قیمت روز نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی

امتیاز دهید post

با توجه به اینکه خرید نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی به قیمت روز برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است، سایت هایی متناسب با این هدف طراحی شده اند. این فروشگاه های آنلاین قیمت روز انواع نوشیدنی را در اختیار خریداران‌ گذاشته و امکان ثبت سفارش عمده را برای آنان فراهم آورده اند. بطور کلی افزایش کیفیت نوشابه کوکاکولا در دهه اخیر باعث افزایش علاقه مردم به خرید آن و متعاقبا افزایش میزان فروش شرکت های توزیع کننده گردیده است.

قیمت روز نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی - سامان گسترمصرف بیش از حد نوشابه و احتمال ابتلا به سرطان لوزالمعده

پژوهشگران بر این باورند که مصرف نوشابه‌ های قندی بیشتر از دو بار در هفته احتمال افزایش ابتلا به سرطان لوزالمعده را به همراه دارد. به گزارش روییترز، آزمایشی بر روی 60 هزار نفر در سنگاپور نشان می دهد کسانیکه آبمیوه های طبیعی را جایگزین نوشابه‌ های گازدار می کنند، کمتر در معرض ابتلا به این سرطان قرار می ‌گیرند. مارک پریرا از دانشگاه مینسوتا که این مطالعه را رهبری کرده بود بر این باور است که شاید شکر و ترکیبات شیرین کننده علت اصلی این امر است. اما کسانیکه که به طور مداوم نوشابه‌ می‌ نوشند احتمالا به بیماری ‌های دیگری نیز مبتلا می ‌شوند.

در صورتیکه پس از مصرف غذاهای چرب و پرکالری، نوشابه به میزان زیاد مصرف شود اسیدهای گوارشی بیش از حد رقیق شده و در نهایت هضم غذا دچار مشکل خواهد شد. از طرفی میزان بالای شکر موجود در این نوشیدنی‌ باعث افزایش میزان انسولین شده و سلول ‌های سرطان لوزالمعده افزایش پیدا می کند. این تیم تحقیقاتی بر روی بیش از 60000 نفر در طول 14 سال انجام شد. در این میان حدود 140 نفر مبتلا به سرطان لوزالمعده شدند و آن‌ هایی که در هفته بیشتر از دو بار نوشابه مصرف کرده بودند، بیش از 80 درصد بیشتر در معرض ابتلا به این سرطان قرار گرفتند. متخصصان معتقدند این نتایج قابل تعمیم به ساکنان کشورهای دیگر هم می باشد. اینها تنها قسمتی از عوارض زیاده روی در مصرف نوشابه در افراد بزرگسال است. با وجود اینکه در اکثر مواقع آسیب پذیری بدن کودکان نسبت به برخی مواد بیشتر است اما نمی توان از تاثیرات منفی مصرف نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی در کودکان چشم پوشی کرد. به شما توصیه می کنیم مراقب سلامت فرزند خود باشید.

قیمت نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی

عملکرد فوق العاده شرکت فروش سامان گستر موجب افزایش تعداد مشتریان عمده آن در چندین سال گذشته گردیده است. برگزاری جشنواره های فروش ویژه و اقدام به فروش‌ محصولاتی پرمتقاضی مانند نوشابه کوکا با تخفیفات استثنایی، از جمله مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به حساب می آید.

شرکت بازرگانی سامان گستر در سال گذشته رکورد فروش عمده محصولات غذایی و انواع مختلف نوشیدنی را به ثبت رسانند و برتری خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شرکت های پخش و توزیع در ایران، افزایش داد. در حال حاضر خرید اینترنتی نوشابه کوکا قوطی 330 میلی لیتر یکی از بهترین پیشنهاد به مشتریانی است که قصد تامین عمده این محصول را دارند. لذا با برقراری ارتباط با بازرگانی سامان گستر به آسانی این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close