و فعالیت‌های شدیدی در طول روز دارند هم بایستی برای بهبود عملکرد و ریکاوری بهتر به دنبال راهکارهای جدی و تغییر رژیم غذایی باشند. علاوه بر استراحت و کاهش استرس داشتن یک رژیم غذایی مناسب و مصرف آبمیوه‌های طبیعی مثل آبمیوه سن ایچ از جمله راهکارهایی است که سرعت جریان خون را در بدن تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مشکل گردش خون ضعیف با دارو هم قابل درمان است. اما همانطور که می‌دانید داروهای شیمیایی دارای عوارضی هستند که حتی الامکان بهتر است به دنبال جایگزینی آنها با مواد طبیعی باشید. در حقیقت بایستی به دنبال مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های باشید که علاوه بر طعم خوب، دارای ترکیباتی است که خون تمیز تولید کرده و سرعت گردش خون در بدن را افزایش خواهد داد. یکی از فاکتورهای قدرتمند موجود در آب پرتقال سن ایچ وجود ماده‌ای به نام فولاد است. این ماده منجر به تولید ویتامین‌های گروه B شده و ساخت گلبول‌های قرمز را در بدن تحریک می کند. در نتیجه سیستم گردش خون اصلاح شده و به حالت نرمال خود باز می گردد.

علاوه بر این آبمیوه سن ایچ دارای ماده دیگری به نام نیترات نیز هست. درصد اهمیت این ماده به قدری بالاست که ورزشکاران پس از تمرینات ورزشی از مکمل‌های دارای این ماده استفاده می‌کنند. در حقیقت آب پرتقال سن ایچ حاوی مقدار زیادی نیترات است که بدن آن را به نیتریک اکسید تبدیل می‌کند. نیتریک اکسید منجر به ریلکس شدن رگ‌ها و عروق خونی شده و در نتیجه جریان خون به بافت‌های عضلانی افزایش پیدا می‌کند. در نهایت فرایند اکسیژن رسانی به بافت‌ها افزایش یافته که تمامی آنها به بهبود عملکرد ورزشی، افزایش تمرکز و همچنین انرژی بخشی ضروری می باشد. جالب است بدانید نتیجه تحقیقاتی نشان داده افرادی که به طور روزانه از آب پرتقال‌های طبیعی غنی از نیترات استفاده می‌کردند در مقایسه با افرادی که رژیم غذایی نامناسبی داشتند، کاهش قابل توجه فشار خون و التهاب عروق خونی را تجربه کرده اند. اگر قصد دارید درباره مصرف آبمیوه سن ایچ اطلاعات بیشری کسب کنید به مقاله ارزان ترین قیمت آبمیوه سن ایچ شیشه مراجعه فرمایید.

مرکز فروش آبمیوه سن ایچ بطری

اخذ نمایندگی فروش شرکت سن ایچ باعث افتخار مجموعه سامان گستر است و تغییری مثبت در جهت پیشرفت و افزایش فروش این مجموعه شده است. همچنین خریدارانی که قصد خرید عمده محصولات سن ایچ از جمله آبمیوه سن ایچ بطری را دارند علاوه بر اینکه با مراجعه به نمایندگی فروش می توانند به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند، از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند می شوند. خرید از شرکت عمده فروشی سامان گستر علاوه بر اینکه بهترین گزینه برای خرید عمده است راهی عالی برای رشد و افزایش سودآوری خریداران عمده نیز می‌باشد. چرا که این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش محصولات سن ایچ می تواند با برگزاری جشنواره‌های فروش محصولات مورد نظر مشتریان را با قیمتی عالی و تخفیفات استثنایی به فروش برساند.

به بیان دیگر این شرکت انعطاف پذیری لازم برای حمایت و پشتیبانی از خریداران عمده جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار آنها را دارا است. به همین خاطر مشتریانی که حتی یک بار از این مجموعه خرید کردند به مشتریان ثابت این مجموعه پیوستند. چرا که علاوه بر دریافت خدمات و تخفیفات استثنایی امکان خرید عمده اینترنتی را نیز شته‌اند. این نمایندگی فروش مدتی است اقدام به فروش اینترنتی عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در ایران کرده است. بازرگانی سامان گستر نخستین شرکتی در ایران است که محصولات غذایی را به صورت عمده و آنلاین به فروش می‌رساند. در حقیقت عملکرد خاص و منحصر به فرد این مجموعه باعث افزایش فروش و تعداد مشتریان آن شده است. خرید اینترنتی آبمیوه سن ایچ بطری همواره بهترین پیشنهاد به مشتریانی است که قصد تامین عمده این محصول را دارند. لذا با مراجعه به سایت فروش و همچنین تماس با کارشناسان فروش این اتفاق به سادگی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close