مرجع فروش نکتار تکدانه 200 سی سی – بهترین قیمت

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر یکی از معتبر ترین مرجع های فروش در حوزه توزیع و پخش نکتار تکدانه 200 سی سی با بهترین قیمت است. تکدانه یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده آبمیوه با بیش از ۴ دهه سابقه مفید در تولید انواع آبمیوه، کنسانتره و شربت میوه در کشور است. از مهمترین دلایل محبوبیت و خرید و فروش بالای این برند می توان به مشتری مداری و حفظ کیفیت و ایجاد تنوع در محصولات این شرکت اشاره نمود. نکتار تکدانه 200 سی سی به علت قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در مرجع فروش های کشور از میزان فروش بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل میزان عرضه، خرید و فروش آن در بازار فروش نسبت به سایرین بیشتر است.

 

مرجع فروش نکتار تکدانه 200 سی سی - بهترین قیمت - سامان گستر

فرایند تولید آبمیوه و نکتار

در فرایند تولید نکتار تکدانه 200 سی سی کیفیت میوه و طبیعی و ارگانیک بودن آن، خواص و طعم میوه، نوع تجهیزات و تکنولوژی های به کار رفته در پروسه تولید، تفکیک صحیح و اصولی میوه های سالم از ناسالم و نوع مواد اولیه در ساخت محصول، در کیفیت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

در رابطه با ویژگی های ظاهری نکتار تکدانه 200 سی سی، این آبمیوه ها بسته به نوع عصاره میوه به شکل شفاف و یا کدر همراه با پالپ یا بدون پالپ تولید می شوند، که در فرایند تولید این آبمیوه ابتدا باید میوه را به شکل کنسانتره درآورد تا حجم آن کاهش پیدا کرده و نگهداری آن آسانتر شود.

 

 

انواع آبمیوه تکدانه بر اساس میزان میوه طبیعی به کار رفته در آنها به سه دسته کلی آبمیوه طبیعی، شربت میوه و نکتار‌میوه طبقه بندی می شوند. که در تهیه نکتار تکدانه 200 سی سی از کل عصاره میوه استفاده می شود که به صورت شفاف و یا پالپ دار در بازار به فروش می رسد. آبمیوه ها به دلیل داشتن انواع ویتامین ها، املاح و موادمعدنی مورد نیاز بدن از مغذی ترین و سالم ترین نوشیدنی های طبیعی به شمار می روند که برای همه افراد به خصوص بیماران و کسانی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند بسیار مفید می باشد.

فروش نکتار تکدانه 200 سی سی ارزان

جهت خرید و فروش عمده و خرده نکتار تکدانه 200 سی سی با بهترین قیمت در بسته بندی و طعم های متنوع پاکتی می توانید از طریق سایت فروش مرجع فروش های معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام نمایید.

قیمت فروش نکتار تکدانه 200 سی سی به عوامل متعددی بستگی دارد، که در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

نوع بسته بندی و وزن بسته آن

میزان غلظت و ترکیبات آنها

شیوه خرید محصول

و …

 

 

اما میزان فروش این محصول به طور مستقیم به طعم و مزه و خواص و کیفیت محصول بستگی دارد. به طور کلی میزان فروش آبمیوه هایی که از ترکیب چندین میوه تهیه شده اند به دلیل خواص بیشتر و طعم فوق العاده تر بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close