مرکز پخش بدون واسطه نکتار سان استار – قیمت نمایندگی

امتیاز دهید post

در استان تهران مرکز پخش بدون واسطه سامان گستر، نکتار سان استار را به قیمت نمایندگی به خریداران کل کشور عرضه می نماید. شرکت تولید کننده سان استار که در ایران بسیار اعتبار دارد، با یک ابتکار عمل فوق العاده برخی از نوشیدنی هایش مثل نکتار سان استار را به قیمت نمایندگی، به مراکز پخش می فروشد. این عمل در نهایت در قیمت خرید نهایی مصرف کنندگان بسیار اثرگذار است. زیرا معمولا مراکزی که به این‌ نحو، محصول را به طور مستقیم از کارخانه خریداری می کنند، تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. لذا این مراکز پخش در راستای فروش محصولات غذایی، در سراسر کشور موفق تر عمل خواهند کرد.

 

مرکز پخش بدون واسطه نکتار سان استار - قیمت نمایندگی - سامان گستر

خواص متعدد مصرف آبمیوه

آب انار طبیعی اثر مفرح بخشی و صاف کنندگی خون دارد. مصرف مداوم این نوشیدنی موثر در بیماری های مجاری ادرار و بیماری های  ناشی از التهاب دستگاه های مختلف بدن است. علاوه بر این در بیماران مبتلا به مشکلات کبدی و خونی از طرف پزشکان و متخصصان توصیه شده است.

 

 

شیره انگور که شیر گیاهی (Lait vegetal) نیز نام گذاری شده است، اثر انرژی زایی بسیار بالایی دارد. به طوریکه هر کیلو گرم آن، معادل ۸۰۰ الی۹۰۰ کیلو کالری، انرژی تولید می کند. آب انگور دارای اثر نیرو دهنده، انرژی زایی و سم زدایی بسیار قوی است. در از بین بردن غلظت خون، روماتیسم، سنگ کلیه، اوره خون بالا، اختلالات ناشی از بالا بودن فشار خون، ورم روده و معده اثرات درمانی کم نظیری دارد. مصرف ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ گرم آب انگور به مدت چند روز، در افراد چاق و دارای اضافه وزن و هم چنین از بین بردن خستگی عمومی بدن مفید فایده است.

مرکز پخش مستقیم نکتار سان استار یک لیتر

همانطور که مشخص است همیشه عملکرد خوب و یا بد تولید کنندگان هر نوع نوشیدنی و محصول غذایی در بازار انعکاس دارد. چون خریداران دقت بالایی بر روی کیفیت محصولات خود داشته و آنان را با در نظر گرفتن مرغوبیت و کیفیت خریداری می کنند.

از همین رو کارخانه سان استار در تولید آبمیوه هایش بایستی  به شاخصه های مهم زیر توجه کند:

انتخاب سالم ترین میوه

مواد اولیه بسیار با کیفیت و‌مرغوب

روش تولید کاملا به روز

بسته بندی صد درصد بهداشتی

قیمت استثنایی برای خریدار

یکی از بهترین و به روز ترین بسته بندی هایی که برای تولید آبمیوه های سان استار به کار برده می شود، نوع پاکتی است. نکتار سان استار در اندازه های کوچک و بزرگ در حال تولید اند. یکی از دلایل فروش بالای این محصول طراحی خاص پاکت آن است. خرید نکتار سان استار یک لیتر از مرکز پخش های مستقیم و بدون واسطه با قیمت نمایندگی، برای خریداران بسیار جالب توجه است.

 

 

استان تهران از اصلی ترین شهرهای صنعتی در ایران است که سالانه می توان تولید قابل توجهی از انواع آبمیوه و نوشابه را در آن شاهد بود. تولید کننده ها در این شهر می توانند محصولات خود را با قیمت عالی در بازار شهرهای مختلف کشور به فروش رسانند. لذا تقاضا برای تهیه محصولات مرغوب، ارگانیک و با کیفیت سالانه رو به افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close