فروش عمده نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (ارزان ترین قیمت)

امتیاز دهید post

مشتریان مجموعه بازرگانی سامان گستر روزانه شاهد فروش عمده نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با ارزان ترین قیمت هستند. بی شک خود شرکت تولیدکننده نوشابه کوکاکولا نیز بر ارائه محصولاتش با قیمت مناسب تاکید دارد. به همین خاطر تمایل به همکاری با مراکز توزیع کننده ای را دارد که بتوانند انواع نوشابه کوکاکولا را به قیمت روز در اختیار مردم قرار دهند. به طور کلی کیفیت ‌و سطح استاندارد نوشابه کوکاکولا به قدری بالا است که به با نوع خارجی آن رقابت می کند.

فروش عمده نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (ارزان ترین قیمت) - سامان گستر

راهکارهایی جالب برای کاهش مصرف نوشابه

ایده های موثر و کارآمدی برای کمتر کردن مصرف نوشابه وجود دارد که قصد داریم به طور خلاصه درباره آن صحبت کنیم. آب طعم دار یکی از نوشیدنی های خوش طعمی است که می تواند به کاهش مصرف نوشابه در افرادیکه اعتیاد به مصرف آن دارند، کمک کند. این نوشیدنی ها معمولا بدون کالری اند و علاوه بر طراوت و آبرسانی مناسب به بدن، نوعی نوشیدنی سالم و بی‌ضرر به حساب می آیند. دومین نوشیدنی که می توان به عنوان جایگزینی مطلوب برای نوشابه در نظر گرفت، کامبوجا نام دارد. این نوشیدنی سرشار از باکتری‌های پروبیوتیک سالم می باشد که باعث تقویت روده در افراد  می‌شود.

کامبوجا به خاطر فرآیند تخمیر با برخی باکتری‌ها به‌طور طبیعی گازدار می باشد. اغلب کامبوجاها قند کمتری در مقایسه با نوشابه‌های معمولی دارند، منتها محض احتیاط بهتر است پیش از مصرف برچسب‌ روی بسته‌بندی را بخوانید. سومین نوشیدنی گازدار نوشابه‌های پروبیوتیک است. بعضی از برند ‌های نوشابه‌های پروبیوتیک (سودا) شبیه کومبوجا اند. در واقع آنها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که طعمی مشابه نوشابه دارند اما میزان قندشان بسیار کمتر است. این نوشابه‌ها به‌ خاطر داشتن پروبیوتیک‌ها خواصی مشابه خواص کومبوجا دارند.

پیشنهاد بعدی برای جایگزین کردن نوشابه های معمولی، نوشابه‌های استویا می باشد. برخی از برندهای نوشابه‌های گازدار از طعم‌های پر متقاضی سودا تقلید می‌کنند، منتها حاوی ترکیبات شیرین‌کننده‌ مصنوعی نیستند. در اصل این نوع نوشیدنی‌ از شیرین‌کننده‌های جایگزین گیاهی مثل استویا یا میوه راهب تولید می شود. بدین ‌ترتیب، طعمی شبیه به نوشابه های عادی دارند، درحالیکه فاقد قند یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی اند. آخرین گزینه هم آب گازدار است. به طور معمول این نوشیدنی‌ طعم شیرینی ندارد، اما از کربنات برای ایجاد گاز در آن‌ استفاده می شود که تداعی کننده طعم و احساس نوشابه را برای فرد است. کارخانه نوشابه سازی کوکاکولا چندین سال است که شروع به تولید نوشابه های رژیمی کرده است. فروش عمده نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری رژیمی با ارزان ترین قیمت در مرکز سامان گستر انجام می گیرد.

خرید عمده نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

همانطور که سرمایه گذاری در عمده فروشی نوشابه ‌محصولات غذایی یک کار مشکل است. در حقیقت تبدیل شدن شرکت سامان گستر به مرکز فروش عمده ای معتبر در کشوری به بزرگی ایران، کاری دشوار است. این مرکز فروش عمده در زنجیره تولید و توزیع محصولاتی پر فروش مانند نوشابه کوکا و پپسی به نفع مشتریان و شرکت تولید کننده عمل می کند. بدین صورت که این محصولات را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کرده و سپس با تخفیف ویژه در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

در واقع خرید بی واسطه از کارخانه، علت اصلی این تخفیفات ویژه است. مجموعه بازرگانی سامان گستر با تخصص در زمینه فروش عمده محصولاتی مانند نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با ارزان ترین قیمت، توانسته جایگاهی ویژه از بازار نوشیدنی را از آن خود کند. برای ثبت سفارش عمده محصول مد نظر علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین سامان گستر می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close