مرجع فروش نوشابه پپسی بطری – قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

مرکز پخش سامان گستر یکی از اصلی ترین مرجع فروش های کشور است که نوشابه پپسی بطری را به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شرکت پپسی ایران به عنوان تولیدکننده ای معتبر در کشور از عملکرد خوبی برخوردار است. به طوریکه با تولید محصولات با کیفیت علاوه بر اینکه نیاز مشتریان سراسر کشور را به طور کامل تامین می کند، توانایی صادرات به سایر کشور ها را نیز دارد.

مرجع فروش نوشابه پپسی بطری - قیمت درب کارخانه - سامان گستر

خطرات مصرف بیش از حد نوشابه

سازنده های نوشابه خیلی سریع درصدد پاسخ به علاقه مندی ها و ترجیحات مشتری های خود برآمدند. در سال  میلادی 1962 نوشابه کوکاکولایی با تمام ویژگی های یک رژیم غذایی سالم و مناسب در واکنش به مد جدیدی که لاغری و زیبایی اندام خانم‌ها پیش آمده بود، ارائه شد. در دهه 1980 میلادی نگرانی‌ها و دلواپسی های بسیار زیادی درباره سلامت جسم به وجود آمد که در نهایت منجر به تولید نوشابه‌های گازدار بدون کافئین و سدیم بسیار اندک شد.

فشار خون بالا و غیر نرمال یک فاکتور خطر آفرین برای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی به شمار می آید. احتمال حمله قلبی، سکته مغزی و قلبی برای شخصی که میزان فشار خون او 5/13 بر روی 5/8 است دو برابر فردی است که میزان فشار خون او 5/11 بر 5/7 است. پژوهشهای انجام شده توسط محققان و دانشمندان انگلیسی و آمریکایی نشان می ‌دهد که به ازای هر یک قوطی نوشابه که حاوی مواد شرین کننده است، میزان فشار خون به ‌طور کاملا منظم و پیوسته بالاتر رفته و بیشتر می ‌شود. نتایج آزمایشات انجام گرفته بر روی بیش از 2 هزار و 500 نفر نشان می ‌دهد که نوشیدن بیشتر از 355 میلی لیتر آبمیوه شیرین یا نوشابه ی گازدار در طول روز می ‌تواند تنظیم میزان فشارخون و قند خون را بر هم بزند.

متخصصان بر این باورند که مصرف زیاد شکر، نوشابه های گازدار و مواد غذایی یا نوشیدنی های شیرین در خون باعث بر هم خوردن حالت نرمال عروق و مقدار نمک در بدن خواهد شد. خوشبختانه نوشیدنی ‌های رژیمی که با استفاده از ترکیبات و شیرین کننده‌ های مصنوعی طعم گرفته باشند، همچین خطری را ندارند. صاحبان صنعت نوشابه ‌سازی معتقدند که نوشابه ها و نوشیدنی های آنها اگر بیش تر حد نرمال مصرف شوند، تقریبا بی خطر هستند و عوارضی را در پی ندارند. انجمن قلب آمریکا اعلام کرده است که مصرف بیشتر از 3 قوطی 355 میلی لیتری در هفته خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در این آزمایش در 4 مورد از داوطلبان 40 الی 59 ساله از  کشورهای انگلیس و آمریکا درخواست شد تا هر نوشیدنی و ماده غذایی را که در 24 ساعت قبل مصرف کرده اند، یادداشت و ثبت کنند. علاوه بر این در این آزمایش نمونه ادرار این اشخاص گرفته شد و میزان فشارخون شان سنجیده شد. در نهایت مشخص شد که به ازای نوشیدن هر یک قوطی اضافه نوشابه شیرین شده در روز، فشار خون ماکزیمم آنها 6/1 میلی متر جیوه و فشار مینیموم آن ها 8 دهم میلی‌ متر جیوه بیشتر می شود. به طور کلی به‌ نظر می ‌رسید افرادی که مقدار زیادی نوشیدنی ‌های شیرین شده با شکر می نوشیدند، رژیم‌ ها و عادات غذایی بدتری داشتند و احتمال اضافه وزن و چاقی هم در افراد بیشتر بود. در صورت چشم پوشی از این مسئله، ارتباط آن با میزان فشار خون حتی بعد از حساب کردن و سنجش فاکتورهایی مانند قد و وزن همچنان به چشم می آمد.

مرجع فروش عمده نوشابه پپسی بطری

مرکز خرید عمده سامان گستر از جمله محبوب‌ ترین مرجع های فروشی است که نوشابه پپسی بطری را به قیمت درب کارخانه در اختیار خریداران قرار می دهد. البته علاوه بر نوشابه محصولات غذایی دیگری نیز بصورت عمده در این مجموعه به فروش می رسد. برای تهیه نوشابه پپسی از طریق مجموعه سامان گستر، می توان با استفاده از روش های مختلف اقدام کرد. یکی از مطمئن ترین راه ها ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش مجموعه است.

مراکز خرید عمده زیادی در حوزه نوشیدنی محصولات غذایی در ایران در حال فعالیت اند، اما مشتریان اغلب به‌ دنبال شرکت هایی هستند که در آن سه فاکتور مهم تنوع، کیفیت و امکان خرید ارزان باهم وجود داشته باشند. در این مجموعه انواع برندهای معروف را مشاهده خواهید کرد و امکان مشاهده لیست قیمت ها نیز در هر لحظه وجود دارد. برای اطلاع از جشنواره های فروش ویژه می توانید در کانال تلگرامی مجموعه عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close