قیمت فروش نوشابه زمزم خانواده

امتیاز دهید post

قیمت فروش ارائه شده برای نوشابه زمزم خانواده باید دارای جذابیت بالایی برای مشتریان باشد. از آنجایی که این نوشیدنی تولید ایران، با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و بهترین ترکیبات تولید می شود، انتظار مردم نیز درباره قیمت فروش ارائه شده، منطقی و مناسب است. بطور کلی مشتریان به قیمت محصولات غذایی ایرانی توجه ویژه ای دارند.

قیمت فروش نوشابه زمزم خانواده - سامان گستر

رکورد زدیم؛ این‌ دفعه در مصرف نوشابه !

مصرف نوشابه در بین ایرانیان تقریبا ۴ برابر بیشتر از استاندار جهانی می باشد. کشور ايران به لحاظ مصرف سرانه شير، در بین دیگر كشورهاي جهان تقریبا در پايين‌ترين رده‌ها قرار گرفته است. در عوض از نظر مصرف نوشابه و نوشیدنی های گازدار در بین پرمصرف‌ترين كشورهاي دنیا قرار دارد، به طوریکه میتوان گفت خوردن غذا بدون نوشابه تقریبا برای ایرانیان غیر ممکن است. نوشابه جزو آن دسته نوشیدنی هایی است خاطرات شیرین دوران کودکی و خردسالی را برایمان تداعی میکند. همان زمان هایی که پدر و مادر ها و بزرگترها برای تشویق کردن بچه های کوچک به غذا خوردن روش ها و ترفند های خاصی مثل نوشابه های زرد و سیاه را مورد استفاده قرار میدادند.

تمام این ها این در حالیست که تاریخچه نوشابه سازی در کشور ایران به دهه 1330 مربوط می شود، مدتی بعد اولین کارخانه ساخت نوشابه در ایران با شکست رو به رو شد. سپس کارخانه نوشابه سازی دیگری به اسم کارخانه خوشگوار شروع به تولید نوشابه های گوارا کرد. خوشبختانه با گذشت زمان طبع و سلیقه مردم ایران به نوشیدن نوشابه عادت کرد بطوریکه این نوشابه ها به حدی بین مردم رایج و متداول شدند که بیشتر اوقات مردم اسم نوشابه ها را با رنگ هایشان یعنی زرد و میشناختند. از زمان های قدیم تا به امروز ایرانیان رشد و پیشرفت بسیار زیادی در زمینه مصرف نوشابه های گاز دار کرده اند و با وجود اینکه از بسیاری مضرات و آسیب های این نوشیدنی های گازدار مطلع هستند، هنوز هم تصمیم به حذف نوشابه از رژیم غذاییشان نگرفتند. در حقیقت افزایش تقاضا منجر به تولید انبوه نوشابه زمزم در ایران شده است.

قیمت فروش عمده نوشابه زمزم خانواده

بازرگانی سامان گستر از اصلی ترین مراکزی است که در حوزه پخش و صادرات محصولات غذایی و انواع نوشیدنی عملکردی عالی داشته است. هدف اصلی این مجموعه فروش عمده محصولات با کیفیت مثل نوشابه زمزم خانواده، با قیمت فروش مناسب است. این مجموعه توانایی خرید این نوشیدنی را به طور مستقیم از کارخانه دارد و به همین دلیل تخفیفاتی ویژه به مشتریان ارائه می دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیش از خرید عمده محصولی سوالاتی برایتان مطرح گردد که اهمیت خیلی زیادی دارد. از جمله این موارد می توان به همخوانی قیمت ارائه شده با ویژگی ها و مزایای محصول ارائه شده، زمان ارائه محصولات با تخفیف استثنایی، نحوه پرداخت و حداقل سفارش اشاره کرد.بر ای اطلاع از قیمت فروش نوشابه زمزم خانواده بهترین راه تماس با کارشناسان فروش مجموعه و کسب اطلاعات مورد نظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close