قیمت عمده آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر با طعم و مزه های متنوع مثل سیب، انبه و موز را به قیمت عمده و بالاترین سطح کیفیت تهیه و تولید می کنند. لذا در جهت فروش آن در اقصی نقاط کشور موفق عمل کرده است. علاوه بر این از آنجایی که مصرف کنندگان دقت بسیار زیادی بر روی کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که خریداری می کنند دارند، شرکت تولیدکننده افزایش کیفیت و قیمت خرید را در اولویت قرار داده است.

قیمت عمده آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر - سامان گستر

درباره خواص آب آناناس سن ایچ بیشتر بدانید

آب آناناس سن ایچ یک نوشیدنی میوه ای گرمسیری است که خواص بسیاری از جمله کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، رفع سرفه، جلوگیری از بروز سرطان، بهبود گردش خون و کاهش میزان فشار خون، سلامت بافت و تقویت استخوان را همراه خود دارد. این آبمیوه سرشار از مواد و ترکیبات مهمی برای بدن است که هر کدام برای تقویت بدن بسیار ضروری می باشد. از جمله مهم ترین این ترکیبات می توان به ویتامین C موجود در آب آناناس که یکی از قوی‌ترین آنتی اکسیدان‌ها است اشاره کرد. علاوه بر این این نوع آبمیوه سن ایچ سرشار از منگنز نیز می باشد. این ماده معدنی از آسیب‌های سلولی جلوگیری کرده و منجر به افزایش انرژی سلولی می‌شود.

آب آناناس سن ایچ حاوی گروهی از آنزیم‌های گوارشی به نام بروملائین است که به هضم و گوارش غذا کمک می‌کند. این نوع آنزیم‌ به عنوان پروتئاز عمل کرده و مولکول‌های پروتئینی را به ساختارهای کوچک تر مثل آمینو اسیدها و گروه های پپتیدی کوچک تبدیل می‌کنند. زمانیکه مولکول های پروتئینی شکسته و خرد می‌شوند، به راحتی در روده کوچک جذب شده و این امر می‌تواند برای افراد مبتلا به مشکلات لوزالمعده در شرایطی که آنزیم‌های کافی نداشته باشد، بسیار تاثیرگذار باشد. نتیجه یک آزمایش نشان داده است که مصرف منظم این آبمیوه چند روز در هفته در افراد مبتلا به نارسایی پانکراس پس از مصرف یک مکمل آنزیمی گوارشی حاوی بروملائین، به تدریج مشکل هضم غذا را حل می کند. مواردی که درباره آن صحبت کردیم تنها بخشی از خواص محصولات این برند بود. خواص بیشمار آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر به عنوان نوشیدنی طبیعی بسیار زیاد است و حتما در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

قیمت آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر

شرکت سامان گستر مرکز تخصصی توزیع و پخش انواع مختلف نوشیدنی و محصولات غذایی است. این مجموعه به ترتیب در زمینه خرید و فروش مستقیم و عمده این محصولات فعالیت دارد. از آنجایی که ایران به عنوان کشوری چهار فصل در بهره برداری از میوه های مختلف شناخته شده است، در تولید آبمیوه های خوش طعم نیز در دنیا در صدر جدول قرار گرفته است. بطوریکه آبمیوه هایی مثل سن ایچ در بازارهای بین المللی نیز به عنوان رقیبی جدی برای سایر برندها است.

از طرفی دیگر این نوشیدنی در تعیین قیمت سایر آبمیوه ها در بازارهای داخلی و حتی خارجی سهم دارد و می توان آن را به عنوان یک مرجع قیمت در نظر گرفت. در بین انواع آبمیوه، سن ایچ در بازارهای جهانی بیشترین تقاضا را دارد. عوامل زیادی بر روی قیمت محصولات غذایی و انواع نوشیدنی تاثیر گذار اند که از جمله آنان می توان به نوسانات نرخ ارز، تقاضای برای خرید، تحریمها و نحوه ارتباط با شرکت های تولیدکننده اشاره کرد. خرید بی واسطه آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر به قیمت عمده همیشه جزو اصلی ترین دغدغه های عمده فروشان نوشیدنی در بازار بوده و هست. از این رو با مراجعه به صفحه راه های ارتباطی مجموعه سامان گستر می توان به قیمت کف بازار دست پیدا کرد.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close