قیمت فروش آبمیوه سن ایچ یک لیتر

امتیاز دهید post

آبمیوه سن ایچ یک لیتر از پرفروش ترین و بهترین نوع آبمیوه های پرطرفدار در کشورمان ایران است که با به کارگیری بالاترین سطح استاندارد در حال تولید است. مردم در سرتاسر کشور می توانند این نوع آبمیوه را در سایز ها و طعم های متنوع خریداری کنند. خرید و فروش عمده محصولات سن ایچ در طعم های متنوع به صورت عمده و قیمت بسیار مناسب در مجموعه بازرگانی سامان گستر انجام می شود.

قیمت فروش آبمیوه سن ایچ یک لیتر - سامان گستر

نکاتی درباره آبمیوه های طبیعی

آبمیوه سن ایچ حاوی انواع ویتامین ها و فیبرهای مورد نیاز بدن است که از میوه ها به دست آمده است. آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است که این است که مصرف آبمیوه سن ایچ می تواند ترکیبات ضروری را تا چندین برابر بیشتر از میوه جات به بدن منتقل کند. آبمیوه سن ایچ برای تمامی افراد در سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدن این آبمیوه مغذی به تمامی ورزشکاران، بیماران و کودکان در سنین رشد توصیه می شود. ویژگی های منحصر به فرد آبمیوه سن ایچ موجب گردیده تا این محصول طرفداران بسیاری در ایران و دیگر کشور داشته باشد. نوشیدنی های این برند تهیه شده از تمامی میوه ها از جمله آناناس، هلو، گیلاس، آلوئه ورا، سیب، گلابی و انواع مختلف دیگر می باشند. آبمیوه های سن ایچ در اندازه های یک لیتری و هم 200 سی سی در انواع طعم ها با کیفیتی باور نکردنی موجود است.

نکته جالب درباره وجود مواد نگهدارنده در آبمیوه سن ایچ شایعه‌ای بیش نیست! این آبمیوه‌ها دارای ترکیبات اسیدی اند و به همین خاطر دیرتر خراب می‌شوند. هر چه مواد غذایی مورد نظر شما اسیدی‌تر باشد دیرتر مورد هجوم کپک‌ها و باکتری‌ها قرار می‌گیرد. به علاوه آبمیوه‌ های سن ایچ که امروزه در فروشگاه‌ها می‌بینید، پیش از بسته‌بندی پاستوریزه شده ‌اند. پاستوریزاسیون عمر نگهداری آبمیوه یا نکتار را افزایش می دهد. بنابراین لزومی به استفاده از مواد نگهدارنده‌ در این نوع نوشیدنی وجود ندارد. همانطور که گفته شد بسته‌بندی عایق و پاستوریزه کردن محصولات سن ایچ به نگهداری طولانی آن کمک می‌کند اما بعد از باز کردن در آبمیوه میکروب‌ها می‌توانند آرام‌آرام فعالیت خود را آغاز می کنند. به خصوص در فصل تابستان که گرمای هوا این رشد را تشدید هم می‌کند. بنابراین توجه داشته باشید که بعد از باز کردن درب آبمیوه، آن‌را در یخچال نگهداری کنید. درباره خواص و ترکیبات موجود در آبمیوه سن ایچ بزرگ نکات بسیاری وجود دارد که در مقالات بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

قیمت آبمیوه سن ایچ یک لیتر

مرکز پخش سامان گستر آبمیوه سن ایچ یک لیتر را با قیمت فروش مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد. لیست قیمت انواع آبمیوه سن ایچ در سایت فروش این مجموعه قرار داده شده و امکان مشاهده آن در هر لحظه وجود دارد. این شرکت پخش عمده در حوزه خرید و فروش انواع نوشیدنی عملکردی فوق العاده داشته است. ضمنا در حوزه صادرات این محصولات به خارج از کشور نیز موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

بازرگانی سامان گستر به عنوان مجموعه ای معتبر شرایط خرید آبمیوه سن ایچ یک لیتر را به قیمت عمده فراهم آورده است. شاید برایتان کمی عجیب باشد که چگونه ممکن است همان محصول با کیفیت بالا، ارزان تر فروخته شود. در پاسخ این سوال باید بگوییم این مجموعه از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه تولیدکننده و حذف واسطه ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. جهت خرید عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر با ارزان ترین قیمت پیشنهاد ما به شما ارتباط با واحد فروش بازرگانی سامان گستر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close