نرخ روز نوشابه زمزم پت

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم پت یکی از بهترین انواع نوشابه های گازدار است که حاوی شکر، ترکیبات نگهدارنده، آب و دیگر مواد افزودنی مجاز می باشد. تولیدکنندگان نوشابه زمزم در کشور ایران و دیگر کشور های جهان مشغول تولید محصولات با کیفیت هستند. آنها همواره در تلاش اند تا مرغوب ترین و عالی ترین نوشابه ها را به بازار نوشیدنی ارائه کنند. نوشابه زمزم پت جزو بهترین نوشابه هایی می باشد که به واسطه مراکز عرضه و پخش معتبر در بازار های کشور عرضه می گردد.

نرخ روز نوشابه زمزم پت - سامان گستر

معرفی شرکت نوشابه سازی زمزم

شرکت زمزم ایران به طور دقیق 66 سال پیش افتتاح و در اداره ثبت شرکت ها به طور رسمی ثبت و شروع به فعالیت کرد. این هلدینگ بزرگ دارای 16 شرکت زیر مجموعه نوشابه است که زمزم تهران اصلی ترین آن است. تقریبا 20 سال پس از افتتاح این برند، نوع شرکت زمزم از سهامی خاص به سهامی عام تغییر پیدا کرد. نکته حائز اهمیت در این باره این است که، هلدینگ زمزم بزرگترین شرکت ساخت نوشابه در کشور ایران است. این شرکت تقریبا 47 درصد و به طور کلی هر سال تولید بیش از 2 میلیارد بطری نوشیدنی های مجاز و بدون الکل بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر شرکت بزرگ زمزم تهران یکی از صنایع نوشیدنی میباشد که تحت نظر و حمایت سازمان صنایع غذایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران است. شرکت زمزم تهران در سال 34 به طور جدی شروع به فعالیت کرد. این شرکت فعالیش را با دو خط تولید نوشابه های گازدار بدون الکل که در ظرف های پت به فروش می رسیدند، و یک خط تولید گاز کربن دی اکسید خوراکی آغاز کرد. در حال حاضر علاوه بر این دو خط تولید، این شرکت دارای چهار خط تولید نوشابه در ظرف های یکبار مصرف (پت) در دو سایز و یک خط تولید انواع دوغ نیز هست.

قیمت روز نوشابه

تیم فروش شرکت سامان گستر علاوه بر اینکه شرایط خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی مثل نوشابه زمزم را در سایت خود منتشر کرده، قیمت روز آنها را هم به طور روزانه به روز رسانی مینماید. همانطور که می‌دانید در سال‌های گذشته قیمت فروش این محصولات در کشور همزمان با بازگشت تحریم‌ها و شرایط بد اقتصادی افزایش پیدا کرده است. اما این مرکز نهایت تلاش خود را در ارائه این محصولات با حداقل قیمت کرده است.

علی رغم اینکه محصولات زمزم تولید داخلی کشورمان استt قیمت روز آن با در نظر گرفتن فاکتورهایی از جمله هزینه تولید تعیین می‌گردد. لازم است بدانید شرایط اقتصادی هم بر قیمت نهایی آنها تاثیرگذار است. آنچه پیداست این است که مشتریان ثابت مجموعه سامان گستر می‌توانند محصولات این برند را با قیمتی کمتر از سایر مراکز خریداری کند. اصلی‌ترین دلیل آن هم حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی می‌باشد. برای اطلاع از قیمت روز نوشابه زمزم پت با کارشناسان فروش تماس گرفته و در صورت تمایل خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close