فروش عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر – قیمت روز

امتیاز دهید post

آیا می دانستید فروش عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر در مجموعه سامان گستر به قیمت روز انجام می گیرد؟ بهره گیری از آبمیوه های طبیعی با طعم های متنوع برای مصرف کنندگان بسیار لذت بخش است. از طرفی دیگر با توجه به افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به داشتن تغذیه سالم  محصولاتی را تهیه کرده که از نظر کیفیت مورد تایید بوده و بتوانند از طعم آنها لذت برند. از این رو شرکت های تولید کننده آبمیوه از جمله سن ایچ و سان استار توجه ویژه ای به کیفیت محصولات خود دارند و برای تولید آنها از بهترین طعم دهنده ها و سالم ترین میوه ها کمک می گیرند.

فروش عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر - قیمت روز - سامان گستر

تاثیرات مصرف ویتامین C بر سرماخوردگی

موضوعی که قصد داریم در این مقاله مطرح کنیم این است که ویتامین سی چگونه می تواند علاوه بر کاهش شدت سرماخوردگی، احتمال بروز آن را کاهش دهد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که ویتامین سی حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای تولید کلاژن در پوست ضروری است. در انسان کلاژن فراوان ترین نوع پروتئین به حساب می آید. کمبود ویتامین C در بدن بیماری به نام اسکوربوت برای شخص ایجاد می کند که در آن وضعیت سیستم ایمنی بدن  در برابر ویروس ها به شدت کاهش پیدا می کند. مصرف آبمیوه های طبیعی حاوی ویتامین سی سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت کرده و در نتیجه شدت درگیری با عوامل بیماری زا را کاهش می دهد.

مصرف روزانه یک لیوان آبمیوه طبیعی حاوی ویتامین C می‌ تواند بیش از 30 درصد از نیاز روزانه‌ بدن به این ماده ضروری را تأمین کند. مصرف ویتامین C سالها است که به عنوان درمانی مناسب برای بهبود سرماخوردگی در میان مردم رواج پیدا کرده است. دوز‌های مختلف ویتامین C می‌تواند از بروز سرماخوردگی، بیماری های ویروسی و همچنین کاهش علائم سرماخوردگی جلوگیری نماید. نتایج یافته های اخیر نشان می دهد مصرف ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی در کسانیکه در دوره‌های کوتاه ورزش سنگین می‌کنند، مفید است. علاوه بر این مصرف آب پرتقال به خاطر وجود ویتامین سی بالا به کاهش مدت و شدت سرماخوردگی در افراد بزرگسال و کودکان کمک می کند. آبمیوه های شرکت سن ایچ به گونه ای تولید می شوند که در مرحله پاستوریزه کردن ویتامین سی شان از بین نرود. آبمیوه سن ایچ پرتقال یک لیتر  را می توانید در فروش عمده مجموعه سامان گستر با قیمت روز تهیه نمایید.

نرخ روز آبمیوه سن ایچ یک لیتر

سیستم پرداخت در فروشگاه اینترنتی سامان گستر آسان و در دسترس می باشد و قوانین پرداخت خاصی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. برنامه پرداخت نهایی برای خریدارانی که قصد خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی را دارند کاملا روشن و واضح است و همچنین نرخ روز هر محصول به روز رسانی می گردد. در صفحه خرید، اطلاعات خرید محصولات به طور کامل ثبت شده و با عکس  های واضح می توانید نوع بسته‌بندی و سایز آن را نیز بررسی نمایید. خرید و فروش عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر به عنوان محصولی پر متقاضی در این مرکز، به قیمت روز انجام می‌گیرد.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید عمده محصولی پر فروش مانند آبمیوه سن ایچ را از مجموعه سامان گستر دارید، آن را بصورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید. چرا که در صورت خرید عمده آنلاین، از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد و خرید ارزان تری را تجربه خواهید کرد. حین ثبت سفارش اگر ناگهانی به مشکلی برخوردید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس برقرار کرده و ثبت سفارش خود را نهایی کنند. این مجموعه انواع نوشابه ها و آبمیوه های پر فروش ایرانی را به صورت حرفه ای و با قیمت عالی در سراسر کشور عرضه می کند. از این رو مشتریان عمده می توانند سفارشات مد نظر خود را از جای جای کشور با ما در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close