قیمت روز آبمیوه رانی قوطی

امتیاز دهید post

برای اطلاع از قیمت روز آبمیوه رانی قوطی در مجموعه بازرگانی سامان گستر، بهترین راه مراجعه به سایت فروش است. این شرکت پخش وظیفه خود می داند انواع نوشیدنی و‌ محصولات غذایی را با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. کشور ما ایران چهار فصل است و به همین خاطر میوه های سالم و ارگانیک زیادی در اختیار شرکت های تولید آبمیوه مثل عوجان قرار می گیرد. شرکت عوجان یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان آبمیوه ارگانیک در ایران است که نوشیدنی های میوه ای درجه یکی را با شرایط ویژه کیفی و در سلامت کامل تولید می کند.

قیمت روز آبمیوه رانی قوطی - سامان گستر خواص مصرف آبمبوه رانی قوطی با طعم انار

همانطور که می دانید آب انار طبیعی خواص تغذیه ای فراوانی بر بدن دارد. به همین خاطر در این قسمت قصد داریم نگاهی بر خواص آبمیوه رانی قوطی بیندازیم. آب انار رانی منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان و پانولیکیک اسید که نوعی اسید چرب غیر اشباع امگا 5 است می باشد. مصرف منظم این نوشیدنی برای بازسازی و تکثیر سلولی بسیار تاثیرگذار است. آب انار رانی منبع استثنایی برای ویتامین A، E و C می باشد. علاوه بر این مواد معدنی مختلف موجود در آن هم از جمله کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، اسید فولیک، نیاسین، تیامین و ریبوفلاوین برای حفظ سلامتی ضروری اند.

آب انار سالیان سال است که در زمینه های دارویی و‌ پزشکی در منطقه خاورمیانه و خاور دور مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان نوعی تونیک برای بهبودی بیماری هایی پوستی زخم و گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این آب انار، حاوی آنتی اکسیدان هایی مثل آنتوسیانین، اسید گالیک و فلاونوئیدها مانند کورستین می باشد که از بروز دیابت، بیماری های قلبی و چندین نوع سرطان جلوگیری می کند.

مصرف منظم آب انار رانی، تأثیرات فراوانی بر حفظ سلامتی، به خصوص سلامت قلب دارد که با حفظ انعطاف پذیری عروق و کاهش التهاب در رگ های خونی احتمال بروز آترواسکلروز را کاهش می دهد. این مشکل یکی از علت های اصلی بروز بیماری قلبی است که باعث کاهش خطر انسداد در شریان ها می گردد و در نهایت باعث محدودیت در خون رسانی به قلب و مغز می شود. به بیانی دیگر تاثیر ضد آترئونیک در قلب دارد. مصرف آب انار رانی میزان کلسترول بد بدن را کاهش داده و از طرفی دیگر میزان کلسترول خوب را افزایش می دهد. برای اطلاع از قیمت روز آبمیوه رانی قوطی با طعم انار، بایستی به سایت فروش مراکز معتبر مراجعه نمایید.

مصرف این طعم رانی برای کاهش فشار خون بالا نیز بسیار مفید و تاثیرگذار است. بطوریکه به درمان ضایعات و التهابات رگ های خونی در بیماران قلبی بسیار کمک کننده است. شاید برایتان جالب باشد مصرف روزانه یک قوطی آبمیوه رانی انار شبیه آسپرین عمل کرده است و از انعقاد و تشکیل لخته خون جلوگیری می نماید. برخی پزشکان معتقدند که به عنوان نوعی نشت کننده خون عمل می کند، که باعث افزایش جریان خون در بدن می شود.

افرادیکه آب انار را در برنامه غذایی خود قرار داده اند و آن را بطور منظم مصرف می کنند در واقع رادیکال های آزاد را از بدن خود حذف کرده و مانع رشد سرطان و سایر بیماری ها در بدن می شوند. محتوای بالا آنتی اکسیدان ها، گلبول های سفید خون را تحریک کرده تا شروع به خنثی سازی سموم در بدن کند و از این راه یک سیستم ایمنی قوی و سالم را ایجاد کند. متخصصان و پژوهشگران به این نتیجه دست پیدا کرده اند که نوشیدن آب انار طبیعی می تواند رشد سلولهای سرطانی را کاهش داده و یا متوقف کند. به علاوه به نظر می رسد که آروماتاز را نیز از بین میبرد. این ماده آنزیمی است که آندروژن را به استروژن تبدیل کرده و ریسک ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهد. آب انار رانی درصد خلوص بسیار بالایی دارد و با بهترین شرایط تولید می شود.

مضرات مصرف آب انار

آب انار رانی یکی از انواع آبمیوه‌ های از خوش طعم ‌ترین نوشیدنی ‌های موجود در بازار است که به خاطر داشتن طعم عالی و کیفیت بالا، مشتریان زیادی تمایل به خرید آن را دارند. اما شما می دانید که حتی مصرف بیش از اندازه آب که از آن به عنوان مایه حیات یاد می شود، عوارض فراوانی در پی دارد. آب انار طبیعی هم از این قاعده مستثنی نیست. آب انار طبیعی حاوی آنزیم هایی است که مصرف زیاد آن می‌تواند جلوی عملکرد برخی از آنزیم‌های کبدی را بگیرد. در صورتیکه برای مشکلات کبدی، داروی خاصی مصرف می‌کنید، بهتر است پیش در مصرف این نوشیدنی دقت بیشتری نمایید.

اگر چه مصرف آب انار، برای جلوگیری از دیابت پیشنهاد می شود، ولی برای افراد مبتلا به دیابت یک نوشیدنی ممنوعه است، چرا که حاوی قند بالایی است. به علاوه اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و مراقب کالری دریافتی خود هستید، از خوردن بیش از حد آب انار پرهیز کنید. چرا که آب انار، میزان کالری غذایی که مصرف کرده اید را بالا ‌برده و باعث افزایش وزن می شود. از طرفی دیگر مصرف بیش از اندازه این آبمیوه باعث بروز اختلالاتی جدی در روند هضم و گوارش غذا می‌شود. از جمله مهم ترین این اختلالات می‌توان به تهوع، استفراغ، اسهال و درد های شکمی اشاره کرد. با اینکه معمولا این علائم بعد از گذشت چند ساعت فروکش می‌کنند، مصرف بیش از حد این آبمیوه می‌تواند لوله گوارش و سایر اندام‌های گوارشی را تحریک کند.

قیمت آبمیوه رانی قوطی

تیم فروش مجموعه بازرگانی سامان گستر علاوه بر انتشار شرایط خرید و فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی، قیمت روز آنها را نیز در سایت فروش منتشر می کند. بطور مثال قیمت روز آبمیوه رانی قوطی در بازه های زمانی کوتاه، بروزرسانی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در چندین سال گذشته قیمت فروش محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در ایران با بازگشت مجدد تحریم ها و افزایش نرخ دلار، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. منتها بازرگانی سامان گستر همواره در تلاش بوده تا قیمت روز محصولاتی پر متقاضی مانند آبمیوه رانی قوطی را تا حد ممکن ثابت نگه دارد.

قیمت روز آبمیوه رانی با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگونی تعیین می گردد که از جمله آنها می توان به هزینه تولید و شرایط اقتصادی اشاره کرد. اما خرید مستقیم و بی واسطه بازرگانی سامان گستر از شرکت عوجان سبب شده قیمت فروش در نظر گرفته شده رانی قوطی، مناسب تر از سایر مراکز باشد. علت اصلی آن هم حذف واسطه ها و هزینه های اضافی است. برای اطلاع از قیمت عمده آبمیوه رانی قوطی با واحد فروش تماس حاصل کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close