فروش فوق العاده نوشابه زمزم خانواده

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم خانواده نوعی نوشابه پرطرفدار است که جزو قدیمی ترین و اصیل ترین نوشابه ها در کشور ایران به حساب می آید. این نوع نوشابه برای بیشتر افراد یادآورنده خاطرات گذشته شان است و در واقع نوعی حس نوستالژیک در انسان به وجود می آورد. علاوه بر اینکه نوشابه زمزم در گذشته بسیار محبوب بوده در حال حاضر هم یکی از بهترین انواع نوشابه در ایران است.

آنچه در ادامه می‌خوانید . . .

تاریخچه نوشابه زمزم

نوشابه زمزم در دو رنگ زرد و مشکی تولید می شود. تاریخچه نوشابه سازی در ایران مربوط به سال 1339 می شود و زمزم نخستین برند ایرانی است. در حقیقت نوشابه زمزم جزو قدیمی ترین نوشابه هایی می باشد که بر سر سفره ایرانی ها آمد که در ابتدا نوعی نوشابه زرد رنگ بود. طعم میوه ای نوشابه زمزم باعث استقبال گسترده مردم شده و این نوشیدنی به یکی از پر مصرف ترین و بهترین انواع آن تبدیل شده است. هم اکنون نوشابه زمزم با همان دو رنگ مشکی و زرد در حال تولید است.

بطری نوشابه زمزم خانواده، پلاستیکی و یک بار مصرفی است و پس از نوشیدن دور انداخته می شود. در حال حاضر نوشابه زمزم در ایران توسط شرکت خوشگوار در حال تولید است. نوشابه زمزم در بسته بندی های گوناگونی در حال تولید است که خانواده نمونه ای از آن می باشد.

مرکز پخش عمده نوشابه

محبوبیت بالای محصولات شرکت زمزم در بین خریداران باعث شده مرکز پخش سامان گستر به عنوان یکی از نمایندگی های فروش، شرایطی استثنایی را برای آنها ایجاد کند. علاوه بر این مجموعه شرکت های دیگری نیز اقدام به توزیع عمده نوشابه زمزم کرده اند. اما شاید برایتان جالب باشد که قیمت در نظر گرفته شده برای نوشابه زمزم از سوی بازرگانی سامان گستر همواره مناسب تر از سایر مراکز است.

 

دلیل اصلی آن ارتباط بی واسطه این مجموعه با کارخانه تولید کننده است. اگر قصد خرید نوشابه زمزم خانواده با قیمت فوق العاده را دارید با واحد فروش تماس گرفته و درباره حجم خرید و‌ نحوه پرداخت با کارشناسان فروش بازرگانی سامان گستر مذاکره کنید. در این زمینه در خرید با حجم بالا تخفیفات خوبی از سوی این بازرگانی معتبر به خریداران ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close