قیمت روز نوشابه کوکا خانواده

امتیاز دهید post

قیمت روز نوشابه کوکا خانواده را می توانید در سایت بازرگانی سامان گستر، مشاهده فرمایید. طعم نوشابه کوکاکولا بسیار عالی است و مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایر برند ها دارد. برند کوکاکولا این برند بزرگ، سال‌های سال است که رتبه اول تولید نوشیدنی های گازدار و نوشابه در جهان از آن خود کرده است. انوشابه های این برند نه تنها در آمریکا بلکه در ایران و سایر کشورهای جهان نیز طرفداران بسیاری دارد.

قیمت روز نوشابه کوکا خانواده - سامان گستر

نوشابه زیزو مصرف کنیم یا نه ؟

یک سوم نوشابه کوکا خانواده رژیمی بیش از 300 کیلوکالری انرژی دارد ولی چربی، پروتئین و شکر ندارد و حدود 2 درصد از پتاسیم و سدیم روزانه بدن را تامین می کند. برای اینکه این نوشابه طعم شیرینی داشته باشد به آن شیرین کننده مصنوعی اضافه می کنند. چندین سال است که متخصصان تغذیه در رابطه با اثر این ترکیبات شیرین کننده در رژیم غذایی بر روی سلامتی با همدیگر به نقطه مشترکی نرسیده اند. با اینکه تحقیقات و پژوهش های انجام گرفته در این زمینه پراکنده است، اما بعضی شواهد نشانگر این است که مصرف شیرین کننده های مصنوعی منجر به اضافه وزن و یا  سندرم متابولیک شود که خودشان عاملی مهم در بروز بیماری های مختلف اند. به طور معمول در نوشابه های زیرو شیرین کننده های مصنوعی مانند اس سولفام پتاسیم یافت می شود.

این موضوع که نوشابه زیرو بدون قند است درست می باشد. ولی این بدان معنا نیست که می تواند جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که قصد ارتقای سطح سلامت خود را دارند. بطور مثال، شیرین کننده های مصنوعی گزینه مناسبی برای افرادی مبتلا به دیابت نیست. تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد کسانیکه نوشیدنی های حاوی شیرین کننده های مصنوعی مصرف کرده اند در مقایسه با سایر‌افراد بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و فشار خون بالا قرار گرفته اند. نوشابه کوکا خانواده رژیمی کم کالری را می توانید به قیمت روز از مرکز فروش سامان گستر تهیه نمایید.

قیمت عرضه نوشابه کوکا خانواده

مرکز عرضه سامان گستر نوشابه کوکاکولا را بطور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری می کند و به همین دلیل قیمت روز آن کمتر از سایر مراکز توزیع کننده محاسبه می شود. این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی، در راستای فروش عمده انواع نوشابه با قیمت استثنایی اقدامات مهمی کرده است. بطوریکه می توان گفت انواع نوشابه های پرمتقاضی و ‌‌محبوب مانند کوکا ‌‌و پپسی به صورت کاملا حرفه ای و با قیمت عرضه مناسب در سراسر کشور عرضه می گردد.

شرایط  نگهداری محصولات غذایی و نوشیدنی برای مدت زمان طولانی و انبار داری مناسب، از اصلی ترین خصوصیات مرکز عمده فروشی سامان گستر است. این مجموعه بر اساس اعتبار مالی بالا و توانایی ارتباط مستقیم با کارخانه ها می تواند بیشتر محصولات را با قیمت استثنایی خریداری کند. ارائه محصولات توسط این مجموعه با تخفیفات استثنایی که به‌خاطر خرید آنها در حجم بالا از کارخانه و قرارداد هایی که بسته شده است، می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close