قیمت خرید نکتار تکدانه یک لیتر

امتیاز دهید post

نکتار تکدانه یک لیتر جزو نوشیدنی هایی است که به طور صنعتی و توسط دستگاه های کاملا پیشرفته تولید می شود. بدین ترتیب می توان از بالا بودن کیفیت این نوع آبمیوه را اطمینان حاصل کرد. به همین خاطر نکتار تکدانه یک لیتر بسیار پر فروش و محبوب است. نکتار تکدانه ساختاری ارگانیک دارد همین موضوع باعث شده مزیت های زیادی به لحاظ طعم و کیفیت داشته باشد و مردم حس خوبی به مصرف آن داشته باشند.

قیمت خرید نکتار تکدانه یک لیتر - سامان گستر

آب سیب تکدانه و تاثیرات آن بر تقویت سیستم ایمنی

آب سیب تکدانه یکی از انواع طبیعی این آبمیوه است که تاثیرات بسیاری بر افزایش سلامت بدن دارد. این آبمیوه حاوی نوعی فلانوئید به نام کوئرستین است که حاوی انواع آنتی اکسیدان‌ ها است. وجود این ماده در آب سیب تکدانه باعث می‌شود رادیکال‌های آزاد با سرعت بیشتری از بین روند و در نتیجه احتمال بروز بیماری‌های مزمن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. بهتر است بدانید رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایدارند وقتی که میزانشان بیش از حد شوند، باعث آسیب جدی به سلول‌ها خواهد شد. متخصصان بر این باورند مصرف منظم این آبمیوه احتمال ابتلا به بیماری‌هایی از جمله سرماخوردگی و سایر بیماری‌های ویروسی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مهمترین ترکیباتی که به میزان زیاد آب سیب این برند یافت می‌شود و تاثیرات چشمگیری در تقویت سیستم ایمنی دارد ویتامین C است. این ویتامین نوع ویتامین محلول در آب می‌باشد و متأسفانه بدن نمی‌تواند به طور اتوماتیک آن را تولید کند. پس می‌توان گفت بهترین راه برای دریافت این ماده ضروری دریافت آبمیوه‌های طبیعی مثل آب سیب تکدانه است. ویتامین سی موجود در این نوشیدنی با افزایش گلبول‌های سفید سیستم ایمنی را تقویت کرده و به بدن کمک می‌کند تا با ویروس‌ها و میکروب‌ها مبارزه کند. در ضمن مصرف این آبمیوه حین درگیری با بیماری سرماخوردگی و انفولانزا احتمال ورود عوارض دیگر را از جمله عفونت ریه را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد

شرکت صادر کننده نکتار تکدانه یک لیتر

کیفیت بسیار بالا و افزایش تقاضا برای خرید محصولات تکدانه باعث شده شرکت های صادر کننده از جمله بازرگانی سامان گستر در تلاش برای ارائه آنها با بهترین شرایط به بازار های بین المللی باشند. نکتار تکدانه یک لیتر که در کشور ایران با بالاترین سطح استاندارد در حال تولید است به میزان گسترده به سایر کشور ها صادر می شود. به طور معمول هر چقدر محصولی کیفیت بیشتری داشته باشند، جلب توجه بیشتری برای خریداران خارجی داشته و میزان فروش آن به سرعت افزایش پیدا می کند.

مجموعه سامان گستر به عنوان شرکتی فعال در حوزه صادرات نوشیدنی و محصولات غذایی از تقاضای بازار هدف خود اطمینان کافی داشته و محصولاتی درجه یک و مرغوب را ارائه می دهد. چرا که آبمیوه ها در ایران با کیفیت و بسته بندی های گوناگون ارائه می شوند. در حال حاضر تولید نکتار تکدانه با در نظر گرفتن بازار فروش آن انجام می گیرد. این عمل می تواند شرکت ها را هدفمند کند و عملکرد مناسب تری را به آنها کند. از این رو توجه به بازار صادرات هم خوب بوده و می توان در اکثر محصولات به آن ها اهمیت داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای صادرات نکتار تکدانه یک لیتر با حداقل قیمت با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close