سایت خرید نوشابه زمزم پت – نازل ترین قیمت

امتیاز دهید post

سایت خرید بازرگانی سامان گستر شرایط عرضه نوشابه زمزم پت با نازل ترین قیمت را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این شرکت نخستین مرکزی است که فروشگاه خرید عمده اینترنتی را تاسیس کرده و مشتریان عمده می توانند به آسانی محصول مد نظرشان را تهیه کنند. نوشابه زمزم از جمله نوشیدنی هایی است که فرمول ساخت آن منطبق بر استاندارد های بین المللی است و همین مسئله باعث افزایش درخواست برای خرید آن شده است.

سایت خرید نوشابه زمزم پت - نازل ترین قیمت - سامان گستر

درباره کافئین و کراتین موجود در نوشابه زمزم بیشتر بدانید

در حال حاضر با افزایش مصرف نوشابه‌هاي گازدار، این نوشیدنی های پرطرفدار با برندهاي مختلف در دسترس مردم قرار گرفته اند. همانطور که‌ می دانید و همه جا درباره آن صحبت می شود، مصرف بیش از حد این نوشیدنی‌ مي‌تواند باعث بروز مشکلات جدي در بدن شود و گاها عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد. اگر میخواهید درباره مصرف نوشابه بیشتر بدانید و اطلاعات جدیدی کسب کنید ادامه این مقاله را از دست ندهید. نوشابه زمزم  يکي از نوشيدني‌هاي بسيار محبوب اين روزها است و برخی افراد مرتبا آن را خریداری و مصرف می کنند. از جمله ترکیبات تشکیل دهنده این نوشیدنی کراتین و کافئین می باشد. در حقیقت کراتين اسيد اورگانيکي است که براي توليد انرژي ماهيچه‌ها ضروری می باشد.

امروزه بعضی ورزشکاران برای کمک به بهبود تمرینات خود در سالن های ورزشی یا ایجاد توده عضلانی از کراتین استفاده می کنند. برای جلوگیری از بروز عوارض احتمالی لازم است کمی درباره کراتین و کافئین موجود در نوشابه و مقدار مصرف آن  بدانید. توجه داشته باشید پزشکان مصرف بی رویه آن را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند. کافئین و کراتین از اصلی ‌ترین کمک‌های ارگانیک در صنعت تناسب‌اندام اند که ورزشکاران برای تقویت عملکرد جسم، ذهن خود و استقامت از آن‌ها استفاده می‌کنند. کافئین نوعی محرک طبیعی است که بیشتر در چای و قهوه یافت می‌شود. علاوه بر این به‌ طور ترکیبی در نوشیدنی‌های انرژی‌زا، مکمل‌های پیش از تمرین و نوشابه هم یافت می‌گردد. در حقیقت این ماده به عنوان نوعی محرک در نظر گرفته شده است، زیرا بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر گذاشته و احساس هوشیاری را به فرد القا می کند. کراتین هم یک نوع مشتق اسید آمینه است که به افزایش رشد عضلات و قدرت آنها کمک کننده است و در نوشابه زمزم هم یافت می شود.

به همین دلیل برخی ورزشکاران پیش از انجام تمرینات برای افزایش استقامت آن را مورد مصرف قرار می دهند. اگر چه نشان داده شده که دو ماده کافئین و کراتین به طور جداگانه در عملکرد ورزشی موثر هستند، اما زمانیکه در نوشابه با هم ترکیب می شوند کارایی شان به قدر زیادی افزایش پیدا می کند. مصرف نوشابه های حاوی کراتین این اطمینان را به فرد می‌دهد که حین انجام فعالیت های ورزشی انرژی کافی دارند. این عمل را با افزایش ماده‌ای به اسم فسفوکراتین در عضلات انجام خواهد داد. در حقیقت این ماده به سلول‌های بدن شما کمک می‌کند تا سریعا انرژی در عضلات در حال کار تولید کند و قدرت بیشتری را برایتان فراهم کند. همین ویژگی های جالب نوشابه زمزم است که به باعث افزایش فروش آن شده است. دومین مورد افزایش توده عضلانی است. کافئین‌ و کراتین ترکیب شده با یکدیگر هر دو با افزایش قدرت و توده عضلانی مرتبط اند. به‌ویژه هنگام وزنه برداری و بلند کردن اجسام سنگین که هیپرتروفی یا همان عضله‌سازی را افزایش می‌دهد.

همچنین کافئین موجود در نوشابه زمزم به جلوگیری از اتصال ماده شیمیایی به نام آدنوزین به گیرنده‌های مغز کمک کرده و در نتیجه به جلوگیری از خواب‌آلودگی کمک می کند. سپس سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و احساس انرژی بیشتری را برای حمایت از فرد در حین تمرین را فراهم می آورد. مطالعات بسیاری ثابت کرده که کراتین و کافئین به‌عنوان تقویت‌کننده‌های ایمن و مؤثر پشتیبانی می کنند. همچنین نشان داده که باعث افزایش سرعت پروسه عضله‌سازی، قدرت و بهبود عملکرد در تمرینات قدرتی، دو سرعت و تمرینات با شدت بالا، می‌گردد. علی رغم اینکه کافئین و کراتین موجود در نوشابه فواید زیادی دارد، مصرف بیش از حد آن هم برای سلامتی خطر ساز است. مصرف بیش از حد نوشابه به خاطر وجود این دو ماده موجب افزایش ادرار و کمبود آب بدن شده و کلیه ها را دچار خشکی می کند. ‌

از طرفی دیگر کافئین موجود در نوشابه ممکن است باعث افزایش چرخش حرکتی گردد. حرکت غذای هضم شده از طریق روده‌ها. این موضوع ممکن است باعث ناراحتی معده و حرکات مکرر روده در فرد شود. به یاد داشته باشید حساسیت به کافئین مسئله ای کاملاً فردی است. مورد بعدی ایجاد اختلال در خواب است. به دلیل اثرات تحریک‌کننده کافئین، نوشیدن بیش از حد نوشابه  در اواخر روز منجر به اختلال خواب در افراد می شود. همانطور که می دانید کمبود خواب می‌تواند عملکرد ورزشی شما را کند نماید و اثر دهی آن را کاهش دهد. به همین دلیل بهتر است حداقل 6 ساعت پیش از خواب مصرف نوشابه را متوقف نمایید.

از طرفی همانطور که گفته شد کافئین نوعی محرک طبیعی است که می تواند در مقابله با خستگی بسیار مفید باشد. کافئین موجود در نوشابه با افزایش فعالیت سیستم عصبی مرکزی (CNS)  و بتا اندروفین به عنوان یک محرک عمل می کند و به دنبال آن خستگی را خنثی کرده و تمرکز را بهبود می بخشد. شاید برایتان جالب باشد نتیجه تحقیقی که  در سال 2019 در مورد مصرف کافئین صورت گرفت نشان داد، مصرف مقادیر استاندارد این ماده اثرات محافظتی در مقابل سرطان کبد دارد. تحقیقات جدید در ژورنال Nature نشان داد که مصرف این نوشابه های حاوی کافئین حافظه طولانی مدت را تقویت می کند. همچنین مصرف مناسب نوشابه زمزم به خاطر کافئین بالا می تواند عملکرد روده بزرگ را بهبود ببخشد و به دفع مدفوع کمک کند. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه در مصرف آن زیاده روی نکنید. کافئین موجود در نوشابه توسط آنزیم خاصی در بدن تبدیل به ترکیباتی از جمله شیکوریک و کلروژنیک اسید شده که آنتی اکسیدانهای بسیار قوی هستند که تا حدی به دفع رادیکالهای آزاد مخرب تولید شده در بدن و همچنین بهبود عفونتهای میکروبی کمک کننده است.

با وجود تمام مواردی که درمورد مصرف نوشابه های حاوی کافئین و اثرات آن بر بدن گفته شد، زیاده روی در مصرف آن ممکن است با عوارض جانبی مختلفی همراه باشد. استیون ای استاد دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز در این مورد می گوید: اغلب افراد فراموش می کنند و یا نمی دانند که کافئین یک ماده روانگردان است. عوارض روانگردانی آن می­تواند به دنبال مصرف زیاد آن رخ دهد. وی بر این باور است که بر خلاف بسیاری از سایر مواد  روانگردان، مصرف این ترکیب به لحاظ اجتماعی قابل قبول است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید آن رایج ترین ماده روانگردان در دنیا است. به علاوه، اکثر مصرف کنندگان کافئین از این ماده مرتبا و بدون آسیب ظاهری استفاده می کنند. بطور کلی همه این عوامل به این دیدگاه کمک می کند که آن ماده ترکیبی مفید است که همه افراد بدون در نظر گرفتن عوارض آن می توانند آن را مورد مصرف قرار دهند. از جمله عوارض مصرف بیش از حد نوشابه حاوی کافئین می توان به افزایش سرعت ضربان قلب، اضطراب، بی قراری و تحریک پذیری عصبی اشاره کرد.

خرید نوشابه زمزم پت از طریق سایت

خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی به صوت آنلاین، جدیدترین راه عمده فروشی است که بازرگانی سامان گستر آن را برعهده گرفته است. این مجموعه با تاسیس سایت  فروش عمده، امکان خرید عمده نوشابه زمزم پت را با نازل ترین قیمت برای مشتریان مهیا کرده است. این سبک خرید محدودیت های زمانی را شکسته است و شما خریداران می توانید به آسانی از لیست قیمت، نحوه پرداخت، حداقل سفارش و سایر مواردی که پیش از خرید به آن احتیلج دارید با خبر شوید. فروشگاه سامان گستر بطور اختصاصی برای خرید عمده محصولات غذایی طراحی شده است. خریداران در هرجایی از این کشور بزرگ می توانند خرید مورد نظر خود را انجام دهند و درب فروشگاه خود آن را تحویل بگیرند.

مجموعه سامان گستر امکان خرید عمده با کمترین قیمت بازار و بدون واسطه برای شما عزیزان ایجاد کرده است. در واقع همین موضوع است که آن را به شرکتی محبوب و پر طرفدار تبدیل کرده است. مرکز فروش عمده سامان گستر سالانه اقدام به خرید مستقیم شرکت های تولید کننده معروف مثل زمزم کرده‌ سپس آنها را به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد. این موضوع باعث افزایش سود مشتریان و همچنین خود شرکت خواهد شد. همیشه خرید آنلاین نوشابه زمزم پت بهترین پیشنهاد به مشتریانی است که قصد تامین عمده این محصول را دارند. لذا با برقراری ارتباط با بازرگانی سامان گستر به سادگی این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close