فروش ماءالشعیر ایستک قوطی

امتیاز دهید post

هیچ نوشیدنی به اندازه ی ماءالشعیر ایستک قوطی نمی تواند بعد از یک فعالیت سنگین، انرژی از دست رفته ی فرد را تجدید کند. این نوشیدنی خوشمزه به عنوان دارویی برای دفع سنگ کلیه نیز شناخته می شود. چرا که خاصیت ادرارآوری دارد. بسته بندی منحصر به فردی که برای آن در نظر گرفته شده است سبب شده که به راحتی قابل حمل باشد و در هر مکانی بتوان از آن استفاده کرد. میزان فروش ماءالشعیر ایستک قوطی، حکایت از محبوبیت آن دارد. 

فروش ماءالشعیر ایستک قوطی

انواع ماءالشعیر ایستک قوطی

انواع ماءالشعیر ایستک قوطیانواع ماءالشعیر ایستک قوطی را می توان از چندین نظر طبقه بندی کرد. یکی از این طبقه بندی ها شامل ماءالشعیر گازدار و بدون گاز می باشد. از نظر طعم نیز شامل موارد زیر می باشد:

  •  ماءالشعیر ایستک هلویی
  •  ماءالشعیر ایستک آناناسی
  •  ماءالشعیر ایستک با طعم میوه های استوایی 
  •  ماءالشعیر قوطی با طعم انگور
  •  ماءالشعیر قوطی لیمویی ایستک
  •  ماءالشعیر پرتقالی قوطی
  •  ماءالشعیر ایستک با طعم طالبی
  •  ماءالشعیر ایستک کلاسیک

این نوشیدنی را از نظر نوع بسته بندی و حجم قوطی ها نیز می توان تفکیک کرد. متداول ترین آن ها قوطی هایی با حجم 330 سی‌ سی می باشد. با وجود چنین طعم های متنوعی، همه ی مزاج ها و سلیقه ها می توانند از این نوشیدنی استفاده کنند. 

گفتنی است که ماءالشعیر ایستک، صرفا یک نوشیدنی معمولی نیست. این نوشیدنی علاوه بر رفع خستگی و کمک به تجدید قوای از دست رفته ی بدن، سبب بالا رفتن ضریب هوشی نیز می شود. هم چنین سبب افزایش غلظت شیر در زنان شیرده شده و مجاری ادراری و کلیه ها را به طور کامل شست و شو می دهد. به نحوی که در صورت وجود سنگ کلیه آن را به راحتی دفع می کند. 

این نوشیدنی بی نظیر به رفع عطش دائمی کمک زیادی می کند. از طرفی یبوست را هم برطرف نموده و مانع از بروز وبا می شود. با مصرف آن رشد مو ها نیز شدت می گیرد و پوست، شفاف و جوان تر می شود. افرادی که فشار خون بالا دارند، با خیالی آسوده از این نوشیدنی استفاده می کنند. 

مراکز عرضه ماءالشعیر ایستک قوطی

مراکز عرضه ماءالشعیر ایستک قوطیمراکز عرضه ماءالشعیر ایستک قوطی، انواع مختلف این محصول را عرضه می کنند. با خرید عمده از این مراکز هم می توان از تخفیفات ویژه بهره برد و هم مشمول برخورداری از قیمت های پایین شد. این در حالی است که خرید از واسطه های فروش، قسمت ها را افزایش می دهد. 

قیمت ماءالشعیر ایستک قوطی به چند پارامتر وابسته است. گازدار بودن یا نبودن، حجم قوطی، طعم آن همگی تاثیر مستقیم بر قیمت آن ها دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close