قیمت روز آبمیوه سانی نس پاکتی

امتیاز دهید post

قیمت روز آبمیوه سانی نس پاکتی در سایت بازرگانی سامان گستر به آسانی قابل استعلام است. این نوشیدنی یکی از محصولات پرفروش این شرکت است که در چند سال گذشته همزمان با افزایش توجه مردم به حفظ سلامتی میزان فروش آن افزایش پیدا کرده است. تنوع محصولات سانی نس بسیار زیاد است و افراد با ذائقه‌های مختلف می‌توانند آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

قیمت روز آبمیوه سانی نس پاکتی - سامان گستر

آبمیوه هلو سانی نس و کاهش وزن

یکی از انواع آبمیوه سانی نس که به دلیل طعم استثنایی و فوق العاده‌اش به پرفروش‌ترین محصولات این برند تبدیل شده است آبمیوه با طعم هلو می باشد. آبمیوه هلو سانی نس سرشار از ویتامین‌های گروه B، ویتامین های ‏A و C می‌باشد که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، بینایی را هم تقویت می‌کند. این آبمیوه تابستانی که بومی کشور چین است برای سلامتی انسان فواید بسیار زیادی دارد. یکی از بارزترین خصوصیات آبمیوه هلو لاغری و کاهش وزن است که در ادامه این مقاله قصد داریم درباره آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

بر اساس گزارشی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ارائه شده است اثبات شده که آبمیوه هلو و مصرف خود میوه هلو تاثیر قابل توجهی بر کاهش وزن دارد. این آبمیوه کمک می‌کند احساس سیری در مدت زمان بیشتری احساس شود و در پی آن کالری کمتری مصرف می‌نمایید. به علاوه آبمیوه هلو منبع فوق العاده ای از فیبر است که باعث افزایش احساس سیری شده و به همین دلیل با مداومت در مصرف آن شاهد کاهش وزن زیادی خواهید بود. محققان آمریکایی به این نتیجه رسیدند که مصرف روزانه آبمیوه‌های حاوی فیبر باعث جلوگیری از پرخوری شده که در نتیجه آن افراد به تناسب اندام می‌رسند. مصرف روزانه بیش از 30 گرم فیبر می‌تواند تاثیرات چشمگیری بر لاغری و کاهش وزن داشته باشد. مصرف این ماده علاوه بر اینکه احساس سیری را در فرد تشدید می‌کند با جلوگیری از بالا رفتن کلسترول، قند و فشار خون وزن شما را کنترل می‌کند.

آنچه لازم است بدانید این است که فیبر به دو نوع محلول و نامحلول گروه بندی می‌شود. فیبر محلول، در آب حل گردیده و تبدیل به ماده ژله‌ای مانند می‌شود. فیبر محلول می‌تواند با کاهش کلسترول، LDL و کنترل سطح قند خون علاوه بر کاهش وزن ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد. از طرفی دیگر فیبر نامحلول، پروسه حذف در دستگاه گوارش کندتر کرده و دقیقاً همین موضوع باعث کاهش وزن شما خواهد شد. در حقیقت فیبر نامحلول در آب حل نمی‌گردد ولی در عوض از طریق سیستم گوارشی حرکت می‌کند و در خارج کردن مواد اضافی و زائد بدن بسیار موثر است. آبمیوه‌های حاوی فیبر نامحلول به طور طبیعی خاصیت سیر کنندگی دارند و برای کنترل اشتها مفیدند.

متاسفانه اکثر مردم ایران به دلیل تغذیه نامناسب از فیبر استفاده نمی‌کنند. در اصل فیبر جزو کربوهیدرات‌های دیر هضم به شمار می‌رود که می‌تواند حجم زیادی را به غذا اضافه کند. فیبر به دلیل ساختار خاصی که دارد به آرامی هضم شده و شما را برای مدت زمان بسیار بیشتری سیر نگه می‌دارد. تحقیقاتی که در چندین دهه گذشته انجام گرفته نشان داده که مصرف فیبر با جلوگیری از بروز چاقی افراطی، بیماری‌های مزمن و همچنین کاهش وزن ارتباطی مستقیم دارد. به طوری که مطالعه‌ای بر روی بیش از 300 نفر از افرادی که اضافه وزن داشتند نشان داد که دریافت فیبر، اصلی‌ترین علت در کاهش وزن بدون در نظر گرفتن کالری مصرفی در آنها بوده است. آبمیوه هلو سانی نس یکی از آبمیوه‌های طبیعی مملو از فیبر است که خواص زیادی برای بدن دارد و همچنین می‌تواند شما را به وزن ایده‌آل نزدیک کند.

البته توجه داشته باشید برای رسیدن به وزن ایده‌آل علاوه بر داشتن رژیم غذایی متعادل بایستی یک برنامه ورزشی متناسب را در زندگی خود جای دهید. در حقیقت داشتن یک رژیم غذایی متناسب که حاوی تمامی گروه‌های غذایی درجه یک باشد و همچنین داشتن یک برنامه ورزشی می تواند نوعی سبک زندگی سالم را به شما هدیه دهد. توجه داشته باشید مصرف آبمیوه‌های طبیعی در حین ورزش علاوه بر کمک به ریکاوری عضلات، برای سلامت قلب نیز مفید است و می‌تواند انرژی شما را در حین تمرین تامین نماید.

فیبر علاوه بر کمک به تناسب اندام به جلوگیری از بروز یبوست، بهبود سلامت روده‌ها، دیابت، سرطان و بسیاری دیگر از بیماری‌ها کمک می کند. توجه داشته باشید ممکن است فیبرهای موجود در هر آبمیوه‌ای با دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به دلیل عملکرد ویژه هر نوع فیبر بر روی یک نوع تمرکز نکنید و همه آنها را مصرف کنید. چرا که هر نوع فیبری خواص بی‌نظیر خاص خودش را دارد. در حقیقت فیبر نوعی کربوهیدرات می‌باشد که بدن توانایی هضم آن را ندارد. علی رغم اینکه اکثر کربوهیدرات‌ها به مولکول‌هایی به نام گلوکز تجزیه می‌گردند فیبر به هیچ عنوان نمی‌تواند به مولکول‌های سازنده خود تجزیه شود و به همان شکل اولیه هضم نشده از بدن خارج می‌شود.

معمولا افراد با کاهش وزن مقداری از مواد مورد نیاز و ترکیبات معدنی را از دست می‌دهند. آبمیوه هلو سانی نس حاوی مقدار زیاد ویتامین سی است که ارزش غذایی بالایی دارد و مصرف مداوم آن می‌تواند نیاز شما را به این ماده تامین نماید. علاوه بر این آبمیوه هلو حاوی مقدار زیادی ریبوفلاوین، ویتامین K، ویتامین E و همچنین تیامین می‌باشد که برای افرادی که در حال کاهش وزن هستند بسیار ضروری است. جالب است بدانید مطالعات اخیر نشان داده مصرف فیبر با کاهش کلسترول خون و افزایش چربی خوب بدن سلامت قلب را تضمین می‌کند و از بروز بیماری‌های قلبی عروقی مانند فشار خون جلوگیری می‌کند. در حقیقت به بیان دیگر می توان گفت افرادی که در رژیم غذایی خود هلو یا آبمیوه هلو را می‌گنجانند به دلیل دریافت قابل توجه فیبر ریسک ابتلا به مشکلات قلبی مرگ و میر ناشی از آن را بسیار کاهش پیدا می کند.

در حقیقت ماده‌ای که در آبمیوه هلو وجود دارد و کلسترول خون را کاهش می‌دهد فیبر است. فیبر محلول با دخالت در تولید اسید صفراوی باعث کاهش کلسترول خون می‌گردد. کلسترول برای تولید اسیدهای صفراوی در کبد مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیبر موجود برای نوشیدنی به اسیدهای صفراوی در روده متصل گردیده و آنها را از بدن خارج می‌کند. جالب است بدانید به خاطر کاهش مقدار اسیدهای صفراوی کبد کلسترول را از خون بیرون برده به آن کمک می‌کند تا اسیدهای صفراوی جدیدی بسازد در نتیجه کلسترول خون تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

نرخ روز آبمیوه سانی نس پاکتی

برای خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی دقت کافی را داشته باشید با دنبال مراکز معتبری باشید که بتوانید از کیفیت فروش آنها اطمینان حاصل کنید. چرا که امروزه کلاهبرداران بسیاری در بازار خرید و فروش نوشیدنی و محصولات غذایی در حال فعالیت اند و با ترفندهای مختلفی در تلاش برای فریب مشتریان هستند. از آنجایی که خرید به صورت عمده انجام می‌شود و هزینه بسیاری برای آن پرداخت میشود، هرگونه بی‌دقتی می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما عزیزان ایجاد کند.

مجموعه بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فروش محصولات غذایی و نوشیدنی، مفتخر است که توانسته با خدمات رسانی عالی به مشتریان و ارائه محصولات با قیمت مناسب در اولویت انتخاب شما مشتریان گرامی باشد. کارشناسان فروش این مجموعه به دقت و با جدیت زیاد در حال بررسی قیمت‌های فروش محصولاتی از جمله آبمیوه سانی نس پاکتی هستند و معمولا کمترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می دهند.

خریداران می‌توانند از طریق شماره‌های درج گردیده در وب سایت این مجموعه با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند و پس از تکمیل اطلاعات خود اقدام به ثبت سفارش نمایند. واحد فروش شما را راهنمایی می‌کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد. ما اینجاییم تا این اطمینان را به شما بدهیم که قیمت ارائه شده به از طریق این مجموعه حداقل قیمت موجود در بازار است. شما می‌توانید قیمت فروش آبمیوه سانی نس پاکتی را از این طریق دریافت کرده و با حداقل قیمت و تخفیف ویژه آن را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close