مرکز خرید نوشابه کوکا پت

امتیاز دهید post

یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع نوشابه کوکاکولا، کوکا پت می باشد. این نوع نوشابه در حجم زیاد در ایران تولید می شود و به قیمت وز در مرکز خرید های معتبر در حال توزیع است. این نوع نوشابه به لحاظ کیفیت و سلامت کاملا استاندارد بوده و به طور عمده در شهرها و استان های مختلف کشور توزیع می گردد. نوشابه کوکا پت جزو از نوشیدنی هایی است که در ایران تولید گسترده ای دارد.

مرکز خرید نوشابه کوکا پت - سامان گستر

درباره ترکیبات موجود در نوشابه بیشتر بدانیم

به طور اتفاقی در سال 1965 میلادی توسط جیمزشلاتر، مزه شیرین طعم دهنده مصنوعی آسپارتام، کشف شد. تقریبا 16 سال پس از آن توسط FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) مجوز مصرفش را کسب کرد. این ماده شیرین کننده از ترکیب دو نوع اسید آمینه ساخته شده است. از طرفی دیگر این ماده 180 برابر شیرین تر از شکر است و هم چنین در 600 ماده غذایی و انواع نوشابه های گازدار نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکته مهم درباره این ماده شیرین کننده این است که، افرادی که به بیماری فنیل کتونوری (PKU) مبتلا هستند بسیار مضر و خطرناک می باشد. آسپارتام حتی اگر به تنهایی به کار برده شود نیز اثرات شیرین کنندگی بسیار خوبی دارد. آسپارتام به علت وجود مقادیری از آمینه اسید هایش نسبت به سایر شیرین کننده ها دارای مقدار انرژی زایی کمتری هستند.

مقادیر به دست آمده از آسپارتام در مقایسه با مقادیر حاصل شده از دیگر منایع غذایی بسیار کمتر می باشد. میزان استاندارد و مجاز مصرفی روزانه این ماده شیرین کننده در نوشابه ها و سایر مواد غذایی، حداکثر 700 است. طبق گزارشات اعلام شده توسط FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) مقدار قابل قبول برای جذب روزانه آسپارتام 50 میلی گرم در هر کیلوگرم وزن ذکر شده است. این ماده را میتوان با سایر شیرین کننده ها ترکیب و برای تولید نوشابه کوکا پت نیز استفاده کرد.

مرکز فروش نوشابه کوکا پت

توصیه مجموعه بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزه صنعت مواد غذایی این است که برای خرید عمده هر نوع محصولی بایستی به دنبال مراکز معتبر باشید. چرا که در حال حاضر عده زیادی سودجو و کلاهبردار در تلاش اند تا از طریق به کارگیری ترفندهای مختلف مشتریان عمده را فریب دهند. همانطور که می‌دانید در خرید عمده محصولات غذایی به خصوص انواع درجه یک مثل نوشابه کوکا پت، هزینه بسیار زیادی پرداخت می‌گردد و هرگونه بی‌دقتی دردسرهای فراوانی را برای شما ایجاد می‌کند.

مرکز پخش سامان گستر مفتخر است که توانسته در طول این 10 سال به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کند و در راستای فروش عمده محصولات درجه یک با حداقل قیمت، در اولویت انتخاب شما عزیزان قرار گیرد. تیم فروش این شرکت با جدیت بسیار زیاد در تلاش برای بررسی روزانه نرخ فروش محصولات است و به طور معمول حداقل قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close