عمده فروشی آبمیوه تکدانه یک لیتر

امتیاز دهید post

در اصل آبمیوه تکدانه یک لیتر نوعی آبمیوه بسته بندی شده در قالب پاکتی است، که تکه های کوچکی از میوه هم در آن آبمیوه به کاربرده شده است. در حال حاضر آبمیوه تکدانه به یکی از اجرای مهم و جداناشدنی سبد غذایی مردم تبدیل شده است. به طور تقریبی مصرف این آبمیوه منحصر به فرد و خوش طعم برای نیمی از مردم به روزمرگی و عادت تبدیل شده است.

عمده فروشی آبمیوه تکدانه یک لیتر - سامان گستر

ویژگی های آبمیوه تکدانه یک لیتر

آبمیوه تکدانه یک لیتر از طریق استخراج آب از درون میوه‌های تازه حاصل میشود و به همین دلیل به لحاظ وجود مواد قندی به میوه تازه شباهت بسیار زیادی دارد، ولی تنها تفاوت آن این است که بیشتر پکتین (Pectin) موجود در خود را از دست داده‌ است. میزان ویتامین C وجود در آبمیوه‌های تکدانه با یکدیگر متفاوت است. برای مثال ویتامین سی موجود در آب مرکبات زیاد، در آب گوجه فرنگی و میوه هایی مثل آناناس و سیب بسیار کمتر می باشد. علاوه بر این که مصرف آبمیوه راه بسیار مناسبی برای تامین ویتامین C مورد نیاز بدن است. آبمیوه تکدانه برای کسانیکه بایستی سدیم کمتری استفاده کنند، بسیار با ارزش و مهم و قابل استفاده است چرا که حاوی سدیم کم و پتاسیم زیاد می باشد.

افراط و زیاده روی در نوشیدن آبمیوه تکدانه یک لیتر به علت بالا بودن درصد کالری و مواد قندی باعث ابتلا به چاقی می‌شود. آبمیوه‌های تازه، سرشار از انواع ویتامین‌ها و املاح بوده و ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. برخی افراد نیز سعی می‌کنند که در وعده صبحانه یک لیوان از آبمیوه تکدانه را مورد استفاده قرار دهند. این عمل باعث تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدنشان در طول روز می شود. آبمیوه تکدانه یکی از نوشیدنی هایی است از محصولات صد درصد طبیعی به دست می آید.

نوشیدن آبمیوه تکدانه یک لیتر خالص و خنک در روزهای گرم تابستانی یا زمانی که بیمار هستید شبیه به یک معجزه برایتان عمل میکند. شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که این نوع آبمیوه توسط دستگاه های آبمیوه گیری پیشرفته تهیه می شوند. به همین خاطر میزان از ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود و حفظ شده در این نوع آبمیوه زیاد است. همانطور که می دانید میوه ماده اولیه تشکیل دهنده آبمیوه یک لیتر است که خواص و فواید زیادی برای بدن دارد.

مراکز عرضه و پخش آبمیوه

از جمله مهم‌ترین فواید خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی از بازرگانی سامان گستر سود آوری زیاد آن می‌باشد. این مجموعه فروش عمده می‌تواند تخفیفات ویژه‌ای را هنگام خرید تیراژ از کارخانه تولید کننده دریافت کند و به همین خاطر هم در عوض با درصد تخفیف بیشتری محصولات را به فروش می‌رساند. علاوه بر پاسخگویی به موقع و خدمات رسانی ویژه به مشتریان، قیمت فروش عالی و ارزان اصلی‌ترین علت محبوبیت این مجموعه در بازار نوشیدنی به حساب می‌آید.

تا چندین سال گذشته بیشتر خریداران مجبور بودند برای اطلاع از لیست قیمت‌ها و شرایط فروش محصول مورد نظر به طور تلفنی اقدام کنند. اما خوشبختانه در حال حاضر همزمان با پیشرفت تکنولوژی خرید عمده این محصولات با سهولت بیشتری انجام می‌پذیرد. مشتریان می‌توانند به راحتی از فروشگاه‌های مجموعه محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کند. با توجه مواردی که گفته شد خرید به صورت آنلاین بهترین راه برای کسانی است که قصد تامین و خرید عمده این محصول را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز آبمیوه تکدانه یک لیتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close