صادرکننده نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری – قیمت فروش

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان شرکتی صادرکننده، نوشابه زمزم بطری بک و نبم لیتری را با قیمت فروش عالی به کشور های همسایه صادر می کند. در رابطه با صادرات نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری باید بگوییم، این نوشابه محبوب و پر فروش ایرانی همیشه در بازار های بین المللی به عنوان محصولی پر فروش مورد توجه مشتریان بوده است. زیرا این کالا تقاضای زیادی در سراسر و دیگر کشور های دیگر دارد. نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری با قیمت فروش بسیار مناسب و مقرون به صرفه توسط شرکت های معتبر صادرکننده مانند بازرگانی سامان گستر عرضه می گردد.

 

صادرکننده نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری - قیمت فروش

شیوه ضدعفونی بطری نوشابه در دستگاه

برای داشتن شیشه نوشابه های تمیز بطری های نوشابه را در مدت زمان 5 دقیقه وارد نوعی محلول شستشو میکنند. درجه حرارت آن نباید کمتر از 130 درجه سانتی گراد باشد. اما گاهی در بعضی موارد نیز دیده شده است که بطری نوشابه هایی که به طور صحیح و اصولی شسته شده اند، بار دیگر با آبی که برای آب کشی استفاده میشود آلوده شده است.

تحقیقات و پژوهش های انجام شده نشان میدهند که گاهی در این آیکشی ها مقادیری از میکروارگانیسم ها وارد آب شده اند. سپس برای ممانعت از آلودگی احتمالی بطری های نوشابه در کارخانه های ساخت نوشابه در ایران، علی الخصوص نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری مشاهده شده که قبل از ورود به مراحل بعدی در طی چندین مرحله بطری ها را ضدعفونی و تمیز میکنند. در مرحله نخست بطری های نوشابه را درون مخازن مخصوصی قرار داده و با آب ولرم که دارای ترکیبات مختلفی هست، شستشو میدهند. پس از اینکه این مرحله به طور کامل انجام شد، بطری های نوشابه را بصورت اتوماتیک وارد مخزن دیگری میکنند و با آب و مواد دیگر شستشو میدهند.

 

 

در مرحله بعد و در واقع چهارمین مرحله بطری های نوشابه را وارد مخزن شماره 4 کرده و برای بار دیگر آن را شستشو داده و با استفاده از فرچه های مخصوص و بصورت کاملا اتوماتیک درون یطری های نوشابه را شسته و در آخرین مرحله با فشار حدودا 20 پوند شیشه ها را با آب نسیتا سرد آبکشی میکنند. سپس برای شفافیت و براقیت شیشه های نوشابه از نوعی پودر خاص استفاده کرده و در این مرحله است که شیشه های نوشابه آماده پرشدن میباشند.

در کارخانه زمزم در طی هفت مرحله شیشه های نوشابه را شست و شو میدهند. در واقع هر شیشه در هفت مخزن بخ طور جداگانه شسته شده و در مرحله نهایی آب را با فشار بسیار زیاد به درون شیشه های نوشابه منتقل میکنند. پس از آن با سر و ته کردن آن شیشه ها آب وارد شده یه آن ها را تخلیه میکنند. مرحله نخست تا مرحله نهایی شست و شوی شیشه نوشابه تقریبا 40 دقیقه زمان میبرد.

فروش اینترنتی نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری

نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری به جهت داشتن قیمت فروش مناسب و ارزان هم چنین کیفیت خارق العاده بیشتر مورد توجه شرکت های صادرکننده و مشتریان خارجی بوده و افراد بسیاری آن را خریداری می کنند. نوشابه زمزم خانواده در بطری های صد درصد استاندارد، مقاوم و بهداشتی توسط کمپانی های صادرکننده ایرانی وارد بازار کشور های همسایه و غیر همسایه می شد. فروش نوشابه زمزم بطری  یک و نیم لیتری می تواند میزان زیادی ارز را به کشور منتقل کند. بی تردید این نوع نوشابه تولید ایران از انواع پر تقاضا و پر فروش در مراکز صادرکننده کشور است.

نوشابه زمزم خانواده یا بطری بزرگ در اندازه یک و نیم لیتری تولید گردیده و استفاده آن برای هر خانواده بسیار آسان است. از طرفی دیگر خرید این سایز نوشابه به نفع خریداران تمام می شود. امکان خرید اینترنتی این نوشیدنی در اقصی نقاط کشور وجود دارد. این نوشیدنی گازدار فاقد چربی های ترانس را می توان در وعده های غذایی گوناگون مورد استفاده قرار داد. مصرف ان در روند هضم و گوارش غذاهای سنگین کمک زیادی به افراد می کند.

 

 

با توجه به فعالیت شرکت های معتبر پخش و توزیع انواع نوشابه در سایت های خرید و فروش اینترنتی، امروزه از فروش بالاتری شاهد هستیم. نمایندگی های معتبر فروش بدون هیچ گونه محدودیت انواع نوشابه زمزم را با قیمت عالی در اختیار مشتریان سرتاسر کشور قرار می دهند. نکته حائز اهمیت درباره این شرکت های فروش بهره گیری و به کارگیری از سریع ترین و پرکاربرد ترین روش ها است. لذا در حال حاضر سایت های اینترنتی می توانند خرید و فروش بسیار مناسب تری را برای مشتری های خودشان بع ارمغان بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close