عرضه کننده نوشابه زمزم پت 300 سی سی – قیمت نمایندگی

امتیاز دهید post

شرکت عرضه کننده سامان گستر نوشابه زمزم پت 300 سی سی را به قیمت نمایندگی، در اختیار مشتریان عمده خود می گذارد. نوشابه زمزم از گذشته تا به امروز محصولی پر متقاضی بوده و بسیاری از مردم در میهمانی های خود آن را مورد استفاده قرار می دادند. این نوشابه ایرانی علاوه بر بازار داخلی، در دیگر کشورها هم عرضه می گردد. این مسئله به خاطر بالا بودن کیفیت و سلامت این نوشیدنی است که باعث استقبال بالای خریداران شده است.

عرضه کننده نوشابه زمزم پت 300 سی سی - قیمت نمایندگی - سامان گستر

نکاتی جالب درباره شرکت زمزم

در حال حاضر نوشابه زمزم از بهترین نوشیدنی های ایرانی عرضه شده در بازار است که بخش بسیاری از آن به کشورهای دیگر صادر می گردد. انتخاب برند نوشابه از سوی خریداران موضوعی ست که براساس مزیت ها و کیفیت های برند مورد نظر صورت می گیرد. به خاطر کیفیت بالای نوشابه زمزم اغلب مصرف کنندگان تمایل به خرید این نوشابه ایرانی دارند.

نوشابه زمزم یکی از خاطره‌ انگیزترین محصولات شرکت زمزم می باشد که در سال 1334 تاسیس شد. این شرکت بزرگ در سال‌های اخیر توسعه یافته و در حال حاضر دارای 13 شرکت در اقصی نقاط کشور است و دارای مدرن‌ترین واحد عصاره‌سازی در منطقه خاورمیانه است. به علاوه این شرکت، دارای گواهینامه واحد نمونه استاندارد کیفیت از سوی سازمان استاندارد استان تهران، واحد نمونه تولیدی از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. گروه بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از شرکت های اصلی عرضه کننده نوشابه پر فروش زمزم، یعنی همان پت 300 سی سی آن را به قیمت نمایندگی، در اختیار خریداران عمده اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

جالب است بدانید گروه زمزم با نزدیک به ۶۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره دنیا در سال 1380 در بازار داخلی کشور به رقابت با برترین برندهای جهانی ‏صنعت نوشابه سازی پرداخته است.‏ لوگو این شرکت در سال ۱۳۶۵ توسط یکی از معروف ترین گرافیست های ایرانی طراحی شد. برند زمزم الهام گرفته از نام مقدس چشمه زمزم، چشمه جاری در مکه می باشد که سالها است مورد احترام مسلمانان جهان می باشد.

شرکت عرضه کننده نوشابه زمزم پت

فروش عمده‌ نوشابه زمزم پت 300 سی سی توسط شرکت عرضه کننده سامان گستر‌ به قیمت نمایندگی، امکان پذیر است. خریداران می توانند این نوشیدنی را بدون واسطه با تخفیف ویژه خریداری نمایند. علت اصلی این تخفیفات خرید شرکت پخش سامان گستر در حجم بالا از شرکت تولیدکننده است. این مجموعه توانسته با همکاری و ارتباط مستمر با شرکت های تولید کننده این شرایط را برای مشتریان ایجاد نماید.

از طرفی دیگر این شرکت می تواند نوشابه زمزم را به طور عمده از شرکت تولیدکننده خریداری کند و سپس همراه با تخفیف و با قیمت استثنایی به خرده فروشان بفروشد. شرکت توزیع و پخش عمده سامان گستر با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه انواع نوشیدنی ‌مواد غذایی آماده همکاری با سایر شرکت‌های توزیع کننده و خرده فروشان سرتاسر کشور است. امکان خرید اینترنتی هم برای مشتریان اقصی نقاط کشور فراهم گردیده است.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close