مرکز خرید نوشابه پپسی شیشه – زیر قیمت بازار

امتیاز دهید post

مرکز های خرید و فروش نوشیدنی در بعضی مواقع انواع نوشابه پپسی شیشه را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. بازرگانی فروش سامان گستر جزو محبوب ترین شرکت هایی است که نوشیدنی های طعم دار را طبق برند و کیفیتی که دارد، معمولا زیر قیمت بازار می فروشد. یکی محصولات پر فروشی که سالانه به میزان بسیار زیاد در این مجموعه خرید و فروش می شود، نوشابه پپسی شیشه است. در این میان نوشیدنی های گازداری که برند هستند، مانند پپسی و کوکاکولا از اهمیت ویژه ای نزد مردم برخوردار اند.

 

مرکز خرید نوشابه پپسی شیشه - زیر قیمت بازار - سامان گستر

تاریخچه شرکت نوشابه سازی پپسی

این شرکت بزرگ نوشابه سازی بعد از اینکه به واسطه ی سرمایه گذاران و صاحبان گوناگون دست به دست شد، در آخر در سال 1931 میلادی کمپانی لفت آن را خریداری نمود. منتها در آن زمان به تازگی وارد رکود و کسادی اقتصادی شده بود. این رکود به حدی بود که موسس شرکت لفت و مدیر کمپانی پپسی، جی گوت هم در آن شرایط بد اقتصادی دیگر قادر به برگشت به دوران اوج خودش نبود.

گوت شروع به ایجاد تغییراتی در حوزه فروش، در خصوص نحوه و استراتژی فروش و قیمت ها کرد. او در سال 1934 میلادی تصمیم به فروش بطری های 12 اونسی که فقط 5 سنت قیمت داشتند، گرفت. از طرفی دیگر، کمپانی نوشابه سازی کوکاکولا که رقیب اصلی این کمپانی به حساب می آمد هر بطری نوشابه کوکاکولای 6 اونسی اش را با همان قیمت کمپانی پپسی میفروخت. شعار معروف شرکت پپسی در آن زمان، (دو برابر با هر سکه پنج سنتی) بود.

در دهه چهلم فردب به نام والتر مک به عنوان رئیس و مدیر عامل کمپانی پپسی برگزیده شد. والتر مک دریافت که پپسی در تبلیغات و آگهی های خود یا به طور کامل از افراد سیاه پوست چشم پوشی میکند و یا با استفاده از کلیشه های نژادی آن ها را نمایش میدهد. تا قبل از آن تعدا زیادی از شرکت های آمریکایی به طور وسیع و گسترده افراد سیاه پوست را نادیده میگرفتند. این عمل باعث میشد که حتی سودآوری فروش محصولات و نوشیدنی هایشان کمتر شود. در واقع از سود فروش نوشیدنی ها و نوشابه هایی که میتوانستند از این قسمت از جامعه آمریکایی دریافت کنند، میگذشتند.

 

 

شرکت پپسی جزو نخستین شرکت هایی بود که در زمان جداسازی نژادی در کشور آمریکا از افراد سیاه پوست برای فروش و تبلیغ محصولات و نوشیدنی هایش استفاده میکرد. شرکت پپسی برای اینکه بتواتد نوشابه هایش را در سرتا سر آمریکا به فروش برساند،؟ یک تیم بزرگ از فروشندگانی که همه آنها سیاه پوست بودند را ایجاد کردند. این در شرایطی بود که جداسازی نژادی و قومی و قوانین وضع شده جیم کرو در آن دوره در کشور آمریکا به اجرا در می آمد.

همین قضیه موجب شد که والتر مک و همکارانش با دردسرها و مشکلات بسیاری رو به رو شود. با وجود این شرکت پپسی توانست با عقاید نژاد پرستانه خودش از عدم رقبت کمپانی کوکاکولا به استخدام کردن افراد سیاه پوست و هم چنین پشتیبانی های مدیر و موسس آن از فرمانده نژادپرست آن دوره جورجیا خرده گرفته و مخالفت کند. در نهایت این عمل باعث شد که سهم آن از بازار دهه پنجاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

خرید و فروش نوشابه پپسی شیشه

تمامی انواع نوشابه پپسی به دلیل طعم خاص و منحصر به فردی که دارد سالیان سال است که مورد توجه خریداران بسیاری نه نتها در ایران بلکه سایر کشور ها است. دلیل اصلی آن نیز طعم خاصش است. مزه جالب و محنصر به فردی که دارد با ذائقه بیشتر افراد سازگاری دارد. فعالیت شرکت های عرضه کننده و هم چنین مرکز خرید های کشور نیز باعث شده تا طعم مختلف نوشابه پپسی شیشه به آسانی و زیر قیمت بازار فروخته شود.

در تولید نوشابه پپسی شیشه ای که در ایران تولید می شود از ترکیبات طبیعی، خوش طعم و با کیفیت بسیاری استفاده می شود. به همین خاطر می توان انتظار فروش بیشتری از این برند نسبت به سایر برند ها داشت. نوشابه پپسی در تمامی سایز ها و رنگ ها دارای محتویاتی درجه یک و بی نظیر است. بطوریکه خرید آن برای مصرف کننده با ایجاد احساسی بسیار خوب همراه است.

 

 

قیمت گذاری انواع نوشابه پپسی با توجه به طعم، قیمت تمام شده ترکیبات خریداری شده و قیمت دلار به طور روزانه تعیین می گردد و کاملا متغیر است. این طعم های منحصر به فرد و فوق العاده با بهره گیری از ترکیباتی خاص به صورت جداگانه مشخص می شود. بی تردید انتظار خرید و فروش شرکت های توزیع کننده از چنین محصولات درجه یکی بسیار بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close