صادرکننده نکتار تکدانه یک لیتر (قیمت ویژه)

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان شرکتی صادرکننده و معتبر، نکتار تکدانه یک لیتر را به قیمت ویژه به کشور های همسایه می فروشد. خرید و فروش انواع آبمیوه های تکدانه به دلیل نوع بسته بندی بهداشتی و استانداردش، برای افراد بسیار خوشایند است. زیرا علاوه بر اینکه با مصرف نوشیدنی های این برند می توانند سلامت جسمی خود را تضمین کنند، به دلیل نوع بسته بندی شان می توانند در هر زمان و مکانی آن را مورد استفاده قرار دهند.

 

صادرکننده نکتار تکدانه یک لیتر (قیمت ویژه) - سامان گستر

بررسی سرانه مصرف آبمیوه در ایران

در کشور ایران سرانه مصرف  آبمیوه حدودا ۶ لیتر است که این میزان در مقایسه با کشورهای صنعتی و پیشرفته تر، عدد قابل توجهی نمی باشد. حین مصرف آب میوه‌های صنعتی و آماده بایستی توجه داشته باشید که رنگ، بو و طعم محصول نهایی باید کاملا با طعم و بوی طبیعی میوه‌های مورد نظر مطابقت داشته باشد. علاوه بر این نباید کپک زدگی، ترشیدگی و فساد در آب میوه مشاهده گردد. هم چنین اضافه کردن رنگ های مصنوعی به آب میوه‌ ها هم غیر مجاز می باشد.

بر اساس پژوهش ها و بررسی های انجام گرفته در سال ۱۹۹۱ میلادی در کشور آمریکا، یک شخص آمریکایی روزانه به طور میانگین 3 واحد میوه و سبزیجات مصرف می‌کند. این در حالیست که راهنمای رژیمی دریافت ۵ الی ۹ واحد میوه را برای حفظ سلامتی در طول روز را توصیه می‌کند. مهم ترین دلیل اصلی توصیه ی کارشناسان برای مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها مغذی بودن و ارزش غدایی بالای این مواد غذایی است.

 

 

به غیر از آواکادو، زیتون و نارگیل که بالقوه حاوی روغن هستند، بیشتر سبزی جات و میوه ها، چربی و در نهایت انرژی بسیار کمی دارد و بیشتر آنها منبعی بسیار مهمی برای فیبر، ویتامین A و C هستند. علاوه بر این بیشتر سبزی ها و میوه ها و به ویژه حبوبات، منبعی بسیار عالی برای ویتامین‌های گروه B و فولات هستند. این مواد باعث کاهش ریسک نقص‌های جنینی و مادرزادی خواهند شد.

شرکت های صادرکننده نکتار تکدانه یک لیتر

همانطور که می دانید خرید نکتار تکدانه یک لیتر با قیمت ویژه از شرکت های صادرکننده برای خریداران خارجی بسیار با اهمیت و جالب توجه است. به طوریکه هر مصرف کننده ای چه در داخل کشور و چه خارج از کشور می تواند با در نظر گرفتن سلیقه، ذائقه و‌ نیازش بهترین نوشیدنی را انتخاب و سپس خریداری کند.

با توجه به بهبود عملکرد شرکت های صادرکننده در حوزه پخش نکتار تکدانه یک لیتر با قیمت ویژه، خریداران خارجی تمایل بیشتری به خرید این نوشیدنی ها پیدا کرده اند. یکی از پر متقاضی ترین انواع نوشیدنی های میوه ای که به صورت ارگانیک تولید و سپس با قیمت عالی خرید و فروش می شود، آبمیوه های شرکت تکدانه است. این نوشیدنی ها دارای تمامی استاندرادهای لازم و دارای سیب سلامت است.

 

 

همانطور که می دانید امروزه نوشیدنی های میوه ای بدون گاز در بسته بندی های صنعتی و زیبا، از نظر خریداران ارجحیت دارند. از معروف ترین این نوشیدنی ها نیز تکدانه است. انواع و اقسام آبمیوه تکدانه را می توان به طور عمده وارد بازار کرد و حداکثر بهره را از آنها برد. کیفیت بالای برند تکدانه از نظر خریداران تایید شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close