قیمت خرید نوشابه پپسی بطری

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی بطری جزو خوشمزه ترین نوشابه هایی است که شما می توانید از آن به عنوان یک نوشیدنی منحصر به فرد حین مصرف غذا مصرف نمایید. همواره در سرتاسر ایران خریداران زیادی وجود دارند که به دنبال خرید نوشابه پپسی با قیمت مقرون به صرفه هستند. نوشابه پپسی بطری با قیمت بسیار مناسب در مرکز فروش سامان گستر در حال پخش و توزیع است. قیمت خرید نوشابه پپسی بطری (سامان گستر)

عوارض مصرف بیش از حد نوشابه

نوشابه های پپسی هم مثل همه نوشیدنی ها و مواد غذایی که حتی ممکن است دارای ارزش غذایی نسبتا زیادی باشند ضرر چندانی ندارد و معمولا تاثیرات بدی بر سلامتی نمیگذارد، مگر اینکه در مصرفشان زیاده روی شود. زیاده روی در مصرف نوشابه بدین معنا است که بیش از هفته ای یک الی دو مرتبه آنرا مصرف کنید. اما اگر به زیاده روی در مصرف این نوشابه ادامه دادید خود را برای تاثیرات بسیار بد و گاها جبران ناپذیر آن آماده کنید. به طور کلی بهتر است به عنوان مصرف کننده همه چیز درباره نوشابه پپسی بدانید. به عنوان مثال ترکیبات موجود در نوشابه باعث پوسیدگی و کرم خوردگی بسیار سریع دندان های شیری در کودکان میشود. بطوریکه طی آزمایشات انجام شده اگر دندان شیری یک کودک را در ظرفی بگذارید و سپس نوشابه درون ظرف بریزید، ترکیبات موجود در نوشابه دندان را به سرعت حل میکند.

علاوه بر این نوشابه در بزرگسالان نیز که دندان های دائمی دارند که به آن permanent teeth هم گفته میشود به علت کم شدن استحکام آن در برابر ضربه ضعیف تر شده اند نیز مضر است و باعث شکستگی میشود. نوشابه دارای ترکیبات شیمیایی متفاوتی اعم از همان کربن دی اکسید فسفریک اسید و حدود 5 قاشق غذاخوری شکر است. وجود Phosphoric acid موجود در نوشابه های گازدار باعث میشود که مزه بسیار شیرین شکر تا حد زیادی بی اثر و غیر فعال شود. طبق تحقیقات و آزمایشات انجان شده در سرتاسر دنیا نوشابه ها به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی و گلوکز زیاد مهم ترین علت مرگ در اثر دیابت، مشکلات قلبی- عروقی و سرطان است. جالب است بدانید مرگ و میر ناشی از مصرف نوشابه تقریبا به اندازه ویروس آنفولانزا است.

خرید عمده نوشابه پپسی بطری

فروش نوشابه پپسی بطری با نازل‌ترین قیمت از جمله مهم ترین اقداماتی است که بازرگانی سامان گستر، در انجام آن بسیار توانا است. این مجموعه جهت کنترل قیمت‌ها و جلب رضایت مشتریان، کوپن‌های تخفیف ویژه را به مشتریان ثابت خود ارائه می‌دهد. آنها می توانند از این طریق محصولات پرفروش مثل نوشابه پپسی بطری را با درصد تخفیف بسیار زیادی خریداری کنند و بدین صورت آن محصول را با سودی دوچندان به فروش برسانند.

برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری این جشنواره‌ها، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام این مجموعه عضو گردید. ضمناً تمامی اطلاعات محصولات از جمله قیمت نهایی، شرایط خرید و موجودی انبار در سایت فروش این مجموعه به روز رسانی می‌گردد. در صورتی که شرایط خرید آنلاین را نداشتید، برای خرید عمده نوشابه پپسی بطری با کارشناسان فروش سامان گستر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close