فروش ارزان نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر

امتیاز دهید post

یکی از نوشابه های محبوب، پرطرفدار و پرفروش در بازار نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر است. این نوشابه به خاطر دارا بودن ترکیبات درجه یک، طعم فوق العاده و همچنین قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای خرید این نوع نوشابه زمزم می توان به مرکز خرید عمده نوشابه زمزم مراجعه کرد و این نوع نوشابه ها را به صورت عمده و با حداقل قیمت خریداری کرد.

فروش ارزان نوشابه قوطی 330 میلی لیتر - سامان گستر

معرفی شرکت زمزم 

شرکت زمزم در سال 1334 همزمان با تاسیس نخستین شرکت تولیدکننده نوشابه گازدار که زمزم تهران نام داشت، فعالیت خود را به طور رسمی و جدی آغاز کرد. تا پیش از پیروزی انقلاب، شرکت زمزم محصولاتش را تحت لیسانس مراکز خارجی تولید می‌کرد. بعد از انقلاب با تلاش پرسنل کار آزموده برنامه‌ریزی دقیق این محصولات با نام زمزم وارد بازار شد. شرکت زمزم در طول این چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته در انجام فعالیت‌های خود تغییرات اساسی ایجاد کرده است. این در حالی است که در شروع فعالیت خود تنها یک خط تولید داشت. اما در حال حاضر دارای 13 شرکت در شهرهای مختلف کشور و چندین شعبه در کشورهای دیگر است که محصولات خود را تحت لیسانس خود شرکت زمزم تولید می‌کند. لازم است بدانید جدیدترین واحد آثارسازی خاورمیانه متعلق به همین شرکت است.

شرکت نوشابه سازی زمزم با تولید بیش از 100 نوع محصول بزرگی پررنگ در سطح ملی و بین المللی داشته و به عنوان شرکتی موفق و پیشرفته خود را به عنوان الگویی توانمند در صنعت نوشیدنی معرفی کرده است. این هلدینگ بزرگ علاوه بر اینکه پروانه‌های استاندارد تولید محصول را دارد، دارای گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت نیز می‌باشد. اصلی‌ترین هدف این شرکت بهبود مستمر کیفیت محصولات، جهت جلب رضایت خریداران و همچنین رقابتی سالم با سایر تولید کنندگان خارجی و داخلی نوشابه است. خوشبختانه تنوع کیفیت بالا و همچنین محبوبیت محصولات زمزم شرایطی را پیش آورده تا در کشورهای آفریقایی، آسیایی و اروپایی به توسعه بازار بپردازد و برای کشورمان ایران افتخار آفرینی کند.

عمده فروشی نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر

در حال حاضر سایت فروش اینترنتی سامان گستر اصلی ترین شاه راه برای خرید عمده انواع نوشیدنی مثل نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر است. خرید این نوع نوشابه از فروشگاه اینترنتی سامان گستر مزایای فراوانی برای خریداران به همراه دارد. برای مثال این‌ نوع ثبت سفارش به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد که پیش از خرید بتوانید مقایسه ای کامل از لحاظ قیمت‌ محصولات این شرکت با دیگر شرکت ها داشته باشید و از جشنواره های فروش نیز مطلع شوید.

همچنین زمان یکی از عواملی است که برای مشتریان عمده از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید عمده محصولات به صورت اینترنتی به مدیریت زمان کمک زیادی می کند و خریداران می‌توانند در هر ساعتی فقط در کمتر از چند دقیقه، محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند. گروه سامان گستر به عنوان شرکتی کاملا فعال و شناخته شده در حوزه فروش نوشابه، آبمیوه و سایر محصولات غذایی با حذف مرز‌های جغرافیایی آنها را به صورت عمده در اقصی نقاط کشور و جهان به فروش می رساند. جهت جستجوی ارزان ترین قیمت نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی پیشنهاد ما به شما ارتباط با واحد فروش بازرگانی سامان گستر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close