مرکز پخش آبمیوه سن ایچ شیشه – قیمت مرجع

امتیاز دهید post

مرکز پخش سامان گستر آبمیوه سن ایچ شیشه را به قیمت مرجع در اختیار مشتریان ثابتظ خود قرار می دهد. علی رغم اینکه قیمت ارائه شده برای محصولات سن ایچ از سوی مراکز مختلف متفاوت است، این مجموعه در تلاش است قیمت آنها را ثابت و ارزان نگه دارد. به طور کلی میزان فروش برند محبوب سن ایچ در بازار های داخلی و خارجی بسیار بالا است. همانطور که می دانید بیشتر مردم از مصرف آبمیوه های صنعتی به خاطر قند مصنوعی و ترکیبات شیمیایی بر حذر اند. اما از آنجایی که آبمیوه سن ایچ حاوی میوه های سالم می باشد که قند آن در واقع همان قند میوه است، میزان فروش آن بسیار بیشتر است.

تاثیرات آب انار سن ایچ بر جوانسازی پوست

آب انار سن ایچ دارای خواص ضد پیری است که مداومت در مصرف آن به کاهش سرعت فرآیند پیری، خطوط ریز صورت و کاهش چین‌ و چروک پوست کمک زیادی می کند. از طرفی مصرف این نوشیدنی به بازسازی سلول‌های پوستی و پیشگیری از بروز هیپوپیگمانتاسیون کمک کرده و لکه‌های تیره روی پوست را کمرنگ می‌ کند. یکی از اصلی ترین ترکیبات موجود در آب انار طبیعی ویتامین سی است که بیشترین تاثیر را بر حفظ سلامت پوست دارد. ویتامین سی موجود در آب انار یکی از آنتی اکسیدان‎های بسیار ضروری است. اصلی ترین ترکیبی که باعث فعالیت قوی آنتی اکسیدانی ویتامین سی می‎گردد آسکوربیک اسید است. از بارزترین خصوصیات این ترکیبب قدرت جوانسازی و کاهش علائم پیری پوست می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به چند نکتۀ حائز اهمیت درباره مصرف آبمیوه سن ایچ اشاره کنیم.

ترکیبات آنتی اکسیدانی مثل ویتامین سی موجود در آب انار سن ایچ باعث یکدست شدن رنگ پوست، لطافت و نرمی بافت آن می‎شود. آنچه لازم است بدانید این است که آنتی اکسیدان‎ها از بعضی آسیب‌ها به سلول‎های پوستی جلوگیری نمایند.‌ شواهد اولیه نشان دهنده این است که تاثیر ویتامین C بر پوست منجر به تسریع پروسه بهبود زخم می شود و نیاز بیماران دچار سوختگی‌های شدید به ونتیلاسیون را تا حد زیادی کاهش ‌می دهد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آب انار سن ایچ به درمان جای زخم ناشی از سوختگی، التهاب، عفونت و حتی زخم نیز کمک ‌کننده است. آب انار طبیعی تاثیر مثبتی بر بیان ژن در فیبروبلاست‌های پوست دارد که از جمله آنها می توان به افزایش تحریک تکثیر سلولی، حرکت خود به خود سلول از یک مکان به مکان دیگر با مصرف انرژی، افزایش تحرک سلولی و ترمیم سریع بازهای DNA آسیب دیده اشاره نمود.

همانطور که در مقالات پیشین درباره آن صحبت کردیم، رادیکال‎های آزاد مولکول‎های مخربی اند که منجر به آسیب جدی به بافت پوست می‎شوند. در حقیقت رادیکال‌های آزاد ترکیباتی ناپایدار اند که همواره در حال جستجو برای پر کردن جای خالی تک الکترونی که برای رسیدن به سطح پایداری کم دارند، هستند. آنان برای رسیدن به پایداری از مولکول‎های اطرافشان تک الکترون گرفته و به شکل ناپایدار در می‎آورند. البته فراموش نکنید که کیفیت بسته بندی آبمیوه سن ایچ شیشه در حفظ ترکیبات موجود در آن و در نهایت اثربخشی بالا بسیار تاثیرگذار است.

امروزه در زندگی روزمره شهری به خاطر آلاینده‌‎های معلق در هوا پوست صورت افراد با انواع گوناگونی از رادیکال‎های آزاد در تماس دارد. رادیکال‎های آزاد توانایی ایجاد زنجیره تخریب کننده بر روی پوست را دارند. در این زنجیره مخرب سلول های سطحی پوست صورت تحت تاثیر قرار گرفته و منجر به ضعیف شدن و پیری زودرس آن‎ها می‎شوند. آنتی اکسیدان های موجود در آب انار سن ایچ به عنوان عاملی موثر و‌ مغذی در دسترس رادیکال‎های آزاد قرار می‌گیرند. در این حالت رادیکال‎های آزاد به جای تغذیه از الکترون‎های آزاد سلول‎های پوست، از ویتامین C موجود در آن تغذیه می‎کنند.

در نهایت به سلول‎های پوستی آسیب جدی وارد نخواهد شد و از تشکیل زنجیره تخریبی بر روی سلول‎های پوستی بطور جدی جلوگیری می‎شود. در نهایت نتیجه میگیریم ویتامین C موجود در آب انار به محو شدن رنگدانه‌ها کمک کرده و علاوه بر صاف کردن سطح پوست، تیرگی آن را نیز کاهش می دهد. تاثیر ویتامین سی بر پوست شامل درخشندگی و جوانی است. یک بررسی سال 2017 نشان می‌دهد که مصرف نوشیدنی های میوه ای حاوی ویتامین سی مانع از تولید ملانین که رنگدانه مسئول رنگ پوست است، می‌شود.

مرکز توزیع آبمیوه سن ایچ شیشه

بازرگانی سامان گستر به عنوان مرکز پخشی که آبمیوه سن ایچ شیشه را به قیمت مرجع عرضه می کند، همواره به دنبال توزیع محصولات خود به بهترین شکل ممکن بوده است. روش توزیع و پخش قسمتی از استراتژی بازاریابی است که بر قیمت نهایی محصول بسیار تأثیر گذار است. این مجموعه از طریق کانال‌های مختلفی برای پخش عمده محصولات خود اقدام می کنند. در حقیقت این شرکت به‌عنوان واسطه‌ای بین شرکت تولیدکننده و مشتریان عمده قرار می‌گیرد و عرضه محصولات را آسان‌تر کرده است. مجموعه سامان گستر واسطه ای است که زنجیره ای از محصولات و خدمات از طریق آن عبور ‌کرده‌ و سپس به دست مصرف‌کننده نهایی می رسد.

کانال‌های توزیع معمولاً شامل عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و حتی اینترنت است. کانال‌های پخش در واقع بخش از فرایند پایین‌دستی تولید هستند که به این سؤال پاسخ می‌دهند: «چگونه محصول را به دست مصرف‌کننده یا خریدار نهایی برسانیم؟»‌ کانال‌های توزیع همیشه ثابت نمی‌مانند؛ بلکه مدیر شرکت پخش با توجه به شرایط روز و بررسی هزینه‌های فعلی توزیع، می‌تواند در هر زمان بهترین انتخاب را برای توزیع کالاها داشته باشد. همه کالاها و خدمات باید کانال توزیع را برای رسیدن به مصرف‌کننده طی کنند. این مسیر ممکن است با توجه به نظر مدیر شرکت، کوتاه یا طولانی باشد. کانال‌های توزیع طولانی معمولاً به معنای هزینه بیشتر و سود کمتر هستند. چنانچه قصد دارید از قیمت روز آبمیوه سن‌ ایچ شیشه  مطلع شوید و جهت ثبت سفارش اقدام نمایید با کارشناسان فروش مجموعه سامان گستر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close